41 רעיונות לציפורניים חמודים של חג האהבה לשנת 2020

31. גלאם ציפורני חג האהבה

זקוקים לגלאם מאני לדייט ולנטיין? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הבא. הציפורניים האלה ארוכות. חלקם עירומים, חלקם נוצצים ושני ציפורניים בעיצוב לב אדום. אנו אוהבים את הלבבות עם הנצנצים מכיוון שהוא מראה עד כמה האירוע מהנה ומיוחד. שוב, אתה יכול לשחזר את המראה או שיהיה אחד או שניים מהעיצובים על כל הציפורניים.

גלאם ציפורניים ליום האהבה

מָקוֹר: @loveeffectnails

32. ציפורניים ורודות בהירות עם לב זהב

לאחר מכן, יש לנו עיצוב מסמר מסוגנן להראות לך. למראה זה הציפורניים בצבע ורוד בהיר ומסמר אחד בכל יד מעוטר בלבבות זהב. זוהי דרך נמוכה יותר לחגוג את האירוע. ניתן לשחזר את הלוק בעזרת לקים זהובים וורודים או לצבוע את הציפורניים בוורוד ולהדביק על לבבות זהב. לבבות זהב לציפורניים ניתן לרכוש באינטרנט.

ציפורניים בצבע ורוד בהיר עם לב זהב

מָקוֹר: @_allured

33. רעיון שיקי ויפה לציפורניים

אוהבים את שילוב הוורוד והלב? אז זה בשבילך. כאן יש לנו ציפורניים אופנתיות וורודות. כל אחת מעוטרת גם בנצנצים כסופים, אבני חן ולבבות קטנים. זהו מני יפה המושלם ליום האהבה. מראה דומה ניתן לשחזר על כל אורך וצורה של הציפורן.

רעיון שיקי ויפה לציפורניים

מָקוֹר: @esnail_japan

34. ציפורני ורוד אומברנט ורוד

רעיון הציפורן הבא הוא ייחודי יותר. כל מסמר מעוטר באומברה ורודה ויש עליו עיצוב טפטוף לב כסוף. אנחנו אוהבים את זה כי זה משתמש בצבעים הקלאסיים של חג האהבה אבל בצורה אופנתית ויוצאת דופן יותר. מראה זה נוצר עם קשת אדומה גדולה פולנית Serendipity, פוינסטיה ורודה, סאני קיץ ונשיקות חצות. כמו כן שימשו שבלונות לב מ- Whats Up Nails.

אומברה ורודה עם לבבות כסף

מָקוֹר: @lalalovenailart

35. ציפורני אומברה צרפתיות ליום האהבה

מראה ציפורניים פופולרי נוסף הוא אומברה צרפתית ולמאני הבא הזה יש טוויסט של חג האהבה. לכל מסמר עיצוב אומברה ורוד ולבן אך שני ציפורניים מעוטרות גם הן. ציפורני המבטא עירומות עם ניצוצות כסופים, שפתיים אדומות ולבבות. זהו טוויסט מהנה על האומברה השיקית והמני הזה יתאים לכולם.

ציפורני אומברה צרפתיות ליום האהבה

מָקוֹר: @beaunailss

36. ציפורניים לב די יפות

לאחר מכן, יש לנו עוד ציפורני לב יפות. למראה זה, כל הציפורניים ורודות בהירות והן מעוטרות בלבבות ורודים כהים קטנים. העיצוב כל כך חמוד וקל ללבוש. הוא יתאים לכל אחד ולכל אורכי הציפורניים והצורות. ניתן לשחזר את הלוק עם לקים ורודים ושבלונה לב.

ציפורניים לב לב ורודות למדי

מָקוֹר: @kazmiraemery

37. נוצצים ולבבות

הוסף קצת ניצוץ לציפורניים שלך בעיצוב כמו זה. כאן יש לנו מאני לבבות ונוצצים. כל מסמר מעוטר בנצנצים, אבני חן או לבבות. אנחנו אוהבים את העיצוב הזה כי הוא אמירה, ייחודית ומסוגננת! ניתן לצבוע את הלבבות ביד או להשתמש בשבלונה ואפשר להדביק את אבני החן בעזרת דבק. אז, אתה יכול לנסות לשחזר את המראה הזה בעצמך בבית.

ציפורני ארונות עם נצנצים ולבבות

מָקוֹר: @אמנות_מה

38. עיצוב מסמר לב חמוד לממתקים

זה לא יהיה חג האהבה בלי לבבות ממתקים ועיצוב הציפורן הבא הזה היה בהשראתם. שלושה מסמרים ורודים, אחד נוצץ והשני בעל אמנות לב ממתקים. זה מראה כל כך חמוד והוא מושלם ליום האהבה. אתה יכול לשחזר את זה או לשים את הלב על כל הציפורניים. המראה נוצר עם חנויות OPI Suzi וכשות איים, מפרץ Essie Coconut, Blossom dandy, Chillato, Baguette Me Not ו- Prêt a surf and NudeExperience Athena.

עיצוב מסמר לב חמוד לממתקים

מָקוֹר: @nailsuponatime

39. אבני חן וקשתות

רעיון הציפורן הבא כל כך יפה ונשי! כאן יש לנו מסמרים ארוכים ארוכים שהם ורודים מאט. חלקם פשוטים, מסמר אחד בעל קשת והשני מכוסה באבני חן עם לב במרכז. אנו אוהבים את אבני החן כיוון שהם בצורות וצבעים שונים. זהו מני מסנוור והצהרה. ניתן לרכוש קשתות ואבני חן לציפורניים שלך באינטרנט.

אבני חן וקשתות

מָקוֹר: @_allured

40. ציפורניים בהשראת באגס באני

האם אתה מעריץ של באגס באני? אם כן, תאהב את רעיון הציפורן הבא זהו מראה ייחודי ליום האהבה. לרוב הציפורניים עיצוב שונה הכולל באגס באני עם עיני לב אהבה, לולה חברתו, לבבות, המילה אהבה ועוד. זה מניקור מהנה וזה יגרום לך להתבלט מההמון.

מסמרים בהשראת באגס באני

מָקוֹר: @nails_va_

41. שיפוע הציפורניים של חג האהבה

לא מצליחים להחליט אם יש ציפורניים ורודות או אדומות? אם כן, מדוע לא לבחור בשניהם? אתה יכול ליצור מסמרים שיפועיים כאלה. האצבע הקטנה מתחילה בצבע ורוד בהיר וכל ציפורן הופכת כהה בהדרגה עד לציפורן האגודל אדומה. כפי שאתה יכול לראות, זה רעיון יפה, מסוגנן ונועז. חלק מהציפורניים מעוטרות בלבבות לבנים. אתה יכול לשחזר את זה או פשוט לקבל את שיפוע.

ציפורני ורוד של חג האהבה ורוד

מָקוֹר: @מסמרים.n.makeupbynessa

אנו מקווים שמצאתם את עיצוב הציפורניים המושלם לחגוג את חג האהבה בסטייל!