23 תסרוקות שחובה לראות של הוואנה טוויסט

11. פיתולים קטנים של הוואנה

לאחר מכן, יש לנו פיתולים מסוגננים של הוואנה להראות לך. תסרוקת זו כוללת פיתולים ארוכים עם חלק צדדי. תסרוקת קלה ללבוש מכיוון שהיא תתאים לכולם, והיא תיראה זוהרת לכל אירוע. אתה יכול לצפות במוצרים המשמשים ליצירת הלוק ולראות הדרכה בעמוד למטה.

פיתולים קטנים של הוואנה

מָקוֹר: @moe_dadiva

12. עדכון טוויסט אופנתי

רעיון השיער הבא מראה דרך יפה נוספת שבה אתה יכול לעצב את הטוויסטים שלך. כאן יש לנו פיתולים שמנמנים שעוצבו לעדכון גבוה. הפיתולים מעוטרים בחבלי זהב. זהו עדכון מדהים והוא יהיה מושלם לאירועים שבהם אתה רוצה להרגיש זוהר. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך ליצור כמה עדכונים מדהימים.

עדכון טוויסט אופנתי

מָקוֹר: @robynesome

13. טוויסטים אופנתיים של הוואנה

מחפשים תסרוקת אופנתית לנסות? אם כן, זה יכול להיות מושלם עבורך. תסרוקת זו כוללת פיתולי ג’מבו הוואנה ויש גם אביזר זהב חמוד. זו דרך מדהימה לחבוש טוויסטים! אתה יכול לקנות טבעות שיער עלים כאלה באינטרנט, כך שתוכל לשחזר את המראה בעצמך. נסה פיתולים ארוכים כמו אלה או שאתה יכול ללכת קצר יותר.

טוויסטים אופנתיים של הוואנה

מָקוֹר: @jdivastyles

14. פיתולים מאובזרים

מוקדם יותר בפוסט חלקנו תסרוקת חצי לחמנייה. אם אהבת את זה, אז אולי תאהב גם את זה. סגנון זה כולל פיתולי הוואנה שמנמנים עם חפתים מזהב. לחמנייה מעוצבת גבוה בחלק העליון של הראש מדי. זה רק מראה דרך אחרת ללבוש את הלחמנייה החצי ומראה עד כמה זה יכול להיות תכליתי. זהו סגנון חמוד שיתאים לכולם.

פיתולים מאובזרים

מָקוֹר: @i.am.rachel

15. פיתולים וצמות

לאחר מכן, יש לנו קוקו נוסף. השיער קלוע בחזית ואז השיער משתנה לפיתולים. אנחנו אוהבים את השילוב של צמות ופיתולים, זה כל כך מסוגנן ואפשר ליצור תסרוקת ייחודית מאוד. לקוקו יש גם אביזרים. זוהי תסרוקת אופנתית שתיראה מדהים לקראת הקיץ.

פיתולים וצמות

מָקוֹר: @manuucabelos

16. טוויסטים חומים של אומברה הוואנה

רעיון השיער הבא שלנו הוא חמוד, פשוט ומסוגנן. כאן יש לנו פיתולים ארוכים של הוואנה שהם גוון חום יפה. הפיתולים ארוכים ויש גם אביזרים עדינים. זו עוד תסרוקת מדהימה שקל ללבוש והיא תתאים לכולם. פיתולים דומים ישאירו אתכם נראים אופנתיים לכל אירוע.

חום אומבר פיתולי הוואנה

מָקוֹר: @manuucabelos

17. לחמניה נועזת

רוצה הצהרה שמייצרת תסרוקת? אם כן, זה בשבילך! פיתולי הוואנה אלה עוצבו גבוה על הראש ליצירת לחמניה נועזת ויפה. זהו עדכון מהמם שיהיה מושלם לאירוע מיוחד כגון חתונה, דייט לילה, בילוי לילי או מסיבה. אתה יכול ליצור מחדש בכל צבע. עדכון כמו מושלם לנשים הזוהרות שרוצות לגנוב את אור הזרקורים.

מתפתל לתוך לחמניה נועזת

מָקוֹר: @thedynamiteworld

18. פיתולים הוואנים יפים ומסוגננים

אם אתה צריך תסרוקת יפה שתוכל ללבוש כל יום, בדוק את הרעיון הזה. כאן יש לנו פיתולי הוואנה הסרוגים עם חלק צדדי. יש גם אזיקי שיער חמודים. הוא פשוט קל ללבוש ומתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות טוויסטים קצרים יותר. לקבלת תסרוקת נועזת יותר, אתה יכול לנסות טוויסטים בצבעים שונים.

פיתולי הוואנה יפים ומסוגננים

מָקוֹר: @zitastones

19. פיתולים שחורים וחומים

אתה יכול לסדר את השיער שלך עם מיתרים והנה דוגמה מצוינת. תסרוקת זו פשוטה וכוללת פיתולים שמנמנים ואחת הטוויסטים עטופה בחוט זהב. כפי שאתה יכול לראות, הזהב הוא מסוגנן, ייחודי ועושה אמירות. אתה יכול לנסות את טוויסט זהב הגלאם או להשתמש בחוט בצבע לבחירתך.

20. סרוגה הוואנה טוויסט

לאחר מכן, יש לנו עוד תסרוקת חצי למעלה. פיתולי הוואנה חולקו לשני חלקים, החלק העליון נסחף לאחור עם נפח בעוד שאר הפיתולים נותרים רופפים. זוהי תסרוקת זוהרת, אופנתית ועצבנית שתתאים באופן מושלם לנשים שאוהבות להתבלט מההמון. אתה יכול לשחזר את המראה בצבע היפה הזה או בגוון לבחירתך. כך או כך, זה ייראה מדהים.

סרוגה הוואנה טוויסט

מָקוֹר: @maiaboitrago

21. פיתולים של הוואנה עם חלקים פאנקי

דרך נוספת שבה אתה יכול לגרום לפיתולי הוואנה שלך להיראות ייחודיים היא על ידי בחירת חלקים מסוגננים. להלן דוגמה מהממת. הפיתולים שמנמנים, ארוכים ויש להם גם פרידות פאנקיות. זה רק מראה ייחודי ומגניב. נסה סגנון דומה לזה או שאתה יכול לנסות דפוסים שונים עבור הפרידות שלך.

טוויסטים של הוואנה עם חלקים מפונקים

מָקוֹר: @tesheshaircreation

22. טוויסטים מסוג בורגונדי מסוגננים

רעיון השיער הבא שלנו הוא אופנתי וחמוד. השיער מעוצב לפיתולים ארוכים וגם הם בצבע יפה. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי היא נראית כל כך מסוגננת ללא מאמץ. תסרוקת דומה תתאים לכולם. אתה יכול לשמור את זה פשוט ככה או שאתה יכול להוסיף כמה אביזרים כמו חבלים או חפתים.

טוויסטים מסוגננים בורגונדי הוואנה

מָקוֹר: @designsbyjazmyne

23. סגנון חצי למעלה, חצי למטה

התסרוקת האחרונה שיש לנו להראות לך היא נועזת, יפה והיא נותנת אמירה. כאן יש לנו פיתולים ארוכים של הוואנה שהם חצי למעלה, חצי למטה. החצי העליון של השיער הוכנס ללחמנייה גדולה. זו תסרוקת כל כך מהממת ושפתולי השיער מסיימים אותה בצורה מושלמת. זוהי בחירה מצוינת לכל מי שרוצה שיער שגורם להם להתבלט מההמון.

סגנון חצי למעלה, חצי למטה

מָקוֹר: @posh_syd

אנו מקווים שמצאתם השראה מתסרוקות הטוויסט הנהדרות האלה של הוואנה.