69 רעיונות קלים לחורף ולחג המולד

21. מסמר מבטא איילים

מה יותר טוב עם איילים מאשר ציפורניים אדומות? בנוסף, אתה לא יכול להיות יותר חג מולד מאשר אדום, נכון? לכן אנו אוהבים את רעיונות הציפורניים הקלים של חורף וחג המולד. מה שתעשה, אל תשכח את האף האדום הגדול. זה יקלקל את המראה!

מסמר מבטא חג המולד של איילים אדומים

מָקוֹר: @nailsbycambria

מוצרים בשימוש: זיגוג סין בלבן על לבן וטבעת באדום.

22. קוביות חג המולד נוצצות

איזה רעיון מצוין – שימוש בפיסות נצנצים גדולות יותר ליצירת עיצוב ציפורניים של חגורות חג המולד שאמור לתפוס את האור בצורה נפלאה. קפיצה מהירה עם עט ציפורן שחור תעזור לך לסגת מהקשת והחוט בחלק העליון, ושוב נוספו אבני חן כדי להחיות את הלוק כולו לחיים. עוד זוכה אם תשאל אותנו.

עיצוב נייל אמנות לציפורניים

מָקוֹר: @melcisme

23. פשוט & עיצוב אלגנטי

מה אתה מרגיש לגבי ציפורני חג המולד הכחולות? זה לא גוון שיעלה לך אוטומטית בראש, אבל עכשיו ראית כמה מגניב הגוון הכחול הזה של עץ כחול עם עץ חג המולד הנוצץ, אתה לא קצת משוכנע?

עיצוב ציפורניים של עץ חג המולד כחול וזהב

מָקוֹר: @melcisme

מוצרים בשימוש: צבעים חוטאים בהפנטה, ואסיי פולנית ב Beyond Cozy.

24. עיצוב חורף נוצץ

איזה רעיון מדהים! זוהי מבט הולוגרפי כמעט אומברי בחלק האחורי, וזה החלק שתרצה לעשות קודם. על מסמרים אלה, עיצובים כסופים אלה הם מדבקות החלות על החלק העליון. הדרך האחרת שבה תוכל לשחזר אותן היא על ידי צביעת הציפורניים שלך בכסף, ולאחר מכן הנחת המדבקות למעלה (במטרה להסיר אותן לאחר שהציפורניים יבשות), ולאחר מכן לצייר מעל עם המראה ההולוגרפי הכחול עד סגול. כשאתה מסיר את המדבקות, אתה צריך להישאר עם קווי המתאר הנוצצים הכסופים בדיוק כמו שאתה יכול לראות כאן.

עיצוב אמנות ציפורניים של צבי חורף נוצץ

מָקוֹר: @שלי_לפעמים_ציפורניים

מוצרים בשימוש: לכה F.U.N בכפור

25. אדום & ציפורני אומבר זהב נצנצים + עץ חג המולד

נצנצים בבסיס הציפורניים הם רעיון כה פשוט, וכזה שלעיתים מתעלמים ממנו בכל הנוגע לרעיונות קלים לחורף ולציפורני חג המולד. זה הותאם באופן מושלם לעץ חג המולד “מתפתל”. בואו נודה בזה, עיצוב עץ חג המולד הזה הרבה יותר קל לשחזר מכמה מהעיצובים המורכבים האחרים שנתקלנו בהם.!

עיצוב אמנות ציפורניים לחג המולד באדום וזהב

מָקוֹר: @adventuresinacetone

מוצרים בשימוש: OPI ב All I Want לחג המולד והכל נוצץ וזהב.

26. מסמר מבטא פתיתי שלג

הפוך רק את אחד הציפורניים שלך למאפיין גדול, כגון מסמר תכונת פתיתי השלג הזה, כשאין לך את הזמן לפנות למספרה, או להעניק לעצמך מניקור ביתי. זוהי דרך מצוינת להעניק למאני שלך חיים חדשים כשאין לך זמן (או סבלנות) לעשות את כולם מחדש, וזה יעזור להביא את שמחת חג המולד לחייך. זה מה שאנו ממשיכים לספר לעצמנו!

ציפורני חורף של פתיתי שלג בצבעי כחול וכסף

מָקוֹר: @mvargas_nails

המוצרים המשמשים: ליליאן איב ב- Mere Mortals.

27. פתיתי שלג יפים + מסמר מבטא עץ חג המולד

וואו! איזה מראה מדהים. בתור התחלה, יש לך את הגוון הנוצץ / הנוצץ הכסוף הזה בתחתית. לאחר מכן אתה מוסיף כמה פתיתי שלג לבנים בהירים, צבועים ביד או מדבקות. אחרי זה תתחיל לצייר עם עץ חג המולד שלך. וודא שהכל נשאר בדיוק כפי שהוא אמור להיות עם מעיל עליון טוב ולאחר מכן הפגין את הציפורניים שלך לכל העולם.

עיצוב אמנות ציפורניים של פתיתי שלג בחורף

מָקוֹר: @nailistayco

מוצרים בשימוש: חותמות מפלצת שלג מפלצת, לק לבן ולניל עץ חג המולד.

28. עיצוב חמוד לציפורניים קצרות

אם יש לך ציפורניים קצרות, אתה עדיין יכול לשחק עם רעיונות הציפורניים הקלים לחורף ולחג המולד, ייתכן שתצטרך לתקן אותם טיפה כך שיתאים לאורך הקצר יותר. אנחנו אוהבים את עיצובים האיילים האדומים האלה, דרך מצוינת ‘לקצר’ עיצוב כך שיתאים למסמר קטן יותר. עדיין יש לך את הרקע הלבן, עדיין יש לך את עיצוב הזיקוק, ועדיין יש לך את הברק על הטיפים. זה כל היתרונות של ציפורניים ארוכות כשחושבים על זה.

עיצוב מסמר חג המולד של איילים חמוד לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @just1nail

מוצרים בשימוש: China Glaze בבן מפצח אגוזים.

29. עיצוב הולי

הציפורניים האלה בעיצוב הולי מושלמות כשאתה רוצה לסחוף את המחץ שלך בחג המולד הזה, והן מאפשרות לך להיות קצת יצירתי מדי. פירות יער ועלים נצבעים בקלות, ותוכלו לכלול נגיעה של ניצוץ עם מעט נצנצים שנועדו במידה טובה. יש הרבה דרכים שבהן תוכל לשחזר את זה כך שיתאים לך. אנחנו לא יכולים לחכות לראות מה תמצא.

עיצוב אמנות הציפורן של הולי לציפורניים קצרות

מָקוֹר: @ruthsnailart

מוצרים בשימוש: OPI ב- That’s Hula-rious! + צבע אקרילי.

30. ציפורני ג’ינג’ר חמודות

ג’ינג’ר הוא קלאסיקה של חג המולד והציפורניים האלה קיבלו השראה מהפינוקים החגיגיים. על כל מסמר יש עיצוב שונה הכולל: פנים זנגוויל, כפתורים, נצנצים ועיצוב גל זנגוויל. הציפורניים האלה חמודות במיוחד והן ייראו נהדר לכל אירוע חג המולד.

ציפורני ג'ינג'ר חמודות

מָקוֹר: @clairelofthouse