43 רעיונות ציפורניים מטורפים להפליא לציפורניים בצורת ארונות

21. ציפורני אומברה ירוקות ניאון

אוהבים אומברה? אז אתה צריך לבדוק את עיצוב הציפורן הזה. הציפורניים מתחילות בהירות מאוד ואז משתלבות לירוק ניאון. זהו עיצוב מסמר אופנתי אופנתי, מושלם לקיץ. אתה יכול ליצור אומנות אומברה בעזרת ספוג. פשוט צייר את הצבעים שבחרת על הספוג ולאחר מכן טפטף על הציפורניים. יש הדרכות מעמיקות באינטרנט. אנחנו אוהבים אומנות אומברה על ציפורני ארונות שזה שילוב כל כך מסוגנן.

ציפורני ארונה ירוק בהיר

מָקוֹר: @mjnailz

22. רעיון לציפורניים לארון סגול די סגול

רעיון הציפורן הבא אותו אנו רוצים לחלוק הוא מראה סגול נוסף. עיצוב זה כולל גוונים סגולים שונים, מסמר ורוד אחד ומסמר מבטא נוצץ מדי. זהו מניקור כה יפה והוא מושלם לכל מי שאוהב עיצובים של ציפורניים סגולות או בהירות. צור מחדש את המראה הזה או בחר גוון סגול אחד לכל הציפורניים. כמובן שתמיד תוכל לבחור בצבע ציפורן אחר ומתוחכם יותר.

רעיון לציפורניים לארון סגול די סגול

מָקוֹר: @chaunlegend

23. ציפורני ארונות קצרות להפליא

הבא ברשימה שלנו הוא רעיון הציפורן הצבעוני הזה. לא כל מסמרי הארון חייבים להיות ארוכים, אתה יכול ללכת על גרסה קצרה יותר בדיוק ככה. כפי שאתה יכול לראות, לציפורניים יש את צורת הארון אך הן אינן ארוכות במיוחד. אתה יכול ליצור כל עיצוב על ציפורניים קצרות יותר ואתה יכול אפילו לנסות את המראה הנועז והנוצץ הזה! הציפורניים הקצרות יותר מושלמות לנשים הנמצאות בדרכים או לאלה שלא יכולות ללבוש ציפורן ארוכה במיוחד.

מסמרי ארונות קצרים להפליא

מָקוֹר: @margaritasnailz

24. ציפורניים כחולות מאט יפות

לאחר מכן, יש לנו רעיון קיצי לציפורניים להראות לכם. כאן יש לנו מסמרים ארוכים ארוכים שהם בגוון כחול טורקיז יפהפה. הציפורניים גם הן מאט המעניקות להן מראה אופנתי. צבע כזה בהיר וכיפי המתאים לקיץ. שמור על זה פשוט או שאתה יכול להוסיף אבני חן או נצנצים לג’אז בציפורניים.

ציפורניים כחולות ויפות

מָקוֹר: @philglamournails

25. מסמרים לארונות עם טיפים פסטליים V

אוהבים ציפורניים אופנתיות? אז טיפים v הם בשבילך! עם עצות v העיצוב דומה למניקור צרפתי אך במקום קו ישר לרוחב, העצות בצורת V. הציפורניים למטה הן דוגמה מדהימה לאמנות v tip. כל הציפורניים בצבע עירום ולכל אחת יש קצה בצבע פסטל שונה. אתה יכול לשחזר את ציפורני הפסטל לעיצוב ייחודי וקיצי או שאתה יכול לבחור בעירום ולבן הקלאסי.

מסמרים לארונות עם טיפים פסטליים V

מָקוֹר: @chaunlegend

26. ציפורני כרום ורודות ואלגנטיות

כרום הוא עוד מראה ציפורניים אופנתי והנה איך ללבוש אותו בסטייל! ציפורניים אלו כולן מכוסות בכרום ורוד בהיר מהמם. הוורוד הוא צבע ורוד והוא נראה כל כך אלגנטי ומסוגנן. מסמרים כאלה יתאימו לכולם ויהיו מושלמים לאירוע מיוחד. ציפורני הארון האלה נמצאות בצד הקצר יותר, אך הן עדיין נראות אופנתיות.

ציפורני כרום ורודות ואלגנטיות

מָקוֹר: @מסמרים

27. מסמרים כחולים אופנתיים עם פרטי זהב

לאחר מכן, יש לנו עוד רעיון יפה לציפורן כחולה להראות לך. כאן יש לנו ציפורני ארונות שצבועות בגוון מדהים של תכלת. כל הציפורניים מבריקות ולכולן אמנות ציפורניים מזהב. הזהב והכחול מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת והזהב גם זוהר בציפורניים. נסה את מראה הזהב או שאתה יכול לבחור משולב כחול וכסף. כך או כך הציפורניים שלך ייראו מהממות!

ציפורני ארונה כחולות עם זהב

מָקוֹר: @ציפורניים

28. ציפורני גליטר אומברי צבעוניות

אוהבים ציפורניים נוצצות? אז תסתכל על המניקור הזה. ציפורניים אלו ארוכות, בצורת ארונית וצבעוניות. הציפורניים מסיימות עם שכבה של נצנצים נוצצים. אנחנו אוהבים את השילוב של הציפורניים הצבעוניות והנצנצים. זה רעיון כל כך אופנתי, מסוגנן וייחודי. נסה מסמרים דומים לאלה או שאתה יכול לקבל ציפורני אומברה עם מעיל עליון נוצץ.

ציפורני גליטר אומברי צבעוניות

מָקוֹר: @solinsnaglar

29. רעיון לציפורניים לארון ארונות די כתום

אם אתה אוהב את הצבע כתום ועיצובים מסמרים נועזים, אז זה הרעיון בשבילך. כאן יש לנו ציפורני ארון מדהימות וחלק מהציפורניים כתומות מבריק והשאר כתום מאט. הגוונים הכתומים מהממים ומציגים אמירות. זה יהיה המאני המושלם לקיץ מכיוון שהוא תוסס, זוהר וכיפי.

ציפורני ארונות מבריקות ומאטות

מָקוֹר: @gelicious_joann

30. מסמרים הדפסי נחש

הדפסי בעלי חיים פופולריים מאוד בעיצובים של ציפורניים. בדרך כלל נבחר הדפס נמר או הדפסת זברה אבל האם חשבת לנסות ציפורניים של נחש נחש ?! אם לא עשית זאת, תרצה לנסות זאת לאחר שתראה את הבחירה הבאה שלנו. חלק מהציפורניים ורודות, חלקן שחורות ולשאר העיצוב המגניב ביותר של עור נחש. ניתן להשתמש בשבלונה ליצירת מראה הנחש או באמצעות מדבקות לציפורניים. צא לטייל בצד הפראי ונסה את המאני הזה!

מסמרים הדפסי נחש

מָקוֹר: @מסמרים