43 תסרוקות צמות קופסאות קטנות למדי לנסות

31. צמות אדומות וחומות

רעיון השיער הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! השיער ארוך ושלושה צבעים שונים שימשו לצמות. נעשה שימוש בגוון אדום בחזית, ואחריו כתום נחושת ולבסוף חום. זה שילוב צבעים מדהים וכל כך ייחודי מדי. שיער כזה הוא מהנה, אופנתי והוא ייראה מדהים על כולם.

שתי צמות ארוכות ארוכות

מָקוֹר: @צמה_רבל

32. תסרוקת חצי לחמנייה

אנחנו אוהבים את התסרוקת הבאה. כאן יש לנו צמות ארוכות וקטנות עם חלקי קופסאות גדולות. מחצית מהצמות רופפות בעוד שהחצי השני קשור ללחמנייה. ללחמנייה הקטנה יש גם אביזרי גלאם. זה מראה כל כך אופנתי, מהנה וחמוד. חלקי הקופסה הגדולים האלה נראים מדהים.

תסרוקת חצי לחמניה עם חלקי קופסה

מָקוֹר: @braid.barbie

33. צמות מיקרו בוקס רב טון

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה רב טון עבורך. הפעם יש לנו צמות מיקרו. הם גם שילוב של צבעים כולל שחור, חום, לבן ובלונדיני בהיר. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים הזה וחושבים שהוא כל כך יפה ונועז. מראה רב טון זה מושלם לקיץ. שחזור זה או שאתה יכול לנסות צמה קצת יותר שמנמנה.

צמות מיקרו בוקס

מָקוֹר: @צמה_רבל

34. צמות ארוכות קופסות

רעיון השיער הבא כולל צמות ארוכות ונחושת. צמה אלה סופר ארוכה, מחצית נשארת רופפת וחצי מעוצבות לקוקו חצי. גם הצבע וגם הסגנון אופנתיים מאוד וייראו מדהימים על כולם. נסה משהו דומה או שאתה יכול לנסות אורך צמה קצר יותר.

צמות קופסת ארוכה

מָקוֹר: @africansbraid

35. קוקו קלוע חמוד

התסרוקת הזו כל כך חמודה והיא עוד אחת מהאהובות עלינו! כאן יש לנו צמות קופסאות קטנות המעוצבות בקוקו בצד גבוה. לצמות יש גם קצוות מתולתלים. זה רעיון כל כך יפה וזוהר שיתאים לכולם. קוקו בצד הוא מראה נהדר לקיץ.

קוקו קלוע וחמוד

מָקוֹר: @irenesbraids

36. צמות מרובות גוונים מסוגננות

אוהבים את הצמות הרב -טוניות? אם כן, תסתכל על תסרוקת זו. הפעם יש לנו צמות קופסא סופר ארוכות ובחלק הקדמי יש שזור בלונד בהיר. זהו עיצוב כה עדין אך נועז. אתה יכול לשחזר את המראה הבלונדיני או להשתמש בכל צבע אחר באותו אופן. זוהי דרך קלה ואופנתית להוסיף צבע שונה לשיער שלך.

צמות מרובות גוונים מסוגננות

מָקוֹר: @thair_beautyloft

37. תסרוקת פשוטה וקליעה למדי

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון שיער פשוט ויפה להראות לך. למראה זה, יש לנו צמות קופסאות קטנות ארוכות עם חלק צדדי. שיער כזה הוא אופנתי, קלאסי ומתאים לנשים בכל הגילאים. שמור על זה פשוט או שאתה יכול לג’אז עם כמה אביזרי שיער כמו חפתים או צדפים.

תסרוקת פשוטה וקליעה למדי

מָקוֹר: @agbodoll

38. קל ללבוש צמות אומברה

רעיון השיער הבא הוא סגנון נוסף שקל ללבוש. הפעם השיער ארוך עם צמות קופסאות קטנות. הצמה מתחילה בשחור, ואז עוברת לחום ולבסוף לבלונדינית. אנחנו אוהבים את שילוב הצבעים, הוא יוצר שיפוע אומברי מדהים. שינוי צבע כזה מתאים ביותר לצמות ארוכות מכיוון שהוא באמת יכול להצהיר.

קל ללבוש צמות קופסת אומברה

מָקוֹר: @pepperpotts1984

39. צמות קטנות לקוקו גבוה

אוהבים קוקו? אם כן, עליך לבדוק זאת. כאן יש לנו קוקו אופנתי וגבוה. לקוקו יש עטיפה בבסיס ויש צמות רופפות בחלק הקדמי. זה פשוט רעיון שיער חמוד ויפה. ניתן גם ליצור מחדש את הקוקו בכל צבע. זהו סגנון נוסף המושלם לקיץ.

צמות קטנות לקוקו גבוה

מָקוֹר: @alissa.ashley

40. צמות קופסאות סופר ארוכות

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא לשיער! סגנון זה כולל צמות סופר ארוכות באורך המגיע עד הברכיים! כמו כן, יש כמה צמות בצד אחד שהן בלונדיניות. האורך של הצמות האלה מדהים והבלונדינית פשוט מצהירה. התסרוקת הזו מדהימה אבל אתה יכול לנסות גרסה קצרה יותר אם אתה רוצה שיער שקל יותר לנהל.

צמות תיבת סופר ארוכות

מָקוֹר: @queen_of_thepack

41. בוב צמות שיק

לאחר מכן, יש לנו בוב קלוע שיק. אז, למראה זה, הצמות באורך הסנטר והן בגוון חום יפה. בוב באורך הסנטר הוא מראה קלאסי ומסוגנן שיתאים לכולם. סגנון כזה יכול להיראות אלגנטי ויפה או עז ועצבני, הכל תלוי מה אתה רוצה ליצור ואיך אתה לובש אותו. ניתן לשחזר את הבוב בכל צבע. אחד אדום ייראה מדהים.

בוב צמות שיק

מָקוֹר: @דוגמנית_ניק

42. תסרוקת אומברה ארוכה

התסרוקת הבאה היא עוד מראה אומבר. למראה זה, השיער כהה ואז משתנה לבלונדיני בהיר באמצע הדרך. זהו רעיון אומברי מדהים שהוא הצהרת אמירות אבל קל מאוד ללבישה. אנו חושבים ששילוב הצבעים הזה ייראה יפה בסגנון קצר יותר, אולי בוב כמו זה למעלה.

תסרוקת אומברה ארוכה

מָקוֹר: @msnaturallymary_

43. צמות קופסאות קטנות ויפות

רעיון השיער הבא יפה. צמות אלו ארוכות ובעלות חלק צדדי. זוהי תסרוקת מדהימה ופשוטה שתתאים לכולם. תוכל לשחזר את זה או שתוכל לג’אז קצת עם אביזרים או אולי כמה צמות מרובות טונים. גרסה קצרה יותר של תסרוקת זו תיראה גם אופנתית.

צמות קופסאות קטנות ויפות

מָקוֹר: @braidsasyoulikeit

אנו מקווים שקיבלת השראה מתסרוקות הצמה הקטנות האלה!