31 עיצובים של ציפורניים לציפורני ראש השנה החטובות

21. עיצוב ארונות נוצצים

ציפורני ארונות הם כל הזעם כרגע, ואם אתה מחפש עיצובי ציפורניים ערביים לראש השנה, לא תקבל הרבה יותר נוצץ ומסנוור מאלה. יש הרבה נצנצים ובוהקים מה שאומר באופן אוטומטי שאנחנו אוהבים אותם!

עיצוב ציפורניים לארון ארונות שחור וכסף נוצץ

מָקוֹר: @margaritasnailz

השתמשו בניירות ציפורניים ליצירת העיצוב הקטן הזה על בסיס הציפורן האמצעית, למרות שאתה יכול להשתגע עם העיצוב שלך. לחלופין, השאר את הדברים פשוטים במיוחד (ויפים) עם אותם מסמרים בעלי אפקט חצי וחצי כמעט אומבר. אנחנו מעריצים את אלה!

22. שחור & ורד גולד

זהו רעיון ממש פשוט, וכזה שלמעשה לא ייקח לך כל כך הרבה זמן להשלים אותו בבית. השתמש במעיל בסיס, ואז בצבע העירום שלך, וכשהוא יבש לגמרי, הדבק את הקצות בדוגמת שברון. לחלופין, השתמש בפסיסטר כמו שהצענו קודם.

עיצוב מסמר טיפ טיפוסי בצבע שחור וזהב

מָקוֹר: @paulinaspassions

צובעים את הגלוס השחור, וכשהוא מיובש, הוסף את הזוהר שלך מעל. לאחר מכן הסר את הקלטת, הוסף שכבה עליונה, ותהיה מוכן ללכת. זה לא אמור לקחת הרבה יותר מעשר דקות בערך.

23. צל הזהב המושלם

ציפורניים עם מרקם הן עניין גדול כרגע, והמראה במרקם הזהב הזה הוא נהדר. זה משהו שונה מהציפורניים הנוצצות / נוצצות הרגילות שאולי בדרך כלל אתה מסתכל אליהן כשאתה מחפש אחר עיצובי ציפורניים נוצצים של ראש השנה..

לק זהב מושלם לערב ראש השנה

מָקוֹר: @קלימריסה

שוב, כדי לקבל מראה כזה, תרצה מעילים עדינים מרובים ולא אחת גדולה. תזדקק לגימור סופר חלק כדי שהמראה הזה ייראה כמו שצריך, ולא תשיג זאת בעזרת פוליש עבה וקודר שיגרום לייבוש..

24. נייטרלי + זהב נצנצים

זה כמו אומברה, אלא שהניצוץ שנמצא בקצותיו נשמר כלפי בסיס הציפורן, מבט שונה לגמרי!

אומברה נייטרלית וזהב לנצרות קצרות

מָקוֹר: @naildecor

זה רק מראה שהשינויים הפשוטים ביותר יכולים לשנות לגמרי את מראה המני שלך. אפילו משהו פשוט כמו הזזת אומבר הנוצץ מלמעלה למטה יכול לתת לך רעיון מני חדש.

25. זיקוקים נוצצים

אלה כל כך חכמים, שאנחנו קצת יראים מהם. כדי לחגוג את ראש השנה בדרך הנכונה, אתה חייב להיות זיקוקים, ואם אין לך אותם בגינה האחורית, למה לא על הציפורניים שלך?

עיצוב מסמר זיקוקי זיקוקי שחור -כסף

מָקוֹר: @ohmygoshpolish

בעזרת מברשת עדינה, לטאטא את הנצנצים בקווים בצורת זיקוקים. זה בעצם כל המראה הזה הוא – לטאטא חכם עם מברשת דקה טבולה בנצנצים כסופים. כל כך קל, כל כך מושלם, כל כך מדהים!

26. ורד גולד & ציפורניים ניטרליות

עוד מראה נפלא – נלקחו בחשבון כאן טיפים ובסיס הציפורן, התזה יפה של נצנצים מזהב ורד. אם לא היית מודע לזהב ורוד הוא טרנד עצום כרגע – שיער, ציפורניים, איפור …

עיצוב ציפורניים בעירום ורוז זהב

מָקוֹר: @שלי_לפעמים_ציפורניים

אתה יכול לצייר אותם ביד או להשתמש בקלטת, אבל מה שתעשה, הקפד לעשות זאת. הציפורניים האלה מדהימות, ואם לא תיקח אותן, מישהו אחר יעשה זאת.

27. מאט אדום

לק מאט יכול להיות די קשה לעבודה. ראשית, זה לא יעבוד עם שום דבר מבוסס שמן, כך שלא תוכל להשתמש בקרמים ותחליב על הידיים שלך לפני כן. שנית, לקים מט אינם מחזיקים מעמד כל עוד מבריק. זה התירוץ המושלם לחדש את הציפורניים מהר יותר!

עיצוב אמנות נייל נצנצים בגוון אדום וזהב לחגים

מָקוֹר: @glambymeli

הגוון האדום הזה נפלא, אבל כדי לוודא שהוא מחזיק את ההבדל, מרחו גוון מט אדום ולאחר מכן עברו על החלק העליון של הציפורן עם מעיל עליון מאט. כמו מבריק, אבל מט. זה נותן לך רמת הגנה נוספת יחד עם האדום המאט.

28. עיצוב מושלם של הרגע האחרון

זוכר שאמרנו לך לספוג נצנצים במקום לצחצח אותו סביב הציפורן שלך? במבט כזה, טפיחות הן הדרך קדימה.

הרגע האחרון עיצוב ציפורניים בערב השנה החדשה

מָקוֹר: @thenailtrail

לפחות אז תוכל לוודא שאתה מכסה את כל הציפורן שאתה רוצה – חשוב מאוד לעיצוב הציפורניים המדהים של ראש השנה..

29. עיצוב זהב נצנצים שברון

עוד אחד שתזדקק לו לקלטת או לסכלים – עיצובים של ציפורני זהב נצנצים של שברון. היא חכמה, ניתנת להתאמה אישית עם מגוון רחב של צבעים וגימורים, ואפשר אפילו להוסיף עוד בלינג בצורה של קישוטים.

עיצוב ציפורניים לציפורניים בעירום וזהב

מָקוֹר: @badgirlnails

היינו אומרים שאלו היו מושלמים לחגיגות ולחגיגות השנה החדשה, נכון?

30. נצנצים מזהב & נִצנוּץ

לק ג’ל יעזור לך לקבל מראה מבריק במיוחד לעיצובי הציפורניים המדהימים שלך בערב השנה החדשה, אך אלה יכולים להיות קשים להשגה בבית. כל כך הרבה אנשים טועים, כמו החמצת שמן הציפורן, ולא התכוננות למני לפני.

עיצוב נייל זהב נצנצים עם נצנצים

מָקוֹר: @zigiztyle

אם יש לך סיכוי, פגישת סלון תמיד תיתן לך תוצאה טובה יותר מזו שאתה עושה בבית. זה בדרך כלל בגלל שפשוט אין לך זמן (או מאמץ) להקדיש למטרה. אחרי הכל, ראש השנה – הגיע הזמן לדחוף את הסירה החוצה?

31. זהב & ציפורני ארונות ורודים בהירים

למרות שמסמרי ארונות הם טרנד גדול כרגע, יש כל כך הרבה סגנונות, צורות ואורכים של עיצוב ציפורניים שאפשר לבחור מעכשיו, אך ודאי שתוכל להסתדר איתו..

ציפורני ארונות אור ורוד בהיר וזהב

מָקוֹר: @margaritasnailz

אם אתה מוצא שקשים ארוכים הרבה יותר להתנהל איתם בחיי היום יום שלך, נסה ציפורניים קצרות יותר, מרובעות או שאל בסלון שלך מה הם חושבים שעשויים להיות טובים יותר לאורח החיים שלך. קצר יותר טוב ויותר פרקטי, אבל ארוך יותר נראה יפה יותר (לחלק). זה שוקל את היתרונות והחסרונות האלה.

אז מה אתה חושב? באילו מעיצובי הציפורניים המצחיקים האלה אתה אובססיבי? אנחנו לא יכולים לבחור את האהוב עלינו, אבל אנחנו יודעים שאנחנו אוהבים את רובם. אנחנו לא יכולים לחכות עד שהחגיגות יגיעו, ואנו מקווים שגם לכם תהיה שנה טובה!