43 ציפורניים יפות לחג כדי להכניס אותך לרוח חג המולד

מתחילים להרגיש חגיגיים? מחפשים רעיונות לציפורניים לחג המולד? אז אתה צריך לבדוק 43 מציפורני החג הטובות ביותר שמצאנו באינסטגרם! יש לנו פתיתי שלג נוצצים, אמנות ציפורניים בהשראת פינוקי חג המולד, עיצובים עם דמויות חג המולד קלאסיות ועוד. יש משהו שיתאים לכולם, בין אם אתם הולכים למסיבת חג מולד זוהר או רוצים לחגוג את העונה בסטייל! רשימה זו בטוח תכניס אתכם לרוח חג המולד.

1. גלאם ציפורניים לחג

אנו מתחילים עם פתיתי שלג וציפורני חג נוצצות אלה. הציפורניים נוצצות עם עיצובים שונים של פתיתי שלג לבנים וגבישים קטנים ונוצצים. יש גם מסמר מבטא נוצץ כסוף. ציפורניים כאלה מושלמות לחג המולד! שחזור את כל הלוק או אולי נסה רק עיצוב פתית שלג אחד על כל הציפורניים.

ציפורני חג המולד עם פתיתי שלג

מָקוֹר: @kt_tk1

2. רעיון חמוד של מסמר סנטה

הרעיון הבא שלנו הוא עיצוב בהשראת סנטה. חלק מהציפורניים אדומות ונוצצות ואילו שתיים הן מסמרים עם מבטא עם ציפורניים של סנטה. מסמר אחד כולל את פניו של סנטה והשני את חליפתו. זהו רעיון מסמר חמוד וחגיגי. עיצוב זה יתאים לכל אורכי הצורות והצורות.

רעיון חמוד של מסמר סנטה לחגים

מָקוֹר: @lalalovenailart

3. ציפורניים בהשראת זנגוויל חמודות

זה לא יהיה חג המולד בלי זנגביל! אז, ברצוננו להראות לכם שהציפורניים החמודות האלה בהשראת הפינוק החג הטעים. הציפורניים כוללות עיצובים שונים בסגנון זנגביל. הראשון בעל פנים חמודות, השני בעל כפתורי זנגוויל, הבא יש לנו מסמר זהב חגיגי והציפורן האחרונה שנראית לעין כוללת זנגביל עם ציפוי לבן. צור מחדש את כל הלוק או בחר באחד מעיצובי הציפורניים שתנסה.

ציפורניים לחג זנגוויל חמודות בהשראה

מָקוֹר: @clairelofthouse

4. ציפורני זהב נצנצים ומשבצות

עונות החגים והחורף מספקות המון השראה לאמנות הציפורניים! כאן יש לנו רעיון מסוגנן וחמוד. הציפורניים נצבעו בדוגמת משבצות אדומות וירוקות עם נצנצים מזהב ומסמרים לבנים. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה מכיוון שהוא משתמש במשבצת (חובה חובה) עם צבעים חגיגיים ונוצצים.

נצנצים זהובים ומסמרים משובצים

מָקוֹר: 15

5. ציפורני חג אלגנטיות

אם אתם מחפשים רעיון ציפורניים אלגנטי לעונת החגים, הציפורניים האלה עשויות להיות מושלמות! כל הציפורניים בגוון בהיר עם דוגמאות ואבני חן יפות. מסמר אחד מושלג, לשני יש עיצוב עץ חג המולד קריסטל, ואז יש מסמר נוצץ ולבסוף שלוש אבני חן יפות. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות למסיבה.

ציפורני חג אלגנטיות

מָקוֹר: @gabbysnailart

6. נקודות פולקס, זהב וכסף

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסוגנן לציפורניים לחג לחלוק איתכם. הציפורניים אדומות כהות עם נקודות כסף וזהב. אנו אוהבים את הצבעים המשמשים כאן מכיוון שהם מושלמים לעונה. קל לשחזר את המראה הזה, כל מה שתצטרך הוא לק אדום, זהב וכסף וכלי נקודה. השתמש בכל שלושת הצבעים או נסה רק אדום וזהב או אדום וכסף.

ציפורני פולקה דוט וחגיגיות

מָקוֹר: @thedotcouture

7. ציפורני חג פתיתי שלג יפות

הרעיון הבא שלנו כולל עיצוב פתיתי שלג חורפי. לכל הציפורניים עיצובים שונים, כולל פסים בהשראת קני ממתקים, נצנצים חגיגיים ופתית שלג. אלו מסמרים יפים ופשוטים לעונת החגים.

ציפורני חג פתיתי שלג יפות

מָקוֹר: @badgirlnails

צור מחדש את העיצוב בקלות בעזרת סרטון YouTube מהיר זה של BadGirlNails. תהנה!

8. קוביות חג המולד

קוביות הן חובה לעץ חג המולד. הציפורניים האלה קיבלו השראה מהעיטורים. כל ציפורן מכילה כדור אחר עם כל הדפוסים השונים. זה רעיון כל כך חמוד וחגיגי. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בקבוצות דומות בצבעים לבחירתך.

ציפורניים לחג המולד

מָקוֹר: @lifeisnails

9. ציפורני חג בהשראת מפצח האגוזים

הרעיון הבא שיש לנו להראות לכם קיבל השראה מעוד קלאסיקה של חג המולד – מפצח האגוזים. מסמרים אלה הם אדום כהה עם מסמר מבטא אחד שהתבסס על מדי מפצח האגוזים. זהו רעיון חג מסורתי שיתאים לכל צורת ואורך הציפורן.

מפצח אגוזים בהשראת ציפורני חג

מָקוֹר: @mvargas_nails

10. ציפורניים חג מאט אדומות

מחפשים ציפורניים פשוטות לחג? אז הרעיון הזה הוא בשבילך! ציפורניים אלה הן אדומות נועזות, חג המולד עם מסמר מבטא אחד. מסמר המבטא כולל עץ חג מולד נוצץ זהוב יצירתי. זהו רעיון כל כך אופנתי ומעוצב לציפורניים שיביא למראה שלך זוהר חגיגי וזוהר. אתה יכול ליצור אותם מחדש בגימור מט או מבריק.

ציפורניים חג מאט אדומות

מָקוֹר: @nailsbyjema