23 סגנונות צמה של מוהוק שישימו לב אליך

11. מוהוק קלוע עם וויב מתולתל

לאחר מכן, יש לנו מוהוק הכולל לחמניות קלועות יפות. השיער חולק לשלושה חלקים והצמות עוצבו לשלוש לחמניות היוצרות את מראה המוהוק. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי זו דרך ייחודית ואופנתית ללבוש מוהוק. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות להשתמש בלחמניות נוספות עם קטעים קטנים יותר. הקפד לעיין במדריך YouTube של ג’ואנה למטה.

מוהוק קלוע עם וויב מתולתל

מָקוֹר: @joana_p.b

12. רעיון רשמי של מוהוק

המוהוק הבא שלנו מסוגנן ואלגנטי. השיער קלוע בצורה רופפת בחלק העליון של הראש והופך לקוקו נמוך מסולסל. שיער כזה קל ללבוש ויגרום לך להיראות אופנתי לכל אירוע. זוהי דרך יפה ועדינה ללבוש מוהוק. נסה את התסרוקת הזו או שתנסה גם צמה הדוקה יותר.

תסרוקת רשמית של מוהוק

מָקוֹר: @tonyastylist

13. פרו -הוק מתולתל על שיער טבעי

מוהוק באמת מתהדר בתלתלים במיטבם. אל תסתמך רק על המילה שלנו, בדוק את התסרוקת הזו. כאן יש לנו מוהוק שבו השיער מוכנס לחלקים פשוטים עם תלתלים צמודים ויפים. זהו מראה חמוד שיגרום לך להתבלט מההמון בסטייל! אם אתה רוצה לשחזר את המראה, מדריך YouTube למטה. זה סופר קל ואנחנו בהחלט אוהבים את זה!

פרו הוק מתולתל על שיער טבעי

מָקוֹר: @jori.chioma

14. בועה מוהוק

מוהוקים של בועות הם כל כך אופנתיים! הסגנון הזה קצת דומה לקוקו הבועה, אבל אתה רק מתחיל את הבועות גבוה יותר על הראש כדי ליצור את מראה המוהוק הזה. זה פשוט לביצוע, אתה רק צריך לחתוך את השיער ולהוסיף קשרי שיער אלסטיים. יש הדרכות מעמיקות באינטרנט עם תמונות, כך שתוכל לתרגל סגנון זה בעצמך. נסה לשחזר את זה או להוסיף כמה צמות.

תסרוקת בועה מוהוק

מָקוֹר: @lipstickncurls

15. צמת מוהוק לשיער שחור

מוקדם יותר בפוסט הצגנו רעיון שיער משופץ להפליא. הנה דרך נוספת שבה אתה יכול להוסיף אזיקי שיער לסגנון המוהוק שלך. למראה זה יש צמות צד דקות עם מארג מתולתל יפה. לצמות יש גם חפתים מזהב גלאם. זוהי תסרוקת ורסטילית שתיראה נהדר לכל אירוע. אתה יכול לנסות את צמות הצד האלה או לנסות דפוס פאנקי אחר.

צמת מוהוק לשיער שחור

מָקוֹר: @_ammamama_

16. לחמנייה אופנתית

לאחר מכן, יש לנו עוד מראה קשר עליון להראות לך. השיער מופרד לחלקים קטנים יותר, וכתוצאה מכך יותר לחמניות משלושן שהצגנו קודם. כפי שאתה יכול לראות, על ידי הוספת קשרים מובילים זה יוצר מראה נועז יותר ואמירה יותר. התהליך יהיה זהה, אתה פשוט משתמש בקטעי שיער קטנים יותר.

לחמנייה טרנדית מוהוק

מָקוֹר: @markele.dejanae

17. מוהוק עם צמות צד

סגנון המוהוק הבא שלנו פשוט מהמם! השיער עוצב למוחוק מודגש בחלק העליון של הראש ויש גם צמות צד יפות. אנו אוהבים כיצד יש גוון בהיר יותר העובר במוהוק מכיוון שהוא פשוט מעניק לתסרוקת מראה ייחודי יותר. זהו רעיון לשיער שיגרום לך להיראות גלאם אבל גם להשוויץ בסגנון העצב שלך.

מוהוק עם צמות צד ואריגה

מָקוֹר: @maiaboitrago

18. קוקו צמה מוהוק

אם אתה רוצה לנסות מוהוק אבל לא רוצה להיות נועז מדי, רעיון התסרוקת הזה הוא בשבילך. השיער קלוע לרצועת שלושה סטנדים פשוטה, צמת משיכה. יש גם צמה הולנדית חמודה וצדדית. מראה קל ללבוש שיתאים לכולם. אתה יכול ליצור מחדש עם או בלי הצמה הצדדית. כל סוג של צמה ייראה מדהים עם תסרוקת זו אז היו יצירתיים!

קוקו צמה של מוהוק

מָקוֹר: @wb_upstyles

19. מוהוק קלוע עם תלתלים

אוהבים את הפרוהוקס? אז אתה צריך לראות את הרעיון הבא. לתסרוקת זו, השיער נקלע לצמות מסודרות ומלוטשות. המראה מסתיים במוהוק נועז ומתולתל. זה מושלם עבור הנשים שרוצות מראה אמירה שיבחינו בו! אתה יכול לנסות את הסגנון הזה או לנסות דפוס קלוע אחר בצדדים.

מוהוק קלוע עם תלתלים

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

20. שיק מוהוק אפדו

לאחר מכן, יש לנו מוהוק טוויסט אופנתי. השיער מחולק למקטעים ובעל סגנון מוהוק טוויסט יפהפה בחלק העליון של הראש. זהו רעיון שיער מדהים שניתן ללבוש בכל מקום החל מיום בחוץ, ועד לילה בעיר. אתה יכול להוסיף צמות בצדדים ולנסות גם פיתולים הדוקים יותר בחלק העליון.

שיק מוהוק אפדו

מָקוֹר: @ebonybomani

21. צמת מוהוק פשוטה ומסוגננת

אינך צריך לבחור מוהוק נועז. אולי נסה במקום זאת משהו עדין יותר. השיער פשוט קלוע לצמה בעלת שלושה גדילים. תסרוקת קלה ללבוש ותתאים לכולם. אתה יכול למצוא הדרכות מקוונות שיעזרו לך לשחזר את המראה הזה בבית.

צמת מוהוק פשוטה ומסוגננת

מָקוֹר: @kristin.does.hair

22. הצהרה Mohawk Updo

אם אתה אוהב מוהוקים בועות, בדוק את הרעיון הבא הזה! השיער עוצב לחלקים בעיצוב בועה. זוהי התסרוקת המושלמת לאירוע מיוחד. נסה לשחזר סגנון דומה או הוסף צמות בצדדים. שמור אותם קטנים ודקים, כך שלא תוריד את אור הזרקורים מהמוהוק.

הצהרה Mohawk Updo

מָקוֹר: @naturallytemi

23. טוויסט מוהוק עם צמות צד

מראה הצמה האחרון של המוהוק שיש לנו להראות מהמם בהחלט. זהו סגנון מורכב עם צמות צד חלקות ומסודרות עם מוהוק מעוות בחלק העליון של הראש. שיער כזה הוא כמו יצירת אמנות. אם אתה רוצה שיער מדהים, אז זה בשבילך. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול לנסות את התסרוקת הזו בצבע נועז, אדום יהיה בחירה נהדרת!

טוויסט מוהוק עם צמות צד

מָקוֹר: @boobabe1202

אנו מקווים שמצאת תסרוקת צמת מוהוק מגניבה לנסות!