21 דוגמאות אופנתיות לשיער שחור עם נקודות עיקריות בלונדיניות

מחפש תסרוקת חדשה אבל לא מוצא אחת שאתה אוהב? אולי אתה רוצה לגזז את השיער השחור שלך אבל לא יודע איך? אז אנחנו כאן כדי לעזור לך עם דילמות השיער שלך! מצאנו 21 מרעיונות השיער השחור הטובים ביותר עם הדגשות בלונדיניות. בלונד הוא צבע יפה ומחמיא שיער שחור להפליא. תוכלו למצוא את כל גווני הבלונד, מגוונים חמים ועד לגוונים קפואים. יש משהו לכולם ויש גם כמה חתכים מגניבים. לא תוכל להחליט איזו תסרוקת לנסות בשלב הבא.

1. שיער שחור עם נקודות עיקריות בלונדיניות

ראשית, יש לנו את הרעיון היפה הזה של שיער שחור עם בלונד זהוב חם. הבלונדינית הזו נוספה בערך באמצע הדרך כך שהיא יוצרת מראה בלייאז ‘מעורבב. אתה יכול לבחור את טכניקת ההדגשה המסוגננת הזו או לנסות הבהרות שהולכות לשורש. זהו רעיון מדהים והשיער יכול להיות מנופף בסגנון כמו מובלט או חלק. כל אחד מהם ייראה מדהים.

שיער שחור עם נקודות עיקריות בלונדיניות

מָקוֹר: @הבלונדולוג

2. בלונדינית מסוגננת ועדינה

אם אתה רוצה מראה עדין אז אתה יכול לנסות משהו כזה. השיער הכהה ביותר בשורש ובהדרגה הופך מעט בהיר יותר עד שרוב העצות בלונדיניות. זוהי דרך מסוגננת לגזז את שיערך, קלה ללבוש ותחזוקה נמוכה. אם אתה לא אוהב את הבלונדינית, היא יכולה לצמוח יפה.

נקודות עיקריות בלונדיניות לשיער שחור

מָקוֹר: @andyjamespaints

3. שיער שחור שקוע

שיער שחור עשוי לפעמים להרגיש מעט כהה מדי. אם אתה מרגיש שאתה והשיער שלך זקוקים להרים, אתה יכול לנסות מראה שקוע כמו זה. השיער שחור בצבע השורש והוא מודגש בהדרגה בגוונים חומים ובלונדיניים. רב הטונים יוצרים תסרוקת יפה, חוףית ושטופת שמש.

שיער שחור שקוע

מָקוֹר: @mane.therapy

4. אונה שחורה עם הדגשות בלונדיניות

מחפשים מהפך שלם לשיער? אז אתה צריך לבדוק את הרעיון הזה! כאן יש לנו בוב ארוך ויפהפה עם הדגשות של בלונדינית עדינה. גוון הבלונדינית המשמש הוא מאוד גוון ובהיר. משהו כזה הוא נהדר אם אתה לא רוצה בלונדינית בהירה מדי. אם אתה מעדיף את הבלונדיניות הנועזות יותר, גם אלה יראו נהדר.

אונה שחורה עם נקודות עיקריות בלונדיניות

מָקוֹר: @konstantinos_hair

5. שורשים שחורים ובלונד מגניב

רוצים לעדכן את הלוק שלכם לעונת החורף? אז נסה תסרוקת בלונדינית מגניבה כמו זו! הבלונדינית המשמשת כאן היא קלילה מאוד וקרחת, היא מושלמת לעונות הקרות או אם אתה רוצה מראה אופנתי במהלך שאר השנה. צור מחדש את הסגנון הזה או נסה פחות בלונדינית עם הדגשות משורש עד קצה.

שורשים שחורים עם בלונד מגניב

מָקוֹר: @samanthahairstylist

6. שיער בלייאז ‘שחור עד בלונדיני

לאחר מכן, יש לנו תערובת balayage יפה. צבע השורש שחור ואז מתמזג בהדרגה לחום בהיר ולאחר מכן לבלונדינית רכה ובהירה. שינוי הצבע הזה מהמם וזו דרך מסוגננת להוסיף בלונדינית לשיער השחור שלך. רעיון צבע כזה עובד הכי טוב על שיער ארוך.

שיער בלייאז 'שחור עד בלונדיני

מָקוֹר: @hairbybrii__

7. שיער ביץ ‘שחור ובלונדיני

אוהבים את התסרוקות החוף? אז זה בשבילך! כאן יש לנו שיער מנופף שחור עם תוספות בלונדיניות חמות נוספות. זהו רעיון שיער מסוגנן שישאיר אותך נראה שקוע וחוף מוכן כל השנה. נסה גלים ארוכים כמו שיער כזה או קצר יותר כמו בוב גם היה נראה נהדר.

שיער חוף שחור ובלונדיני

מָקוֹר: @hairbykellichristine

8. Ashy Blonde Long Bob

הרעיון הבא שלנו הוא הלוק הבלונדיני המהמם הזה. השיער ברובו בלונדיני אך בעל שורשים שחורים ותערובת עדינה. אתה יכול לשחזר את המראה הבהיר והמואר הזה או לנסות להשתמש בפחות בלונדיניות להדגשות. זהו גוון בלונדיני ויפה וגוון דומה יתאים לכולם.

Ashy Blonde Long Bob

מָקוֹר: @rochellegoldenhairstylist

9. גלאם, שיער שחור עם נקודות עיקריות בלונדיניות

אולי אתה רוצה להוסיף לשיער שיער בלונדיני אבל אתה לא רוצה לכסות את רוב השיער השחור היפה שלך. אם זה נשמע לך, בדוק את הרעיון הזה. השיער בעיקר שחור עד בערך באמצע הדרך ואז הוא מתמזג עד שחום ואז בלונדיני. זהו רעיון מהמם וגם הסטיילינג זוהר. שיער כזה מושלם למי שרוצה מראה רענן, מסוגנן וחדש.

שיער גלאם שחור ובלונדיני

מָקוֹר: @aaashleee

10. שיער שחור, חום ובלונדיני

לאחר מכן, יש לנו מראה מודגש מדהים. זהו סגנון אורך בינוני שהוא שחור עם הדגשות בלונדיניות בהירות. אתה יכול לראות עד כמה הבלונדינית הרימה את השיער. זהו רעיון אופנתי וקל ללבוש שיתאים לכולם. זה יתאים גם לכל אורך שיער.

שיער שחור, חום ובלונדיני

מָקוֹר: @malloryje