43 תסרוקות צמות טוויסט המושכות את העין לשיער שחור

צמות טוויסט הן אופנתיות ורב -תכליתיות להגן על השיער הטבעי שלך. יש כל כך הרבה דרכים ללבוש את המראה האופנתי הזה. עם זאת, עם כל הבחירה הזו, זה נראה בלתי אפשרי למצוא את תסרוקת ההגנה הבאה שלך, אז אנחנו כאן כדי לעזור. מצאנו 43 צמות טוויסט שמושכות את העין שאתה צריך לנסות! תוכלו למצוא סגנונות קצרים וחמודים, פיתולי גלאם, עדכונים ועוד. יש אפילו כמה רעיונות מהנים לצבע שיער. לא תשתעמם מהשיער שלך אחרי שתקרא את זה, אתה תזמין את התור הבא שלך במספרה!

1. צמות טוויסט אדום

אמור הצהרה עם פיתולי צמה אדומה כמו אלה! תסרוקת ראשונה זו כוללת צמות טוויסט ארוכות בגוון אדום יפה ונועז. אתה יכול ליצור אותם מחדש או לבחור באחד מגוונים אדומים מדהימים רבים אחרים הקיימים. אדום כהה יהיה מושלם לסתיו ולחורף. כל אורך צמה ייראה מדהים באדום.

הצהרה, צמות טוויסט אדום

מָקוֹר: @axellepro

2. סובב צמות לתוך לחמניה גבוהה

צמות טוויסט נראות יפות כשהן עטופות בלחמנייה גבוהה, בדיוק כמו הבחירה הבאה שלנו. פיתולים אלה עוצבו ללחמניה גבוהה מאוד ואובצו אליהם בעזרת צעיף חמוד. צעיפים הם אביזר נהדר לשיער מכיוון שאתה יכול להשתמש בכל צבע ודפוס. זוהי דרך מסוגננת להפוך את התספורת שלך לייחודית.

סובב צמות לתוך לחמניה גבוהה

מָקוֹר: @a.dai.sha

3. צמות טוויסט קצרות מסוגננות

תסרוקות קצרות יותר הפכו לאחד ממראה החובה. הנה דוגמא מסוגננת! רעיון זה כולל פיתולים קצרים ועבים היוצרים בוב ארוך. זוהי תסרוקת אופנתית שתתאים לכולם. אתה יכול ליצור את זה מחדש או להוסיף צבע פאנקי. גם אביזרים כמו אזיקי שיער ייראו די יפים. אם אתה חובב שיער קצר ורוצה לנסות את המראה הזה, אנו ממליצים לך לבדוק את אוסף השיער של דינמיט באינסטגרם. השיער המשמש למראה זה הוא 12 אינץ ‘טוויסטות של הוואנה.

צמות טוויסט קצרות מסוגננות

מָקוֹר: @thatdynamitechick

4. אומבר, מיקרו טוויסט צמות

חושבים להוסיף צבע נועז לצמות שלכם? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הבא לשיער. צמות המיקרו טוויסט הללו ארוכות ודקות בעלות מראה אומבר. השיער מתחיל בצבע כהה וטבעי בחלקו העליון ואז נוסף גוון נחושת יפה באמצע הדרך. צור מחדש את המראה הנחושת או נסה את הצבע הבהיר שלך.

Ombre, מיקרו טוויסט צמות

מָקוֹר: @lolaomonaija

5. פיתולים ארוכים

הרעיון הבא שלנו כולל פיתולים עבים שעוצבו בצד. משהו פשוט כמו לטאטא את הצמות בצד אחד יעניק לך מיידית מראה אלגנטי ואלגנטי. לשם כך, ככל שהצמות ארוכות יותר כך ייטב ותמיד תוכל ליצור את הפיתולים עבים או דקים, מה שאתה הכי אוהב..

פיתולים ארוכים ויפים לשיער שחור

מָקוֹר: @leonegoddess

6. צמות טוויסט סרוגות

דרך נוספת שבה אתה יכול לעצב את צמות הטוויסט שלך היא בלחמנייה חצי כזאת. עם סגנון זה אתה מקבל את הטוב משני העולמות – אתה יכול לקבל לחמניה גבוהה להפליא אבל גם צמות ארוכות ורפויות. שיער כזה נראה מדהים בכל צבע ואפשר לבחור לאבזר אותו עם חפתים או לא. עם לחמנייה כזאת, אתה לא יכול לטעות.

צמות טוויסט סרוגות

מָקוֹר: @i.am.rachel

7. פיתולי צמה אופנתיים עם תלתלים

לאחר מכן, יש לנו רעיון לשיער אופנתי לחלוק איתכם. צמות הטוויסט האלה ארוכות מאוד ויש להן תלתלים בסוף. תלתלים נראים מדהים עם פיתולים וזו רק דרך גלאם לעצב את הצמות. אתה יכול ליצור מחדש פיתולים ארוכים כמו אלה, או לבחור באפשרות קצרה יותר. כך או כך, אתה תיראה כמו האלה!

טוויסטים צמים אופנתיים עם תלתלים

מָקוֹר: @styledby_yalemichelle

8. מיקרו טוויסטים חמודים

בעת בחירת צמות טוויסט אתה יכול להחליט אם אתה רוצה צמות שמנמנות או דקות. שניהם נראים מהממים, אבל הנה דוגמה יפה לפיתולים דקים מאוד. כפי שאתה יכול לראות, הטוויסטים הדקים נראים כל כך מסוגננים ויוצרים תוצאה מוגמרת רכה ועדינה יותר. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה!

מיקרו טוויסטים חמודים

מָקוֹר: @ronkeraji

9. לחמנייה של חבל ג’מבו

אם אתה מעדיף פיתולים עבים יותר, עליך לבדוק את הלחמנייה הקלועת הזו. למראה זה נעשה שימוש בפיתולי חבל ג’מבו. זוהי תסרוקת מהממת שתדהים את כל מי שרואה אותה. צמות גדולות כמו אלה גורמות לפיתולי החבלים להתבלט באמת. בחר לחמניה כזאת או השאר את הצמות שלך רופפות.

לחמניית טוויסט חבל ג'מבו

מָקוֹר: @tesheshaircreation

10. צמות בסגנון בת הים

שיער בתולת ים הוא אחד ממראות החובה! אם אתה אוהב את הטרנד הזה, אתה עשוי לאהוב את הרעיון הבא שלנו. כאן יש לנו צמות טוויסט ארוכות עם צבע אומבר. החלק העליון של השיער כהה ואז נוסף גוון ירוק יפה באמצע הדרך. שיער כזה מסוגנן וקסום.

צמות טוויסט ארוכות ואומבריות

מָקוֹר: @billykiss