45 תסרוקות קופסת האלה הטרנדיות

21. צמות ארגז בורגונדי

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסוגנן נוסף של צבע שיער. צמות הארגז האלה הן בצבע בורדו יפה. אנו אוהבים צמות בורדו מכיוון שהצבע כה עשיר, חי ואופנתי. צבע כזה באמת יחמם את הלוק שלך לסתיו ולחורף. צור מחדש את התספורת הקלה ללבוש או שאתה יכול לנסות צמות קצרות יותר.

צמות ארגז בורגונדי

מָקוֹר: @qthebraider

22. צמות קופסת האלה הסרוגה

רעיון השיער הבא כולל צמות יפות ואלגנטיות. צמות אלו הן באורך בינוני עם תלתלים קצרים וצמודים בקצה כל צמה. זהו עוד סגנון פשוט ומהמם שיתאים לכולם. זה פשוט נראה מדהים ללא מאמץ. שמור על זה פשוט ושיק כזה או שאתה יכול לנסות את הצמות בצבע בהיר יותר למראה נועז יותר. שיער ששימש ליצירת הלוק: צמות אפריקה-נאפטורליות Mane Concept סינתטיות-3 חבילות של צמות קופסאות קונדס 18 ″. מדריך עשה זאת בעצמך מאת מרי באופן טבעי למטה!

צמות קופסת האלה הסרוגה

מָקוֹר: @msnaturallymary

23. צמות מסוגננות וקלות ללבוש

רוצה תסרוקת קלה ללבוש ושנותנת לך מראה גלאם לכל אירוע? אם כן, סגנון קלוע זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו צמות ארוכות מאוד עם הרבה תלתלים יפים. לא משנה מה אתה לובש או לאן אתה הולך, אתה תיראה מסוגנן עם צמות כאלה. צור מחדש את האורך הארוך או שאתה יכול לנסות גרסה קצרה יותר של הסגנון.

צמות מסוגננות וקלות ללבוש

מָקוֹר: @braidbaby8189

24. תסרוקת בלונדינית קייצית

לאחר מכן, יש לנו עוד סגנון בלונדיני קיצי. כאן יש לנו צמות קצרות עם תלתלים רופפים וארוכים. הצמות הן גם בגוון בלונדיני חם. לתסרוקת זו יש מראה חוף ונישק שמש שהופך אותה למושלמת לעונת הקיץ. שמור על זה פשוט ומסוגנן כמו זה או הפוך אותו לייחודי יותר על ידי הוספת אביזרים. פגזים היו נראים מדהים. שיער בשימוש: 6 חבילות שיער יופי עירוני בצבע MT27/613, 18 אינץ ‘.

תסרוקת בלונדינית קייצית

מָקוֹר: @nnescorner

25. צמות ארגז האלה סופר ארוכות

רעיון השיער הבא שיש לנו להראות לכם הוא גלאם וסופר מסוגנן. למראה זה השיער מעוצב לצמות קופסת האלה ארוכות מאוד עם קצוות מתולתלים. זוהי תסרוקת נוספת שתדהים את כולם והיא תגרום לך להיראות אופנתית לכל אירוע. יש הדרכה ביוטיוב בדף למטה שמראה לך איך לסלסל ​​את קצות השיער שלך. אז, לחץ על הקישור למטה, צפה בסרטון ושחזר את המראה בעצמך.

צמות תיבת האלה ארוכות

מָקוֹר: @ברוסיה

26. צמות אלילה מאובזרות

לאחר מכן, יש לנו צמות אלות יפות ומאובזרות. צמות אלה ארוכות והתלתלים המשמשים מהממים. חלק מהצמות מעוטרות גם בחוטי זהב וחפתים מזהב. זה רעיון כל כך יפה לשיער והוא ייראה מדהים על כולם. שחזור זה או שאתה יכול לנסות אביזרי כסף במקום.

צמות האלה מאובזרות

מָקוֹר: @iam_cynthe_braidslayer

27. צמות גלאם עם חלק צדדי

רעיון השיער הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! הסגנון ארוך מאוד עם חלק צדדי. יש גם צמות שמנמנות ותלתלים צמודים. זוהי תסרוקת סופר גלאם וזה באמת אומר אמירה. שמור את השיער פשוט או שאתה יכול לגזז אותו אפילו יותר עם כמה מיתרים. חבלים צבעוניים ייראו מדהים עם זה.

צמות גלאם עם חלק צדדי

מָקוֹר: @iam_cynthe_braidslayer

28. צמות מרובות טונים מהממות

גם אנחנו אוהבים את רעיון השיער הבא הזה. למראה זה יש לנו צמות קופסאות עם חלקים גדולים שבאמת מצהירים הצהרה. התסרוקת כוללת גם גלים רופפים. אם כל זה לא הספיק, יש גם צמות מרובות גוונים. הכל בסגנון הזה מדהים וזה נהדר למי שרוצה לנסות משהו חדש. אתה יכול לבחור בכל הצבעים של הצמות.

צמות מרובות טונים מהממות

מָקוֹר: @kersti.pitre

29. צמות האלה עם קליפות

יש כל כך הרבה אביזרים שונים שאתה יכול להשתמש בהם בשיער שלך. תסרוקת זו כוללת קונכיות והן נראות מדהים! כפי שאתה יכול לראות, חלק מהצמות מאובזרות עם קונכיות. זה רעיון כל כך יפה והקליפות מושלמות לקיץ. אתה יכול לשמור את זה עדין ככה או להוסיף עוד!

צמות האלה עם קליפות

מָקוֹר: @polishedbraids

30. צמות מדהימות למחצה

תרגישי כמו מלכה עם התסרוקת הבאה הזו. למראה זה יש לנו צמות האלה. חלקם נותרים רופפים וחלקם נקשרים גבוה על הראש לתוך לחמניה. מראה חצי הלחמנייה כל כך אופנתי וניתן לסרוק את התסרוקת למעלה או למטה כדי להתאים לכל אירוע. שחזור זה או שאתה יכול להשתמש בקוקו במקום לחמנייה.

צמות האלה בעלות חצי עד למעלה

מָקוֹר: @whitneynhawkins