43 צמות מהירות וקלות לשיער קצר

כשאתה שוקל קיצור אופנתי אופנתי, זה עשוי להעלות בדעתך לגבי עיצוב שיערך החדש. אתה עשוי לתהות האם עדיין יש לי תלתלים יפים או צמות מסוגננות? אנחנו כאן כדי לומר שאתה בהחלט יכול! יש כל כך הרבה דרכים מהממות לעצב את השיער הקצר שלך. אחת הדרכים האהובות עלינו היא צמות. צמות נראות מדהים עם שיער קצר וכדי להראות לך כמה מצאנו 43 מהצמות היפות ביותר לשיער קצר. יש משהו לכולם בין אם אתה רוצה תסרוקת חדשה ובין אם אתה רוצה ליצור מראה שונה על השיער שכבר יש לך. תוכלו למצוא רעיונות לשיער גלאם, סגנונות חופים ועוד!

1. צמת צד מסוגננת לשיער קצר

רעיון השיער הראשון שעלינו להראות לכם הוא צמת הצד המסוגננת הזו. למראה זה השיער קצר למדי וחלק מהשיער קלוע בצד כדי ליצור צמת חמישה גדילים. קשה יותר ליצור את חמש הצמות הגדולות אך ניתן למצוא הדרכות באינטרנט והתוצאה הסופית שווה את זה. אם חמשת הגדילים יותר מדי, נסה את הצמה הקלאסית וזה ייראה לא פחות אופנתי!

צמת צד מסוגננת לשיער קצר

מָקוֹר: @alex_haircraft

2. שתי צמות הולנדיות

רבים יכולים להיות מעט חרדים לגבי קיצוץ השיער שלהם מכיוון שהם חוששים שהם לא יכולים ליצור סגנונות מדהימים בשיער שלהם יותר. אחד הסגנונות הוא צמות כאלה. זהו מראה קלאסי ומסוגנן הנראה לעיתים קרובות על שיער ארוך. כפי שאתה יכול לראות, שתי הצמות ההולנדיות נראות מדהים באורך השיער הזה ואתה יכול אפילו לנסות את זה גם על שיער קצר יותר. רעיון לשיער כזה הוא הוכחה לכך שאתה עדיין יכול ליצור מראה מדהים עם השיער הקצר שלך.

שתי צמות הולנדיות לשיער קצר

מָקוֹר: @פשוטטרנקה

3. סגנון רב צמה

אם אתם מחפשים תסרוקת חדשה, רעננה ואופנתית, אז הבחירה הבאה היא בשבילכם. כאן יש לנו תסרוקת הכוללת שני סוגים שונים של צמות. זהו מבט של חצי למעלה וחצי למטה עם צמה רופפת לאורך הצד. בקצה הצמה הרופפת, יש צמת זנב דג הדוקה. זה רעיון כל כך יצירתי ומסוגנן. אתה יכול לנסות לשחזר את רעיון השיער הזה או להשתמש בשתי צמות שונות כדי ליצור סגנון קלוע ייחודי משלך.

סגנון חצי קלוע לתספורת בוב ארוך

מָקוֹר: @michaelgrayhair

4. גלי בוהו וצמה

אוהבים שיער בוהו וגלים חופים? אז תסרוקת זו היא בשבילך. זוהי תסרוקת קצרה נוספת המראה כיצד אתה עדיין יכול ליצור את הסגנונות האהובים עליך על שיער קצר. השיער מנופף להפליא ובעל צמת צד רופפת. תסרוקת כזו יכולה להתלבש למעלה או למטה. זה אפילו ייראה מדהים לחתונה!

גלי בוה וצמה לשיער קצר

מָקוֹר: @alex_haircraft

5. צמות צד כפולות לשיער קצר

במקום לנסות רק צמה אחת, למה שלא תנסו שתיים ?! הנה דרך מצוינת ללבוש צמות כפולות. השיער קצר למדי ונקלע לשתי צמות צד. זהו מראה קל ללבוש ומעוצב. זה יתאים לכולם וניתן ללבוש אותו בכל מקום מהעבודה עד לילה בחוץ.

צמות צד כפולות לשיער קצר

מָקוֹר: @פשוטטרנקה

6. צמות מבולגנות בגזרת פיקסי

לאחר מכן יש לנו צמת כתר. צמות כתר הן בחירה מסוגננת ומסגרות את הפנים בצורה יפה. לפניכם רעיון צמת כתר מדהים לשיער קצר. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזאת שהיא כל כך פאנקית וחמודה. צמה כזו תראה מדהים כל השנה אבל במיוחד במהלך הקיץ והפסטיבלים.

צמות מבולגנות בגזרת פיקסי

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

7. צמה הולנדית שמנמנה

מחפש דרך לג’אז את הבוב שלך? אז תסרוקת זו היא בשבילך. זהו בוב קצר עם צמה הולנדית שמנמנה. זו צמה פשוטה אבל היא באמת זוהרת בסגנון. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או להשתמש בצמה לבחירתך. גם צמת זנב דגים תיראה מהממת.

צמה הולנדית שמנמנה לשיער קצר

מָקוֹר: @hairbysaretta

8. גלאם, חצי צמה לשיער קצר

זקוקים לתסרוקת גלאם לאירוע מיוחד? ואז בדוק את הבחירה הבאה שלנו. לתסרוקת קצרה זו יש אווירה וינטאג ‘עם חצי למעלה ונפח בחלק העליון. יש גם צמת צד יפה. זוהי תסרוקת אלגנטית ויפה. זה יהיה מדהים ללילות תאריכים, חתונות, נשפים ואירועים מיוחדים אחרים.

גלאם חצי צמה לשיער קצר

מָקוֹר: @giedry_penteados

9. שיער קצר מבולגן + צמת צד עדינה

אתה לא צריך צמה עבה וגדולה כדי שזה ישפיע. אולי תבחר משהו עדין יותר כזה. השיער ארוך יותר מצד אחד וקצר בצד השני. יש גם צמת צד קטנה. זוהי תסרוקת פאנקית ואופנתית המושלמת לשחרור גוזל הסלע הפנימי שלך!

שיער קצר מבולגן + צמת צד עדינה

מָקוֹר: @chloenbrown

10. בוב קצר עם צמת תחרה צרפתית

לאחר מכן, יש לנו בוב בלונדיני בהיר להפליא עם צמת תחרה צרפתית. צמה מסוג זה מעוצבת בחזית השיער. זו צמה נהדרת לפוני ארוך אם אתה רוצה לעצב אותן, או אם הן צומחות. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך לנסות צמה מסוג זה. אנחנו אוהבים את המראה האופנתי הזה.

בוב קצר עם צמת תחרה צרפתית

מָקוֹר: @alex_haircraft