43 רעיונות לאיפור חג המולד להעתיק עונה זו

21. לוק איפור חגיגי קלאסי

מה דעתך על מראה חגיגי קלאסי? עיני זהב, הרבה אייליינר נוזלי, וקליפת שפתיים מאט אדומות לסיום הכל. זה כל כך קלאסי, וכל כך מאוד זוהר, כך שתוכל להבין מדוע זה נכנס לרשימת רעיונות האיפור לחג המולד להעתיק העונה! אם אתה מתקשה לשמור על ידיים יציבות בעת החלת ריסים, החיוניים בעליל למראה המדהים הזה, שמור את המרפקים על משטח ישר והסתכל למטה אל המראה שלך. זה יכול לעזור לעצור את הרעידות שלרוב קורה כשאתה מנסה להתרכז רק כך, ויציבות חשובה תמיד לחלק חיוני במראה האיפור כמו זה.

חפש איפור חגיגי קלאסי לחג המולד

מָקוֹר: @makeupbyalinna

עיניים: צלליות ABH בודדות בסודה אורנג ‘, סיינה, נואר וענבר.

שפתיים: איפור מאפיית יופי בשוט שפתיים של סטילנו חמוציות.

22. עיני זהב + שפתיים סגולות

מה אתה מרגיש לגבי גוון סגול / שזיף כהה על השפתיים? זה יכול להיות די מרתיע ללבוש גוון עמוק או עשיר באמת, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלך, אבל דבר אחד שיכול בהחלט לעזור הוא לשוחח עם חנות התרופות או ספק האיפור המקומי שלך. האנשים שמוכרים לך איפור יודעים לעתים קרובות יותר ממה שאתה חושב שהם יודעים, אז למה שלא תשאלו את דעתם על איזה גוון של שפתון עמוק ועשיר כדאי לקנות? לחלופין, עשה קצת מחקר כדי לראות מה עובד עם גוון העור שלך וצבע השיער שלך, ונסה להתאים אותו משם. לא כל הגוונים יתאימו לכולם, וזה רק מקרה של חישוב איזה מהם הוא הסביר ביותר שיחמיא לך.

עיני זהב ושפתיים סגולות רעיון לאיפור חג המולד

מָקוֹר: @auroramakeup

עיניים: צלליות איפור חנון בדובי קקאו וננשך (צבעי מעבר), צלליות מוטיבים קוסמטיקה באשליה, זהב עתיק (פינה פנימית ועפעף) וטירמיסו (פינה חיצונית), ויולט ווס גליטר גולדי (עפעף נייד).

שפתיים: גלוס ABH בשחור דובדבן.

23. איפור פשוט לחג המולד

אם אתה באמת מתקשה להשיג את אייליינר שלך על הנקודה, תפסיק להילחץ מזה. ככל שתלחץ יותר הסיכוי שתדפוק את זה יהיה גבוה יותר וזה רק ילחיץ אותך יותר.

רעיון איפור חגיגי פשוט

מָקוֹר: @rubina_muartistry

עבדו מההפוך פנימה – צרו את ההרפפה, ולאחר מכן השתמשו בתנועת הטבעת הטבעית של היד שלכם כדי להעביר את ההרפה ממש מעל העפעף, ועד לפינה הפנימית. יש הרבה הדרכות ביוטיוב עם הרבה דרכים שונות לתקן את אייליינר שלך, ואנו מציעים להציץ. זה שאתה לא יכול להסתדר עם שיטה אחת, לא אומר שלעולם לא תמצא שיטה שמתאימה לך.

עיניים: מתמודדות מדי עם כוחה של פלטת האיפור מאת ניקי הדרכות, נצנצים של ויולט ווס ב- Don’t Leaf Me.

שפתיים: שפתון נוזלי ABH ב- Vamp.

24. לוק איפור חגיגי

אם אתה רוצה להיראות סופר גלאם לכל חגיגה חגיגית, שקול איפור כזה! מראה האיפור הזה כולל עיניים נוצצות מהממות עם צבע שפתיים אדום לחג המולד. איפור כזה יהיה מושלם למסיבה. אתה יכול לבדוק את המוצרים המשמשים ליצירת המראה בדף האמן המוצג להלן.

מראה איפור חגיגי

מָקוֹר: @wetlanapetuhova

25. אייליינר מודגש ועין סמוקי חומה

היו נועזים בחג המולד הזה עם אייליינר מוצהר. יש הרבה צורות שונות שאתה יכול ליצור עם אייליינר, אבל זו זוהר ויש לה קפיצה רחבה. יתכן שתצטרך להתאמן מעט אבל התוצאה הסופית תהיה שווה את זה. שחזר את המראה הזה או נסה את אייליינר עם גווני צלליות שונים.

אייליינר מודגש ועין סמוקי חומה

מָקוֹר: @sarahanne616

26. עיני זהב נוצצות עם שפתיים אדומות כהות

חימם את הלוק שלך לעונת החורף עם איפור כזה. העיניים הן בגוון נחושת עם נצנצים. זה נוצר עם לוח הפריזמה של אנסטסיה בוורלי הילס. הגליטר הוא מ- LYCHEEXO. בשביל השפתיים תזדקק ל- Tarte Cosmetics Frenemy Lip Paint או מוצר כמוהו.

עיני זהב נוצצות עם שפתיים אדומות כהות

מָקוֹר: @rubina_muartistry

27. אייליינר זהב נצנצים

לאחר מכן, יש לנו מראה זהב וירוק. לשם כך העיניים דרמטיות ומסוגננות. בעפעף העליון תערובת צללית בהירה עם אייליינר שחור ונוצץ. תוכלו לראות על המכסה התחתון שיש צללית ירוקה כהה עם אייליינר בגוון תכשיט. זהו רעיון כה זוגי וחגיגי. למראה נועז יותר, אתה יכול לבחור ירוק תוסס יותר.

אייליינר זהב נצנצים

מָקוֹר: @shivangi.11

28. עין סמוקי אדומה מאט

אדום הוא צבע חובה לעונת החגים. עם זאת, אם האדום העז והבוהק אינו בשבילך, תוכל לנסות איפור כזה. למראה זה העיניים מתחילות באדום כהה ואז מתמזגות בהדרגה לשחור. העיניים מסתיימות עם אייליינר מוצהר. זוהי דרך אופנתית ללבוש אדום בחג המולד הזה.

עין סמוקי אדומה מאט

מָקוֹר: @sarahanne616

29. גלאם, עיניים נוצצות

מחפשים רעיונות איפור אלגנטיים? אז המבט הבא הוא בשבילך. עיניים אלה כוללות נצנוץ רך המתמזג בהדרגה לגוון כהה. איפור זה מושלם לנשים שרוצות להיראות מסוגננות וזוהמות למסיבות ואירועים מיוחדים אחרים. תוכל להתאפר כך גם לערב ראש השנה.

עיני כסף נוצצות לחג המולד

מָקוֹר: @alisa.beauty.pro

30. עיני זהב חגיגיות

אם אתה רוצה איפור חגיגי בלי להיות מוגזם מדי, אז הרעיון הזה יכול להיות מושלם. כאן יש לנו איפור עיניים הכולל צללית ואיילינר מדהימים שתוכלו ללבוש כל השנה. ואז לסיום המראה יש טאטא עדין של נצנצים. על ידי הוספת כמות קטנה של נצנצים, אתה נראה כיפי וחג שמח אבל גם מסוגנן.

איפור עיניים חגיגי וזהוב חפש עור כהה

מָקוֹר: @safai305