21 תספורות חמודות של האונה לקיץ הזה

11. קרמל & תסרוקת אוניית שוקולד

בעל מנעולים כהים יותר שנראים בריאים ומבריקים זה מדהים. הבוב הארוך הזה נראה כל כך בריא עם כמה גווני קרמל ושוקולד. אין צורך לצבוע את כל הראש ואתה לא צריך לדאוג לקפוץ למספרות כל כמה שבועות בערך כדי לגעת בשורשים שלך. סגנון זה הוא כל כך נמוך תחזוקה ומושלם עבור בנות עסוקות קדחתניות בחוץ.

תסרוקת בוב ארוכה שוקולד ברונט

מָקוֹר: pinterest.com

12. גלי אונה בלונדינית

שיער קצר יותר יכול להיות מהיר וקל יותר לעיצוב. הוספת גלים לאונה מהאמצע למטה היא דרך מהירה ופשוטה ליצור מראה מדהים. אם אתה משתמש במחליקי שיער, שזה מה שרוב המספרות ישתמשו, זה כל כך קל. כן, כן אמרתי מחליקי שיער ולא סלסולים, אם לא ניסית את זה, תתפלא עד כמה הגלים מהממים בעת השימוש באלה. הם לא רק מחליקים את השיער שלך, נסו אותו ותראו.

תסרוקת בוב בלונדינית ארוכה

מָקוֹר: @glamiris

13. חלקה ברונטית ישרה לשיער עבה

זהו סגנון לוב חמוד ומדהים. זה קל ותחזוקה נמוכה. הוספת גזרה קמצנית תעניק לך סגנון מלוטש אך עצבני. זה יראה את התסרוקת החדשה שלך ואתה תרגיש מדהים. זהו הסגנון המושלם לשיער עבה יותר שיעניק לך חיזוק הביטחון.

ברונטית ברונטית ארוכה ישר לשיער עבה

מָקוֹר: @סאזן

14. מרקם, דבש בלונדינית דבש

כאשר יש לך תסרוקת בוב ארוכה יותר, עדיף לנהל גוון בהיר יותר מאשר שיער ארוך יותר. הדבר הראשון שאתה מבחין בתסרוקת זו הוא הצבע. הצבע מבליט את התספורת. הגוונים הדבש והבלונדיניים נראים מהממים. שכבות המרקם מוסיפות את ההקפצה לשיער כדי להעניק לשיער חיים. ניתן לחבר את הצבע הזה מדי חודש בערך, אבל אם היית עוזב אותו, הוא עדיין ייראה מדהים. צבע ותסרוקת זה כל כך תכליתי.

תסרוקת מרקמת דבש בלונדינית ארוכה

מָקוֹר: @brittanybearmakeup

15. אונה קצוצה וזווית

אתה יכול ללבוש את האונה למעלה או למטה אבל אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כלפי מטה … במיוחד כשהתספורת עקומה וגובה זווית כמו זו למעלה. הקמצנות תראה את התספורת עוד יותר, מה שישפר את הצדדים הזוויתיים.

תסרוקת ברונטית ברונטית קצוצה וזווית

מָקוֹר: @kycolor

16. שוקולד חום שוקולד

זה נראה כל כך טוב, חום שוקולד מעורבב עם אונה. כולנו מקנאים! אתה יכול להיראות טוב גם עם מנעולי שוקולד. זהו בוב ארוך יותר עם כמה דגשים. הוא נראה טבעי, בריא ומושלם לכל אירוע.

תסרוקת בוב לאנג 'שוקולד חומה

מָקוֹר: @kellymccormickhair

17. אונה בלונדינית זווית כסופה

האונה הישרה הזו היא סגנון קלאסי. בוב ישר ניתן לניהול, מסוגנן ונראה מהמם. לבוב ארוך יותר זה בעל גוון בלונדיני כסוף, מה שמוסיף למראה המסוגנן. החיתוך זוויתי, ומשרה גימור סקסי ומבריק.

תסרוקת בלונדינית ישר זווית כסופה

מָקוֹר: @sydniiee

18. תספורת בוב ארוכה עם מרקם

האונה במרקם יכולה לעצור את השיער שלך חלקלק מדי. אולי משעמם לך שיער חלקלק ומלוטש ואתה מרגיש שאתה צריך שינוי. בחירה בבוב ארוך יותר עם מרקם, תיתן לך תסרוקת מבולגנת ומלאת נפח ואתה תראה מדהים.

תספורת בוב ארוכה עם מרקם

מָקוֹר: @foxandjane

19. בלונדינית Balayage Lob

אם החלטת ללכת על בוב ארוך יותר … למה שלא תוסיף קצת צבע כדי להשוויץ בתסרוקת החדשה שלך? כולנו אוהבים את התחושה כשאנחנו יוצאים מהמספרות עם גזרה וצבע חדש ורענן. זו הרגשה נהדרת ואנחנו רוצים להפגין אותה מיד. אחיזת בוב ארוכה יותר היא רעיון מצוין, אבל אם אתה רוצה שינוי מוחלט, עליך לחשוב גם על הדגשת בלונד בלונדינית. להסתפר לבד זה שינוי אבל אם אתה רוצה שהתספורת שלך תבלוט, תחשוב על הוספת כמה קווצות בלונדיניות. Balayage, הטכניקה הצרפתית, אידיאלית לאנשים שרוצים מראה טבעי.

תסרוקת בלובי בלייג 'ארוכה

מָקוֹר: @hairbyjessica_

20. לוב גלי + שוקולד חום שוקולד

גלים יוצרים סגנון משלהם והסגנון הזה אופנתי! אונה גלי יכולה לגרום לכל בגד להיראות זוהר וסקסי. הדגשות חום שוקולד בצבע חום שוקולד ייצרו את המראה הכהה והמסתורי שיחמיא לגוון ועיני העור שלך. זוהי תסרוקת כה מגוונת שיכולה להפוך בקלות למראה של יום עד ערב. נהדר כאשר יש לך ארוחת ערב בלתי צפויה בשעת לילה מאוחרת עם עמיתים לעבודה או דייט.

שוקולד Balayage עבור תות שיער כהה

מָקוֹר: @danielelouisette

21. מרקם בוב ארוך עם פוני

האם אתה רוצה מראה סקסי ומסוגנן? בוב ארוך במרקם עם פוני יתאים לכל סוג שיער וצורת פנים. פוני משפר את עצמות הלחיים ומשוויץ בפנייך. זהו סגנון סקסי ונערות שלא תתחרטו על כך שיש לכם! אין שום נסיון לנסות את הסגנון הזה ובעיקר אם אתה בוחר להיות שוליים ארוכים יותר, מה עוצר אותך? הצטרף עוד היום למועדון הבוב הארוך עם המפץ!

מרקם בוב ארוך עם פוני

מָקוֹר: @kelseydeuel