43 עיצובים ורעיונות לציפורניים בצבע ורוד בהיר

11. עיצוב ציפורניים ורוד וכסף נוצץ

רעיון הציפורן הבא שלנו אומר אמירה נוצצת! לכל מסמר עיצוב שונה מכל נצנצים ועד אומברה. זהו סט ציפורניים יפה שייראה מדהים לאירוע מיוחד או רק בימים שבהם אתה רוצה להרגיש גלאם. צור מחדש את כל הלוק או שאתה יכול לבחור רק אחד או שניים מהעיצובים שאתה אוהב.

עיצוב ציפורניים ורוד וכסף נוצץ

מָקוֹר: @merlin_nails

12. ציפורניים בצבע ורוד מאט פרחוני

רעיון הציפורן הבא שיש לנו יגרום לך להיראות יפה בוורוד. לרוב הציפורניים עיצוב שונה. חלקם רק ורודים עם פנינים ואילו באחד הציפורניים יש רק קריסטל. ישנם שני עיצובים נוספים הכוללים פרחים. זהו רעיון חמוד, מהנה ומסוגנן שיתאים לכולם. אתה יכול באמצעות פרחים תלת מימדיים באינטרנט ליצור מחדש מראה דומה בעצמך.

ציפורניים בצבע ורוד מאט פרחוני

מָקוֹר: @ana0m

13. עיצוב ציפורניים יפות

אם אתה מעדיף שהציפורניים שלך יהיו קצת יותר נועזות ובהירות יותר, הרעיון הזה הוא בשבילך. הציפורניים ארוכות ומעוצבות ורוב הציפורניים צבועות בצבע ורוד בהיר. יש גם שני ציפורני מבטא נוצץ. אנחנו אוהבים את המראה הזה כי הוא זוהר ונוצץ. הוא גם חי יותר מכמה מהעיצובים האחרים שהצגנו.

ציפורני ארונות ורודים בהירים

מָקוֹר: @_allured

14. ציפורניים ורודות עם אמנות ציפורן לבנה אופנתית

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר אופנתי הכולל אמנות ציפורניים ייחודית. למראה זה רוב הציפורניים צבועות בגוון ורוד רך. על כל יד יש מסמר מבטא אחד בעל עיצוב לבן מסוגנן עם אבני חן. זהו מראה אמנותי ויצירתי וניתן לצבוע ביד את העיצוב הלבן בעזרת מברשת דקה.

ציפורניים ורודות עם אמנות ציפורניים לבנה אופנתית

מָקוֹר: @nailsbykatrins

15. ציפורני ורוד בהיר וגליטר

מחפשים עיצוב פשוט ומסוגנן? העיצוב הזה הוא בשבילכם! הציפורניים צבועות בגוון ורוד בהיר עם מסמר מבטא כסוף אחד. קל ללבוש מניקור כזה וגם יהיה קל ליצור אותו. העיצוב יתאים לכל אורך וצורה של הציפורן. אתה יכול לבדוק את המוצרים המשמשים ליצירת המראה בדף למטה.

ציפורני ורוד בהיר וגליטר

מָקוֹר: @xxlovelauren

16. ציפורניים ורודות עם פרחים

פרחים והצבע הוורוד מושלמים יחד, אז למה שלא תבחר את הקומבינה הזו לאמנות הציפורניים שלך ?! להלן דוגמה מהממת. הציפורניים צבועות בצבע ורוד רך ולשניים מהציפורניים עיצוב פרח מסוגנן. זה מראה חמוד ויהיה מושלם לאביב. אתה יכול לצבוע את הפרחים ביד או להשתמש בשבלונה. הלקים המשמשים ליצירת הלוק הזה כולם של Semilac בגוונים: 150 האנטר קווין, 151 ירוק צבא, 001 לבן חזק, 031 יהלום שחור, 009 בייבי גירל, 228 ורוד בהיר, 239 גו בוליביה ו 272 אבקת ורוד.

ציפורניים בצבע ורוד בהיר עם פרחים

מָקוֹר: @amanda.sudolll

17. ציפורני אבטיח חמודות

אמנות ציפורניים של אבטיח היא חובה לקיץ! זה כיף, תוסס ומסוגנן. לפניכם גרסה סופר חמודה לאמנות אבטיח. הציפורניים ורודות עם מסמר מבטא אבטיח. זוהי גרסה קלה יותר של ציפורני אבטיח מכיוון שרק מסמר אחד בעל עיצוב אבטיח. זה יתאים לכולם וייראה מדהים גם בחופשה.

ציפורניים חמודות של אבטיח לקיץ

מָקוֹר: @kras_nogti

18. עיצוב אופל ופרל אלגנטי

אם אתם מחפשים עיצוב ציפורניים אלגנטי אז זה בשבילכם. הציפורניים צבועות בצבע ורוד בהיר יפהפה עם שלושה מסמרים מבטאים בסך הכל. כל מסמר מבטא כולל פנינים ואבני חן אחרות. הפנינים והוורוד מחמיאים זה לזה בצורה מושלמת. עיצוב ציפורניים כזה יהיה מושלם לחתונה או לאירוע מיוחד אחר.

עיצוב אלגנטי של אופל ומסמר פנינים

מָקוֹר: @nailz_ann.indigo_

19. טיפים ורודים וזוהרים

נצנצים היא דרך קלה להעלות את הציפורניים שלך. אתה יכול ליצור משהו פשוט והצהרות כאלה. הציפורניים צבועות בגוון ורוד מהמם ונוספים נוספו לקצות. הנוצץ יגרום לציפורניים שלך לזרוח ולבריק בסטייל! אתה יכול לשחזר את זה עם כל לק ורוד וכל לק נוצץ. פשוט צבע על הוורוד וברגע שהתייבש, הוסף לטאטא של נצנצים על הקצוות.

ורוד וגלייט טיפים עיצוב ציפורניים

מָקוֹר: @מסמרים עם צבעים

20. ציפורניים ארונות ורודים בהירים עם אבני חן

אוהבים ללבוש הרבה אבני חן? אז בדוק את העיצוב הבא. הציפורניים בצבע ורוד בהיר מאוד עם ציפורניים עם מבטא קריסטל. מסמר אחד מכוסה בקריסטלים ואילו לשני עיצוב עדין ריינסטון. ציפורניים כאלה מושלמות לנשים שרוצות ציפורניים נועזות עם הרבה ניצוצות. אתה יכול לקנות אבני חן באינטרנט ולהדביק אותן בעזרת דבק ציפורניים.

ציפורניים בצבע ורוד בהיר עם אבני חן

מָקוֹר: @_allured