21 מסמרי ארונות שחורים נועזים ועצבניים

11. ציפורניים מאטות ארוכות

אוהבים את המראה המט והבוהק? אז הרעיון הזה הוא בשבילך. בשביל זה רוב הציפורניים מאט עם מסמר אחד מבריק. לציפורן המבריקה יש נצנוץ עדין מעל החלק העליון. זהו רעיון אופנתי ומפואר לציפורניים. זה קלאסי אבל סופר מסוגנן מדי.

מסמרי ארונות שחורים מאט

מָקוֹר: @chaunlegend

12. ציפורניים בשחור לבן עם נצנצים

הרעיון הבא שלנו מלא זוהר וזוהר. ציפורניים אלה שחורות מט עם ציפורני מבטא מסוגננות. אחד מציפורני המבטא בעל עיצוב פס כסף והשאר נוצצים. שניים הם נצנצים אומבריים שחורים וכסופים בעוד הציפורן השנייה שחורה עם נצנצים כסופים. אנחנו אוהבים את המראה הזה, הוא יהיה מושלם עבור ניו יורק ועונת החגים.

ציפורני ארונות בשחור לבן עם נצנצים

מָקוֹר: @margaritasnailz

13. ציפורניים מאט שחורות עם נצנצים

לאחר מכן, יש לנו מבט נוצץ נוסף. ציפורניים אלה הן מאט עם שני ציפורני מבטא נוצצות. לנצנצים יש אווירת בתולת ים בגלל הגוונים העדינים. זהו רעיון מניקור יפה ותוכלו לשחזר משהו דומה עם כל צבע נצנצים.

ציפורניים מאט שחורות עם נצנצים

מָקוֹר: @riyathai87

14. מסמרי ארונות שחורים עם אמנות כסף

מחפשים ציפורניים שידהו? אז אתה צריך לבדוק את אלה. כל הציפורניים שחורות מבריקות אך לכל אחת מהן עיצוב שונה. ציפורני האגודל רגילות בעוד לכל השאר כסף או אבני חן. אנחנו אוהבים את ציפורני הקריסטל, במיוחד את עיצוב הציפורן, זה כל כך מהמם ומסוגנן. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט ליצירת מראה דומה ותוכל לנסות עיצוב זה או להוסיף דפוסים נוצצים משלך.

ציפורני ארונות שחורים עם אמנות כסף

מָקוֹר: @margaritasnailz

15. ציפורני שיק שחור, לבן וזהב

פרחים תלת מימד נראים מדהים על ציפורניים. אל תסתמך רק על המילה שלנו, בדוק את המניקור הזה. מראה זה כולל ציפורניים שחורות מט, ציפורניים לבנות ומסמר מבטא זהב. לרוב הציפורניים יש אבני חן ובחלקן פרחים. פרחים כאלה קלים ליישום וניתן לרכוש אותם באינטרנט. נסה את כל המראה או רק את הציפורניים השחורות עם פרחים לבחירתך.

ציפורניים ארוכות של שחור, לבן וזהב

מָקוֹר: @מסמרים

16. ציפורני ארונות ארוכות עם מערבולות אופנתיות

רעיון הציפורן הבא שלנו הוא גלאם וטרנדי! רוב הציפורניים שחורות אך ישנן שתי מסמרות מבטא. מסמר מבטא אחד בעל מראה שיש ולשני מערבולות זהובות יפות. היא מזכירה לנו אלילה יוונית, ולכן היא מושלמת לנשים שרוצות להתבלט, שישימו לב להיראות מסוגננים.

ציפורניים ארוכות ארונות עם מערבולות אופנתיות

מָקוֹר: @fiina_naillounge

17. ציפורני ארונות גליטר ומאט

אם אתה צריך מסמרים הנוצצים בסטייל, אז המראה הבא הוא בשבילך. מניקור זה כולל ציפורניים מאטות, ציפורניים מבריקות ומסמר מבטא אחד נוצץ. אנחנו אוהבים את הציפורניים השחורות כיוון שיש להם פס כסף שמגביר את הצבע ויוצר מראה אופנתי. מניקור כזה הוא עצבני אבל גם אלגנטי ושיקי.

ציפורני ארונות גליטר ומאט

מָקוֹר: @joannasnails

18. ציפורניים ארונות שחורים עם אמנות קשת

הוסף כתם של צבע למראה שלך עם ציפורניים כאלה! ציפורניים אלה שחורות עם שני ציפורניים עם מבטא קשת. אומנות הקשת נראית מתכתית וכנראה ששימשו לסכלים, אך ניתן ליצור מראה קשת גם באמצעות לקים בצבעים שונים, טכניקת המברשת היבשה תיראה מדהימה. נסה צבעים כאלה או שילוב תוסס משלך.

ציפורניים ארונות שחורים עם אמנות קשת

מָקוֹר: @margaritasnailz

19. מסמרים אופנתיים של כסף ושחור

תנו לציפורניים שלכם מהפך אופנתי בעיצוב כזה. מניקור זה כולל מסמרים שחורים עם ציפורני מבטא בנייר כסף. רדיד כסף נראה כל כך אופנתי ומסוגנן. אתה יכול למצוא שפע של הדרכות מקוונות שיעזרו לך להשיג את מראה הכסף ואתה יכול לקנות את נייר הציפורניים באינטרנט. נסה את הכסף או לך על זהב גלאם. כך או כך הציפורניים שלך ייראו נפלאות.

מסמרים אופנתיים של כסף ושחור

מָקוֹר: @margaritasnailz

20. מסמרי ארונה שחורים של אומברה

כמו שחור הולך עם הכל, אתה יכול באמת להתנסות וליהנות עם אמנות הציפורניים שלך. הנה דוגמא מצוינת. כאן יש לנו מסמרים שחורים עם שני עיצובים עם מבטא. האחד הוא אומברה שחורה עם אבני חן והשני כולל דיסקים כסופים והולוגרפיים. זהו רעיון פאנקי ומסוגנן. נסה את המראה הזה או נסה שילוב אומברה אחר או נסה נקודות במקום הדיסקים.

מסמרי ארונות שחורים של אומברה

מָקוֹר: @philglamournails

21. ציפורניים אקריליות שחורות

הרעיון האחרון שעלינו להראות לכם הם ציפורני ארונות הגלאם האלה. הציפורניים המדהימות האלה שחורות עם ציפורני שיש ומבטא ריינסטון. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה כי אמנות שיש וקריסטלים הם מראה חובה והם מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. אתה יכול לשחזר עם כל דוגמאות שיש וקריסטל ותוכל למצוא הדרכות שיש באינטרנט.

ציפורניים אקריליות שחורות

מָקוֹר: @fiina_naillounge

אנו מקווים שמצאתם רעיון מסוגנן לציפורניים לנסות!