43 דרכים אופנתיות ללבוש ציפורניים ארונות לבנים

21. אמנות ציפורניים ייחודית

העיצוב הבא הוא ייחודי וסופר מסוגנן. מסמרים אלה לבנים בעיצוב משולש וכל מסמר מעוטר גם במשולש זהב. עיטורי זהב כמו אלה ממש מבריקים את המניקור הלבן. אתה יכול לקנות קישוטי ציפורניים כמו אלה באינטרנט והם זמינים בצורות וצבעים שונים. אז אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את העיצוב שלך.

ציפורניים ייחודיות

מָקוֹר: @dxnailz

22. רעיון מני ופדי

רעיון הציפורן הבא הוא עוד אחד האהובים עלינו! כאן יש לנו ציפורני ארונות עם מסמר מבטא ברור. אומנות הציפורן כה ייחודית והיא יוצרת מניקור מודרני ומגמתי כל כך. מסמרים כאלה יתאימו לכולם והם יגרמו לך להתבלט מההמון בסטייל.

ציפורניים ארונות לבנים עם מסמר מבטא ברור

מָקוֹר: @ozdenguzelnails

23. ציפורני אומבר נצנצים

עיצוב הציפורניים הבא שעלינו להראות לכם הוא אופנתי ואלגנטי. כל הציפורניים לבנות ומעוטרות בפייטים ורודים. זהו רעיון ציפורן זוהר ויפה מאוד שיהיה מושלם לאירוע מיוחד. אתה יכול ליצור מחדש את שילוב הצבעים הזה או לנסות צבע אחר.

מסמרים לארון עם פאייטים ורודים

מָקוֹר: @nagelsbydon239

24. ציפורני ארונות לבנים ונוצצות

רעיון הציפורן הבא הוא זוהר ונוצץ! כאן יש לנו מסמרים ארונים לבנים ושניים מהציפורניים שקופים עם הרבה נצנצים. הנצנצים ממש מזמזמים את המאני הלבן וזה עיצוב כזה שעושה אמירה. ציפורניים כאלה מושלמות לקיץ ולאירועים מיוחדים. אנחנו אוהבים את הציפורן הברורה מכיוון שזו גם טרנד חובה.

ציפורני ארונות לבנים ונוצצות

מָקוֹר: @nailsbykatrins

25. ציפורני אומברה שיקיות עם פרחים

לאחר מכן, יש לנו רעיון מהמם ויפה לציפורניים והוא אחד האהובים עלינו! למראה זה כל הציפורניים פשוט אומברה צרפתית. ישנם שני מסמרים עם מבטאים המרוהטים בפרחים לבנים. זהו עיצוב כה אלגנטי וייחודי. המאני הזה יהיה מושלם לכלה. אתה יכול ליצור מחדש את הפרחים התלת מימדיים או לצבוע אותם ביד. ניתן אפילו לקנות מדבקות פרחים באינטרנט, כך שיש מעט דרכים שונות לנסות את המראה.

ציפורני אומברה צרפתיות עם אבני חן

מָקוֹר: @nailedbyvu

26. ציפורניים ארוכות לבנות רכות

לא כל הלבן חייב להיות בהיר. אתה יכול לבחור בגוון רך יותר שייצור מראה עדין יותר. הנה דוגמה יפה. לציפורניים אלה יש אומברה לבנה רכה. אז הציפורניים מתחילות בצבע עירום בהיר ואז מתחלפות ללבן. מסמר אחד מכוסה גם באבני חן. אומברה מעודנת כמו זו מתאימה למי שאוהב ציפורניים יוקרתיות ואלגנטיות אבל רוצה לנסות ציפורניים אופנתיות. שחזור את כל הלוק או שאתה יכול פשוט לקבל את האומברה ללא מסמר המבטא.

ציפורניים ארוכות לבנות רכות

מָקוֹר: @philglamournails

27. ציפורני ארון חמודות עם לבבות וניצוצות

רעיון הציפורן הבא כל כך חמוד ויפה! לשני ציפורניים יש אומברה לבנה ועירומה, ציפורן אחת כולה לבנה והציפורניים האחרות עירומות עם פאייטים וניצוצות. הציפורניים הנוצצות משתמשות בצבעים עזים כמו ורוד ואנחנו אוהבים את פאייטים הלב. זהו מאני מהנה והצהרתי שיהיה מושלם לקיץ ולאירועים כמו חג האהבה. ניתן לרכוש פאייטים בלב באינטרנט.

ציפורני ארון חמודות עם לבבות וניצוצות

מָקוֹר: @philglamournails

28. מסמרי ארונות לבנים וכסופים עם נייר כסף

דרך נוספת להעלות את הציפורניים הלבנות שלך היא בצבעים מתכתיים כמו כסף. להלן דוגמה מהממת. שלושה מסמרים לבנים, אחד כסוף ומסמר אחד שקוף עם רדיד זהב וכסף. אנחנו אוהבים את מראה המתכת המעורבת, זה כל כך אופנתי עם הלבן. צור מחדש את המראה הזה או שאתה יכול להחליף את הציפורן הצלולה בפוליש כסף או זהב. אם אתה רוצה לנסות את נייר הכסף, ניתן לרכוש אותם באינטרנט.

ציפורני ארונות לבנים וכספים עם נייר כסף

מָקוֹר: @artbystephanny

29. מני אלגנטית ומנצנצת

מחפשים ציפורני ארון לבנות פשוטות אך מהממות? אם כן, תסתכל על זה. כאן יש לנו ציפורני ארונות ארוכות וכולן אומברה לבנה ומנצנצת. זהו עיצוב ציפורניים מהמם והוא יהיה מושלם למסיבות, לילות בחוץ ואירועים מיוחדים אחרים כמו חתונות.

מסמרים אלגנטיים אלגנטיים עם אבני חן

מָקוֹר: @margaritasnailz

30. אמנות ציפורניים לבנה וורודה

לבן נראה מדהים עם צבעים עזים יותר. זוהי דוגמה מצוינת. המאני כולל ציפורני ארונות לבנות וכולן מעוטרות בזיזים בצבע ורוד עז. אנחנו אוהבים את העיצוב הוורוד כי יש לו מראה שיש ואווירת ניפוח צבע כך שתוכל ללבוש אותו בכל מקרה. זה פשוט מני מהנה ובהירה שהיא אמירה וקייצית. שחזור זה או שאתה יכול לנסות כל צבע תוסס לאמנות הציפורניים.

עיצוב ציפורניים בצבע לבן וורוד

מָקוֹר: @מסמרים