23 רעיונות איפור מהממים לסתיו וחורף

הסתיו כבר כאן והחורף לא רחוק מאחור! חילופי העונות הביאו נראות ומגמות חדשות לאיפור. האיפור במהלך החודשים האלה משתנה מ ורודים בהירים וגוונים חיים יותר לגוונים כהים יותר. אנו אוהבים את התקופה הזו של השנה ולכן ברצוננו לשתף 23 מרעיונות האיפור הטובים ביותר לסתיו ולחורף. תוכלו למצוא איפור סגול כהה, רעיונות מכסף קפוא, איפור עיניים עם דרמה ועוד. תסתכל, יש משהו שמתאים לכולם!

1. איפור עיניים נועז וכחול

ראשית יש לנו את איפור העיניים הכחול והיפה הזה להראות לך. העיניים כהות עם הבזק של כחול עז ומבריק. איפור עיניים כזה ייראה מהמם לאורך כל הסתיו והחורף. זה ייראה מדהים במיוחד לעונת החגים.

איפור עיניים נועז וכחול כחול

מָקוֹר: @alisa.beauty.pro

מוצרים בשימוש: אנסטסיה בוורלי הילי צלליות בגוונים: Soft Peach, מרוקו, פאדג ‘, Noir ו- Azure ו- Huda Beauty ריסים בסגנון’ Farah ‘.

2. רעיון איפור סתיו בורגונדי

אחד הצבעים החובה של הסתיו הוא בורדו. להלן דוגמה מהממת כיצד ללבוש את הצבע באיפור שלך. העיניים הן בורדו נוצצות עם קפיצת אייליינר וגם השפתיים בגוון דומה. איפור כזה ייראה מדהים לבלות בלילה. אתה יכול ללבוש את הצבע הזה גם לחורף, הוא יראה נהדר בחג המולד.

רעיון איפור סתיו בורגונדי

מָקוֹר: @jaquelinevandoski

מדריך YouTube למראה למטה!

3. איפור עיניים מזהב

לאחר מכן, יש לנו רעיון לאיפור עיניים מזהב. העיניים אפורות כהות בפינות החיצוניות ואז מתמזגות בהדרגה לזהב מבריק בזוויות הפנימיות של העיניים. עיני זהב כאלה הן בחירה יפה לחורף, זה ייתן לך מראה גלאם שיתאים לכל אירוע.

רעיון לאיפור עיניים זהב

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

המוצרים המשמשים: פלטת צלליות סאם מרסל ‘פריז’, פלטת ביוטי לדוגמא, אורות פיות נוזליים של Pixi Beauty ב- ‘Sunray’ ו- ‘Bare Brilliance’.

4. איפור גליטר חם וכתום לעיניים כחולות

תחמם את הלוק שלך בסתיו ובחורף עם איפור עיניים כתום כזה. לאיפור העיניים יש שילוב יפה של כתום כהה ובהיר עם גוונים חומים. יש גם הבזק קטן של נצנצים. אפשר ליצור איפור כזה עם גוונים דומים או לנסות את הבלנד הכתום ללא הנצנצים למראה עדין יותר.

איפור גליטר חם וכתום לעיניים כחולות

מָקוֹר: @carahogan_mua

מוצרים בשימוש: Inglot Cosmetics 12 & 16 ג’ל גבות; 108, 103, 300, 299, 63 צלליות, 49 ניצוץ גוף ו 77 ספינת ג’ל.

5. איפור עיניים מנצנץ עם שפתיים כהות

כשהעונות מתחלפות לסתיו וחורף, האיפור בדרך כלל הופך להיות קצת יותר כהה. להלן דוגמה יפה לכך. איפור העיניים אפור ומבריק עם קפיצת אייליינר והשפתיים בגוון סגול כהה. אתה יכול ליצור הן את העיניים והן את השפתיים או לנסות אותן בנפרד לשני מראה שונה. כל הטונים המוצגים ילוו עם צבעי שפתיים וצלליות אחרות.

איפור עיניים נוצץ עם שפתיים כהות

מָקוֹר @rubina_muartistry

מוצרים המשמשים לעיניים: פלטת Jouesh Cosmetics Essential Jet-Set Eyeshadow (קפל) ושחיית חצות מפלטת Skinny Dip Ultra Foil Shimmer Shadows (מכסה) ו- NYX Cosmetics ג’ל ליינר.

שפתיים: קרם שפתיים של Jouer Cosmetics Long Wear ב’חציל ‘.

6. עיניים יפות עם ליינר זהב נוצץ

אם אתה אוהב ללבוש אייליינר, הבחירה הבאה היא בשבילך. העיניים בעלות מראה מעושן עם קליק אייליינר שחור יפהפה. אבל מה שהופך את הרעיון הזה שונה הוא אניה הנוצץ המוזהבת למעלה. האמן יצר עיצוב של ריפוד כפול. אתה יכול לשחזר את המראה או להשתמש בשני צבעי אניה שונים שאתה אוהב! המראה האפשרי הוא אינסופי.

איפור עיניים יפה עם ליינר נצנצים זהב

מָקוֹר: @shivangi.11

מוצרים בשימוש: Tart Cosmetics Tartelette in Palette Bloom (Girl Funny, Activist, Leader, Rebel, Sweetheart, and Smarty Pants), Eye Kandy Cosmetics glitter in ‘Mythical Maia’, Morphe slate gel liner..

7. רעיון איפור עיניים ורוד למדי

רק בגלל שזה עונת הסתיו והחורף, זה לא אומר שאתה לא יכול ללבוש צבעים עזים כמו ורוד. כאן יש לנו רעיון איפור ורוד מדהים. העיניים מופיעות בוורוד בהיר עם גוון סגול, נצנצים מזהב ואופייה שחורה. זהו מראה דרמטי ומסוגנן שיתאים לכל אחד.

רעיון איפור עיניים ורודות למדי וזהב

מָקוֹר: @cherryliicious

מוצרים בשימוש: ABH ‘Sultry’ לוח – טרי (עצם הגבות), בלום (קפל), דיסטופיאן (קפל כהה), נואר (דהוי לתוך הגוון המרכזי), בלום (במרכז), ליבנה (3 פנימי של המכסה), פנינה (הדגשה בפינה הפנימית) ו- ABH נצנצים קוסמטיים רופפים ב’כוכב הכוכבים ‘.

8. רעיון איפור עיניים חום וירוק כהה

במהלך הסתיו והחורף, גווני אדמה הופכים להיות חובה. לאחר מכן, יש לנו רעיון לאיפור שמראה לך איך ללבוש את הטונים האלה בסטייל! העיניים בעלות תערובת של ירוק חום, נוצץ עם רמז עדין של זהב. אנחנו אוהבים את רעיון האיפור הזה! אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בלוח צבעים דומה עם צלליות שאינן נוצצות.

רעיון איפור עיניים חום וירוק כהה

מָקוֹר: @_makeup_by_aleks

מוצרים בשימוש: Morphe & ג’קלין היל חמוש & לוח מדהים בגוונים Access, Agent, Prowl and Coin (השתמש בו עם מברשת רטובה), Morphe Dark Magic Palette בגוונים Poof and Trickery (השתמש בו עם מברשת רטובה).

9. אייליינר קלאסי עם שפתיים מודגשות

הרעיון הבא שלנו פשוט מהמם. למראה זה העיניים כוללות צללית ניטרלית עם קליק אייליינר שחור קלאסי והשפתיים הן בגוון סגול כהה וכהה. השילוב של האונייה האופנתית והשפתיים הכהות נראה מדהים. זהו רעיון קל אך מסוגנן שתוכלו ללבוש הן לעונות השנה והן לכל אירוע.

אייליינר קלאסי עם שפתיים כהות ונועזות

מָקוֹר: @theamazingworldofj

10. עיניים נוצצות וסגולות זהב

לאחר מכן, יש לנו רעיון לאיפור נוצץ שיצליח! העיניים בעלות תערובת ורודה וסגולה שהופכות לאחר מכן לנצנוץ סגול וזהב. המראה הנוצץ הזה יהיה מושלם ללילות בחוץ, למסיבות ולעונת החגים. צור גרסה משלך לכל הלוק או אולי פשוט נסה את העפעפיים המנצנצים ללא התערובת למעלה.

רעיון לאיפור עיניים נוצצות וסגולות זהב

מָקוֹר: @_makeup_by_aleks

מוצרים בשימוש: ABH Dipbrow במדיום (גבות), Violet Voss Hashtag Palette ו- Rainbow Palette, Stila Cosmetics Magnificent Metal & צללית נצנצים באלת זהב.