43 צמות באדאס עם צדדים מגולחים לנשים

31. צמות בלונדיניות בהירות

מחפשים סגנון וצבע אופנתיים? אם כן, זה מושלם עבורך. כפי שאתה יכול לראות, השיער מתגלח קצר מאוד סביב הגב והצדדים. דפוס קו אופנתי נמצא גם בשיער. החלק העליון של הצמות הוא גם גוונים שונים של בלונדינית. זהו רעיון שיער מהנה וייחודי והבלונדינית נהדרת לקיץ.

צמות מגולחות בלונדיניות בהירות

מָקוֹר: @kennesseyhair

32. קוקו מסוגנן עם צדדים מגולחים

לאחר מכן, יש לנו עוד גרסה יפה וקלה ללבישה של הסגנון. הפעם השיער מגולח קצר והוא כולל צמות ארוכות ודקות שנמצאות בקוקו בחלק העליון. שיער כזה נותן לך את המראה העצבני אבל השיער עדיין אופנתי וזוהר. שמור על זה פשוט או שאתה יכול לאבזר את הקוקו או לנסות את הצמות בצבע אחר.

קוקו מסוגנן עם צדדים מגולחים

מָקוֹר: @momlovesfootball2

33. Updo עם תבנית מגולחת

אוהבים את הדפוסים המגולחים? אם כן, אתה צריך לראות את הרעיון הזה. אז, למראה זה, השיער מגולח סביב הגב והצדדים. הצמות בקטע העליון נמצאות בלחמנייה ולשיער המגולח יש דפוס גלי. אנחנו אוהבים את התבנית והסגנון הכללי נראה מדהים. שחזור זה או נסה את התבנית עם סגנון אחר כגון קוקו.

ג'מבו צמות Updo עם צדדים מגולחים

מָקוֹר: @_deusadabeleza

34. צמות שמנמנות עם צדדים מגולחים

לאחר מכן, יש לנו תסרוקת שתהיה וואו! כפי שהיית מצפה, השיער מגולח סביב הגב והצדדים. הצמות בחלק העליון הן ג’מבו ומעוצבות לעיצוב גלאם. מראה זה כולל אביזרים מסוגננים. זהו רעיון שיער מדהים והוא יגרום לך להיראות ולהרגיש כמו מלכה כל יום.

צמות שמנמנות עם צדדים מגולחים

מָקוֹר: @lelo_mpumie

35. צמות כחולות נועזות

אם הסגנונות הנועזים יותר הם הדבר שלך, אז זה יכול להיות מושלם. כאן יש לנו דרך ייחודית ומסוגננת ללבוש את הטרנד המגולח. הצמות ארוכות ודקות ומעוצבות לקוקו עם קטע מגולח גדול בצד. סגנון כזה נותן לך את הטוב משני העולמות מכיוון שהשיער שלך אופנתי וקלאסי אבל עם הקצה האופנתי והמודרני הזה.

צמות כחולות עם צדדים מגולחים

מָקוֹר: @_deusadabeleza

36. סגנון גילוח ייחודי

רעיון השיער הבא כולל עוד דוגמה ייחודית. הפעם הצמות גבוהות בראש והן חושפות קטע מגולח אופנתי. באזור המגולח, יש גם את אהבת העולם בשיער. אנחנו חושבים שזה כל כך מדהים ומוזר. אתה יכול לשחזר משהו דומה או לבחור מילה אחרת שתגלח לך בשיער.

סגנון גילוח ייחודי

מָקוֹר: @misstuesdee

37. צמות בוקסר עם צדדים מגולחים

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו. השיער מגולח סביב הצדדים והקטע הארוך יותר מעוצב לצמות בוקסר. אנחנו אוהבים את זה כי הצמות הקלאסיות נראות הרבה יותר אמירותיות עם החלק המגולח. שחזור זה או שאתה יכול לנסות את הצמות בצבע אחר. אנו חושבים שאומברה ייראה מדהים.

צמות בוקסר עם צדדים מגולחים

מָקוֹר: @whitneycanbraid

38. עדפו קלוע חמוד

אולי החלקים המגולחים הקצרים והנועזים הם לא הדבר שלך. ובכן, החדשות הטובות הן שיש סגנון גילוח עדין יותר שתוכל לנסות וזהו חיתוך. כפי שאתה יכול לראות, השיער מעוצב לעדכון קלוע וחמוד. בעוד חלק קטן של שיער מאחור מגולח. זהו מראה עדין וקל ללבוש שיתאים לכולם. כמובן, אתה יכול לקחת את הגילוח יותר לאורך הצדדים.

Updo קלוע חמוד

מָקוֹר: @thairendeavor

39. צמות אדומות וצהובות

אם אתה רוצה לנסות סגנון וצבע שיער אופנתי חדש, הרעיון הזה הוא בשבילך. הצמות בחלק העליון הן תערובת של צבעים אדומים וצהובים. אנחנו אוהבים את השילוב הזה וזה באמת יגרום לצמות שלך להתבלט מההמון. שחזור זה או השתמש בשני צבעים מרהיבים שונים.

צמות אדומות וצהובות

מָקוֹר: @kwaggyshair

40. קוקו ארוך אופנתי

רוצה תסרוקת שתהיה וואו? אז זה בשבילך! למראה זה הצמות ארוכות במיוחד ומעוצבות גבוה על הראש. בעוד שהצדדים מגולחים קצרים מאוד. זוהי תסרוקת עזה ומדהימה הדורשת תשומת לב. אנו חושבים שתסרוקת זו תיראה מהממת גם בצבע אדום עשיר.

קוקו ארוך אופנתי

מָקוֹר: @tattdnubian

41. צמות קצרות עם צדדים מגולחים

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת קצרה יותר להראות לך. השיער סביב הצדדים קצר מאוד עם דפוס קו. בחלק העליון הצמות קצרות עם פופ של ורוד וכתום. אנחנו אוהבים הכל בזה מהצבעים העזים ועד הצמות הקצרות. שיער כזה ייראה מדהים בקיץ.

צמות קצרות עם צדדים מגולחים

מָקוֹר: @craftyscrappymamas

42. לחמנייה קלועה

מחפשים תסרוקת גלאם שתדהים את כולם? אז תסתכל על הסגנון הזה. כפי שאתה יכול לראות, הצדדים מגולחים והצמות בחלק העליון דקיקות ומעוצבות ללחמניה גבוהה ויפה. זהו סגנון נוסף שנותן לך את הטוב משני העולמות מכיוון שהוא אופנתי וגם עצבני. אנחנו אוהבים את זה!

לחמנייה קלועה עם חלקים מגולחים

מָקוֹר: @wowhairbraiding

43. סגנון קלוע שחור ואדום

רעיון השיער הבא כולל שילוב צבעים מגניב נוסף. לתסרוקת זו יש צמות ארוכות יותר בחלקן העליון המעוצבות ללחמנייה תחתונה. הצמות גם שחורות ואדומות. זהו רעיון לשיער ועיצוב שיער אופנתי. שחזר זאת או נסה גוון אדום בהיר יותר. כך או כך, השיער שלך ייראה מדהים.

סגנון קלוע שחור ואדום

מָקוֹר: @narahairbraiding

אנו מקווים שמצאתם צמות יפות עם צדדים מגולחים לנסות!