21 תסרוקות אופנתיות קלועות לנסות בקיץ הקרוב

11. Updo קלוע לנשים שחורות

אם יש לך שיער אפרו ומחפשת צמה מסוגננת אחרת, אל תחפשי עוד. זה אידיאלי עבורך. זה נראה מהמם, ילדותי ואלגנטי. בעל צמה שחוצה את החלק העליון של הראש שלך יביא את כל תשומת הלב לפנים שלך.

Updo קלוע לנשים שחורות

מָקוֹר: @protectivestyles

12. פינות אחוריות פשוטות וישרות

זהו סגנון פשוט, קל וקלאסי. יש האומרים, מדוע לשנות משהו שעובד ונראה מדהים? זה כל כך נכון עם הסגנון הזה. אנשים רבים משתעממים מהסגנונות הנצחיים כמו זה שלמעלה אבל אנחנו אוהבים את זה. זה תמיד אופנתי ואף פעם לא משעמם אותנו. זה ידגיש את הפנים שלך וישמור על השיער שלך לאורך היום. זה מושלם ללוח הזמנים הקדחתני שלך.

Cornrows אחורי ישר לנשים לבנות

מָקוֹר: @braidstudio

13. קורנרוז צמות הולנדיות

זה אולי נראה קשה לביצוע אבל זה די פשוט. צמה הולנדית היא הפוך של הצמה הצרפתית. אתה פשוט צמה מתחת במקום מעל. אם אתה ממש טוב בצמות צרפתיות, נסה זאת. אנו יכולים להבטיח שתהיו מרוצים מהתוצאות.

קורנרוז צמות הולנדיות לבנות לבנות

מָקוֹר: @quiknikbraids

14. צמות בוקסר ארוכות וקרמלות

צמות בוקסר נמצאות במגמה, אך גם קורנרוז. רבים חושבים שקים K הפך את הסגנון הזה למפורסם אבל אני חושש שלא. כולנו יודעים שהיא מעריצה של התסרוקת הזו והיא השפיעה על אנשים רבים שבוחרים בסגנון הזה אבל מצטערים לומר שהם קיימים שנים רבות לפני כן. אנשים מבולבלים מהן צמות מתאגרף. ההבדל היחיד בין צמות בוקסר, קורנרוז וצמות הולנדיות הוא השם בלבד. צמות בוקסר פופולריות ברשתות החברתיות כמו טוויטר ואינסטגרם, אך אל תדאג, אתה עדיין במגמה אם יש לך צירים או צמות הולנדיות. אתה יכול לקרוא לצמות הבוקסר שלך או מה שאתה אוהב!

שתי צמות בוקסר ארוכות עם פופ קרמל

מָקוֹר: @sadedoesmyhair

15. סגנון קלוע עם תוספות

אם אי פעם רצית להתנסות בתוספות שיער, זה הזמן. הקיץ עוסק בהצגת הסגנון שלך וביצירתיות. קלוע לשיער שלך והוספת תוספות שיער בזמן הצמה, הוא רעיון מצוין. זה יוסיף אורך לצמות המדהימות שלך ויכול להוסיף צבע. תמונה זו למעלה מראה עד כמה תוספות שיער מדהימות יכולות להיראות. אתה תמיד יכול להוציא אותם כשאתה מוציא את הצמות שלך, אז כדאי שתנסה את זה. תעשה חיים.

תסרוקת קיץ קלוע עם תוספות

מָקוֹר: @lararuizz

16. Updo חמוד, קלוע על שיער טבעי

אם יש לך שיער סקסי וטבעי ורוצה לאמץ אותו, תסתכל על הסגנון הזה. זה כמעט כמו צמת כתר אבל מונח יותר אחורה ועם שתי צמות. זהו סגנון חמוד ואופנתי שכולם יאהבו, במיוחד אותך! זהו הסגנון המושלם לעבודה, לימודים, קניות, מסיבות, הליכה על החוף או מנוחה בבית. אנו אוהבים גם את האופן שבו יש לו את המראה המפריד במרכז, ואילו צמת כתר תכסה זאת. אנו יודעים שתאהבו את הסגנון הזה, אך נדרש קצת תרגול כדי להשתלט עליו. תמשיך להתאמן ותהיה מקצוען!

Updo קלוע חמוד על שיער טבעי

מָקוֹר: @nenonatural

17. קורנו עם חפתים צמות

נוסף אביזרי שיער לצמות שלך, יכול להשוויץ בסגנון שלך אפילו יותר. אזיקי צמה נראים בולטים ומציגים את היצירתיות שלך. הם נראים כל כך טוב ואתה תהיה מגמת מגמות עם כל החברים שלך. חפש מי לובש את האזיקים שלהם אחר כך!

ילדה לבנה מתנדנדת קורנרוז

מָקוֹר: @braidsgang

18. שתי צמות הולנדיות + קורנות קטנטנות

אנחנו אוהבים את הסגנון הזה. הוא ייחודי, מהנה ובעל מגוון צמות. שתי צמות הולנדיות הן האטרקציה העיקרית אך אם תסתכלו קצת יותר מקרוב תוכלו לראות את התורן הזעיר שמוסיפים בצדדים. זה משהו שונה עבור הבנות שהתרגלו לשתי צמות וצריכות דחיפה קטנה של השראה.

שתי צמות הולנדיות לקיץ

מָקוֹר: @natalystyles1

19. צמות צבעוניות

הוספת צבע לצמות שלך תביא אותך למצב הרוח הקיצי. בעל צמות צבעוניות מעלה את הרף גבוה ואתה נראה נפלא. הן לא רק צמות, הן צמות צבעוניות. התבלטו והראו את הצבעים שלכם.

קירות אחוריים צבעוניים עם תוספות

מָקוֹר: @quiknikbraids

20. סגנון קיץ מושלם

זהו סגנון מפורט וסקסי מאוד שתוכל לנסות הקיץ. אולי אתה חושב על משהו מיוחד לפסטיבלי הקיץ שלך או שאתה נוסע לחופשה ורוצה לקבל תסרוקת שתחזיק מעמד … זה מושלם. אנו יודעים שזה נראה מאוד מסובך וקשה להשגה, אבל אם אתה הולך למספרה או שחבר שלך בא לעצב את שיערך לצמות, הראה להם את התמונה הזו והם יאהבו את האתגר. זה נראה מדהים וזו תסרוקת שמוכנה לכל דבר, החל מטפס סלעים ועד שיזוף, הכל הולך עם השיער הזה.

מדריכי צמה הולנדיים מגניבים לנשים לבנות

מָקוֹר: @satusulonen

21. שתי סגנון צמות הולנדיות

לך על תסרוקת הצמה ההולנדית הקלאסית. זה מושלם לנערות עם אורח חיים עמוס ורוצות להיראות נהדר כל יום. אם יש לך עבודה של 9-5 או שאתה סטודנט, לפעמים מתחשק לך להתעורר, להתקלח וללא לחשוב על השיער שלך. סגנון זה יחזיק מעמד מספר חודשים וייראה פנטסטי לאורח החיים היומי שלך אך גם לאירועי הערב שלך כגון מסיבות, לילות דייטים או סתם צמרמורת בבית בפיג’מה.!

שתי סגנון צמות הולנדיות לקיץ

מָקוֹר: @quiknikbraids