31 עיצובים של מסמרים מזכוכית שבורה

21. חצי זכוכית שבורה, חצי שטח שלילי

אינסטגרם / בוודאי שירליי

מָקוֹר: @surelyshirleyyyy

אז אתה רוצה קצת זכוכית אבל אתה לא רוצה יותר מדי זכוכית. הזן חצי זכוכית שבורה, חצי שטח שלילי. הבעיה נפתרה!

עשה זאת באלכסון, אנכי, אופקי, מה שלא יהיה. תעשי את זה בכל זאת בבקשה. השתמש בקלטת או בנייר מסמר כדי להפריד בין שני צדדים של הציפורן, שמור על צד אחד עירום ופשוט והוסף צבע כהה או בהיר יותר למקטע השני. הוסף את אפקט הזכוכית השבורה רק על החלק הצבעוני של הציפורניים שלך (אופציונלי-כולל את הציפורן המציגה האחת) כדי להשיג אפקט מרבי.

22. עיצוב ורוד חמוד

אינסטגרם / nailistayco

מָקוֹר: @nailistayco

אם אתה במצב רוח ילדותי, ורוד הוא הבחירה המתבקשת ואתה יכול להוסיף מגע גימור חמוד משלך עם חתיכות אפקט זכוכית שבורה של פנינה בצבע ורוד בהיר. אבני החן הן אופציונליות, וזה תלוי בך אם אתה הולך עם מסמר אחד, שניים או כולם. זה היופי בעיצוב הזה – הוא כל כך תכליתי שאפשר לעשות אותו תוך חמש דקות או חמישים דקות! אתה יכול אפילו לרפד את הציפורניים ולהוסיף מסמר אחד בכל פעם, כשיהיה לך זמן.

חכם, נכון?

23. משולשי זכוכית שבורה

אינסטגרם / mindy_sss

מָקוֹר: @mindy_sss

למה לא? זה נהדר אם אתה רוצה מראה של עץ חג המולד עם קצה! אתה יכול אפילו להוסיף אבני חן אדומות אם אתה רוצה. רק אומר.

שמור על דברים פשוטים עם מעיל בסיס שחור, אבל על כמה ציפורניים תכונניות, תשתגע קצת. המשולש הדק והארוך יותר יעזור להאריך את הציפורניים.

24. כחול & מני סגול

אינסטגרם / גוונים נוצצים

מָקוֹר: @glitteringhues

האם זה לא הלוק הכי מגניב שראיתם? הצבע מקצה הציפורניים שלך במקום להיות בעל קצוות מרובעים כל הזמן, סיים את הצבע הסגול העשיר מהמרכז החוצה והוסף רסיסים כחולים-סגולים של אפקט הזכוכית השבורה. הקפד להקפיד על תחפושת עליונה ולתת לייבוש מלא לפני שתנסה לעשות משהו אחר.

זה לא בדיוק מבט שאתה יכול להשלים תוך חמש דקות …

25. ירוק & עיצוב נצנצים כסוף

אינסטגרם / blingbling_junge

מָקוֹר: @blingbling_junge

עוד אחד נהדר לתקופה החגיגית, גווני הניצוץ הירוקים והבהירים על הציפורניים המדהימות האלה בעיצוב נצנצים ירוק וכסף משקפות את האור בצורה יפה.

רסיסי הזכוכית השבורה הם למעשה עדינים מאוד ועדיין בהחלט בולטים מההמון, וזה מראה נהדר לציפורניים ארוכות ולציפורניים קצרות כאחד.

26. לזרוח בהיר כמו יהלום

אינסטגרם / nail_unistella

מָקוֹר: @ציפורן_וניסטלה

במקום לחכות אוֹתוֹ כדי לשים יהלום על האצבע, שים אותו בעצמך.

איך זה לרמז … הוסף את אפקט הזכוכית השבורה בצורת יהלום למסמר אחד בלבד- ה מסמר אצבע. זה ימשוך את תשומת לבו וכל מה שיסתכל על זה … הוא יתחיל לחשוב. אתה יודע?

27. עיצוב כחול

אינסטגרם / missladyfinger

מָקוֹר: @missladyfinger

פשוט אך יעיל מאוד, צבע כחול זה פשוט מושלם כרקע לרסיסי זכוכית שבורה. הוסיפו את מעיל הבסיס הכחול ביום חמישי. הוסף את האפקט העליון הנוצץ ביום שישי – יום המסיבה!

FriYay! 

28. פופ של זהב

אינסטגרם / במבינייל

מָקוֹר: @במבינייל

זה נראה יותר מסובך ממה שזה נותן לך סיבה נוספת לכך שהשפעה זו על הציפורניים שלך היא הדבר החם ביותר לעשות כרגע. בלמיין הוציא שמלות שהיו נוֹלָד לציפורניים האלה! כולנו ראינו את ארונות האחיות קרדשיאן ורצינו שזה יהיה משלנו … אנחה.

מעיל בסיס סגול כהה (נצנצים וניצוץ אופציונלי) בתוספת שברי כספית-מתכת מבריקים במיוחד של זכוכית שבורה (כדורי מסמר זהב לא חובה).

פשוט אך יעיל. בדיוק מה שבחורה עסוקה צריכה.

29. פדי זכוכית שבורה צבעונית

אינסטגרם / note__nail

מָקוֹר: @note__nail

אם אתה אוהב את המראה של חלונות ויטראז ‘, למה שלא תשחזר את אותה השפעה על הציפורניים שלך? זה בעצם רעיון מאוד פשוט-אדומים, ירוקים, כחולים וצהובים דקים של צלופן אפקט זכוכית שבורה על רקע שחור (או לבן). סיימו את המראה עם הרבה מעיל עליון. הוא מושלם לזוג סנדלי רצועות.

30. ציפורני שטח שלילי לבן + מסמר מבטא זכוכית שבורה

אינסטגרם / ricekitty

מָקוֹר: @ricekittynails

כולנו התאהבנו במסמרים האלה כאן ב- StayGlam ואנחנו חושבים שאולי גם אתם תעשו זאת! מעיל בסיס עירום, רצועות נייר זהב, פוליש לבן, חתיכות אפקט זכוכית שבורה אפרסקית/עירומה. זה לא מבט שהיינו מחלקים למהר להשיג אותו אבל אם יש לך זמן, זה מאוד מודרני וכך הלאה כרגע.

31. ציפורני שקדים מזכוכית

אינסטגרם / a_fistful_of_fingernails

מָקוֹר: @a_fistful_of_fingernails

אלה יפים! אם אתה רוצה משהו קצת עדין יותר, יותר בצד העירום, אבל עם הכמות הנכונה של ‘פופ’, אלה הציפורניים בשבילך. תרצה צבע עירום פשוט מאוד למעיל הבסיס שלך, תחשוב יותר אפרסקי מאשר חום. תרצה גם את חלקי האפקט הזכוכית השבורה העירומה ביותר. פשוט הוסף אותם באופן אקראי ושמור על כולם עם מעיל עליון הגון. הקפד לאפשר לציפורניים להתייבש לחלוטין לפני שאתה יורה לבצע עבודות בית. אם הם עדיין לא מסודרים, אתה מסתכן במריחת הזכוכית השבורה בכל מקום. זכוכית שבורה לא נועדה למרוח.

*****

מסמרים מזכוכית שבורה הם סופר טרנדיים ואנו מבטיחים שהם יהיו בכל מקום לשנת 2016 ומעבר לה. שמעת את זה כאן קודם!

זכור לתייג אותנו עם התג #StayGlam במדיה החברתית הזדמנות להופיע! נשמח לראות את ציפורני אפקט הזכוכית השבורה שלך … וגם נכשלים! 🙂