25 עיצובים של ציפורניים בבוהן שצורחות קיץ

11. אצבעות אבטיח

אם אתה לא טוב עם ציפורניים, אולי מדבקות לציפורניים יעבדו עבורך. הדפסי ציפורניים ומדבקות זמינים בחנויות רבות. אתה לא צריך לפספס את הציפורניים הטרנדיות אם אתה קונה מגוון מדבקות. תראה כמה טוב נראים ציפורני האבטיח האלה. לציפורן הגדולה יש נושא אבטיח ושאר ציפורני הרגליים צבועות בצבע בהיר אך שמורות על הנושא. ירוק וורוד נראים כל כך טוב ביחד.

עיצוב ציפורניים חמודות לאבטיח אבטיח לקיץ

מָקוֹר: @imvelynail

12. אצבעות ירוקות אומברה עם אבני חן

אם אתה רוצה משהו אחר, אומברה היא תמיד רעיון טוב. אנשים רבים אפילו לא ראו ציפורניים אומבר כך שאם אתה מתחיל את הטרנד במקום שאתה נמצא בו, אני בטוח שהרבה יעקבו. מערבבים את הציפורניים הירוקות שלך עם אבני חן כדי להוסיף את האפקט.

עיצוב ציפורניים ירוק של Bling Toe

מָקוֹר: @manikurka

13. עיצוב מסמר פסטל בוהן

צבעי הפסטל תמיד פופולריים בקיץ. הן קלילות, מהנות ותמיד נראות נשיות. הם הולכים עם כל בגד והתבניות האלה שמוצגות בתמונה, נראות מדהים.

עיצוב ציפורניים של פסטל בוהן לקיץ

מָקוֹר: @mkmk1209

14. עיצוב הציפורניים של טיפ הבוהן הצרפתית

אולי פשוט תצבע את קצות הציפורניים שלך? כדי לבלוט את בהונותיך, אולי תוכל לחשוב על הסגנון הזה. ציור רק קצות ציפורני הרגליים שלך ימשוך תשומת לב באופן מיידי, במיוחד אם תצבע אותם בוורוד בוהק כמו התמונה למעלה.

עיצוב ציפורניים בוהקות בצבע ורוד ועירום לקיץ

מָקוֹר: @quinaileyelash

15. פסים + אננס

פסים ואננס נראים טוב. הפסים משלימים את עיצוב האננס והופכים את הציפורן הזו למוקד. אם אתה מנסה עיצוב זה, הקפד לבחור צבעים אחידים עבור הציפורניים האחרות. כל תשומת הלב חייבת להיות על האצבעות הגדולות.

עיצוב ציפורניים מפוספס של אננס מפוספס לקיץ

מָקוֹר: @kasumi412hy

16. אצבעות בהירות עם פופ של זהב

זהב הוא צבע אהוב להוסיף בקיץ. כאשר השמש זורחת על בהונותיך, הזהב יאיר. לשלב זהב עם צבעים עזים מהנה ותוסס.

עיצוב ציפורניים בהיר וצבעוני לבוהן לקיץ

מָקוֹר: @s_nail_smileroom

17. עיצוב חוף גליטר כחול

אתה תהיה שיחת החוף עם הציפורניים האלה! כשאתם חושבים על קיץ, סביר להניח שתחשבו על חוף ים. ההשראה יכולה להגיע מכל מקום ובכל מקום. נושאים בהשראת החוף פופולריים למדי והם נראים יפה. כמובן, התחל עם בסיס כחול על הציפורניים שלך, הוסף נצנצים ואבני חן.

עיצוב נייל כחול נוצץ על חוף הים

מָקוֹר: @vipnails808

18. פדיקור ורוד קל עם אבני חן

אבני חן יכולות לגרום להוסיף את הסגנון והאופי שלך לציפורניים שלך. האצבעות הצבועות הוורודות האלה נראות מדהים עם אבני חן ואנחנו מרגישים את האווירה הנערה והחמודה.

פדיקור ורוד קל עם אבני חן

מָקוֹר: @manikurka

19. כחול & עיצוב פרחי זהב

להחליט שאתה רוצה עיצוב צבוע על ציפורני הרגליים שלך הוא רעיון מצוין. אם אתה רוצה עיצוב פרחים כמו התמונה למעלה, ייתכן שיידרשו מספר ניסיונות לתקן אותו. זכור כי תרגול יוצר מושלמות, אל תוותרי כאשר אינך יכול לעשות זאת. זה ייקח קצת זמן להשתלט, אבל כשתעשה זאת, זה יהיה שווה את זה כי התוצאה הסופית נראית נפלא! כאשר אתה מתאמן, אינך צריך להתאמן על כל ציפורני הרגליים, שמור אותו על מסמר אחד כדי שיהיה לך פשוט. לאחר מכן תוכל לצבוע את בהונות אחרות בצבע אחיד אחר.

עיצוב ציפורניים בכחול וזהב

מָקוֹר: @minami325b

20. אצבעות הדפסי ברדלס צבעוניות

הדפסי צ’יטה כל כך צבעוניים ובהירים. הם קיימים כבר זמן מה והם תמיד נראים נהדר. לא משנה מה הצבע שתבחר שיהיה לך, מערבב אותו מעט על ידי הוספת צבעים אחידים מדי. בעל אצבעות בהדפס ברדלס צבעוני, יגרום לך להיראות בולט ועז.

עיצוב ציפורניים בהדפס ברדלס לקיץ

מָקוֹר: @nail.elf

21. עיצוב צבעוני עם פרטי זהב

יש לזה את כל צבעי הקשת. הפגינו את הציפורניים בגאווה עם עיצוב זה. זהו עיצוב נהדר לציפורני הרגליים שלך. זה כיף, תוסס ובהחלט הוא קיץ צורח. זה כמעט כמו ממתק וכאשר מסתכלים על הציפורניים האלה, אתה מרגיש מיד את אווירת הקיץ. סגנון זה מושלם למזג האוויר שטוף השמש.

עיצוב ציפורניים בהיר מפוספס בהיר לקיץ

מָקוֹר: @satokojo

22. עיצוב פרח ורוד ולבן

עיצובים פרחוניים הם תמיד רעיון מצוין לקיץ. הקיץ עוסק בפרחים, צבעים וכיף. עם הציפורניים האלה, אתה תתקתק את כל התיבות האלה! שוב, עיצוב זה עשוי להזדקק לתרגול קטן, אך סבלנות ותהפוך למקצוען! כל החברים שלך יעמדו בתור לחכות שתצייר את הציפורניים שלהם ככה! זה חמוד מדי לא לאהוב.

עיצוב מסמר בוהן פרח ורוד ולבן

מָקוֹר: @minami325b

23. עיצוב ניאון ורוד וכחול

אתה חייב לאהוב את צבעי הניאון לקיץ. הקיץ תמיד צריך צבעי ניאון בהירים ואלו נראים מדהים. אתה יכול לראות את ורוד הניאון וכחול הניאון עובדים כל כך טוב ביחד. הצבעים משולבים על מסמר המבטא גם כדי לשמור על הנושא.

עיצוב ציפורניים בהיר ניאון בהיר לקיץ

מָקוֹר: @nail.elf

24. עיצוב ציפורניים של שיש משי

צור את עיצוב שיש המים המדהים הזה על ציפורני הרגליים שלך. הוא נחצה בין עיצוב שיש לעין קסמים. זהו הדפס כך שלא תצטרך לצבוע על הציפורניים. כל שעליך לעשות הוא להפיל כמה טיפות מהלק שבחרת לתוך קערת מים, לשחק עם העיצוב וכשאתה שמח, תן לו להתייבש. אתה יכול להוסיף יותר מצבע אחד לקערת המים. בזמן שהלקים מתייבשים יש למרוח בסיס או מעיל עליון על הציפורניים ולאחר מכן להוציא את העיצוב בצבעי מים מהמים, לחתוך את הצורה הדרושה לך על מנת להתאים את הציפורן ולהדביק אותה. מרחי שוב מעיל עליון על הציפורן וסיימת!

עיצוב מסמר בוהן משי שיש בוהק מים

מָקוֹר: @s_nail_smileroom

25. עיצוב כחול וצהוב

אלה שני צבעים שלא רואים יחד לעתים קרובות. אנחנו לא בטוחים למה כי הם נראים מדהים. כחול וצהוב יוצרים את אווירת הקיץ המושלמת. הוספת כמה אבני חן לציפורניים כגון פירות ופריטי ים תיתן סגנון ייחודי.

עיצוב ציפורניים בכחול וצהוב לקיץ

מָקוֹר: @s_nail_smileroom