51 מראה בלונדיני בלונדיני מהמם

21. בלייאג ‘בלונדיני חם

אתה יכול לקבל מראה בלונדיני בלונדיני מבלי לשנות יותר מדי מצבע השיער הטבעי שלך וזו אחת הסיבות שהוא נהדר לשלב ההולך ומתפתח של מחזור השיער שלך. למה לא לקבל את הצבע הבסיסי של הצבע הטבעי שלך ולזרוק כמה הדגשות בלייאז ‘בלונדיניות מצוירות ביד על החלק העליון? זה העניין במראה הזה – הוא כל כך תכליתי, שתוכל לערבב ולהתאים אותו בכל דרך שתרצה. אתה יכול אפילו לשלב רק שני גוונים או אפילו גוונים מרובים. הבחירה היא לגמרי שלך.

הדגשים חמים בלונדיני Balayage לשיער חום

מָקוֹר: @alexanderscotthair

22. סנדי עד בלונדינית בהירה בלייאג ‘אומברה

לפני שתחליט ללכת עם צבע נועז ובהיר כגון balayage הבלונדיני הבהיר הזה, תרצה לוודא שהיה לך חיתוך טוב לפני להיפטר מכל משקל מת בקצוות. אם תלך על הקצוץ מראש, אתה לא תמות שיער מת, מה שאומר שהצבע ילך בדיוק כמו שאתה רוצה. גם בטווח הארוך, עם עבודת ההבהרה שאתה עושה לה, זה יהיה הרבה יותר טוב בשביל זה. אנחנו יודעים שאתה רוצה מנעולים ארוכים ויפים, אבל כדי להגיע לשם, לפעמים אתה רק צריך להוריד כמה סנטימטרים.

אינסטגרם / che.r.mariano

מָקוֹר: @che.r.mariano

23. עיקרי קרמל ובלונד בלייאז ‘

המראה הזה הוא דוגמא מושלמת ל balayage. כפי שאתה יכול לראות מהבלונדינית המתברגת, הכל לא נגמר בשכבות אלא ממוקם בעדינות יותר מזה. גם אקראי וגם מכוון הכל באחד. הזכרנו את הדבר שנושק לשמש בעבר אבל המראה הזה באמת מבטא הרבה יותר ברור. אם אתה רוצה להיראות קליל יותר מבלי להקשות על שיערך, שמור על הבלונדיניות הבהירות ממש קרוב לקצות בדיוק כפי שאתה יכול לראות כאן. עדיין יש תערובת טבעית ושיפוע צבע עם הפופ הבלונדיני הבהיר והיפה הזה, אבל זה לא נגמר, ולכן זה לא גורם לנזק רב.

נקודות עיקריות בקרמל ובלונדינית לשיער חום כהה

מָקוֹר: @chris_el_meth

24. ברונדה Balayage

טרנד שיער נוסף שמובטח לקחת את 2019 בסערה הוא מראה הברונד – שילוב של חום ובלונדיני. ג’ניפר לופז טלטלה אותו לאחרונה, קים מאריי, קארה דלבן ועוד. היא לא בלונדינית והיא לא ברונטית, אבל אי שם באמצע וזה מה שהפך אותה לפופולרית כל כך. מבחינה טכנית אתה מקבל את הטוב משני העולמות לאותם זמנים שאתה באמת לא יכול להחליט.

צבע שיער ברונד Balayage

מָקוֹר: @fayebrownehair

25. שורשי בלונדינית מלוכלכים שנכנסים לסוף בלונדינית תינוקת

אם אתה רוצה לשמור על מראה הבלונד החדש והבלונדיני היפה שלך, דע איזה תחזוקה ותחזוקה נדרשים. המשמעות היא שיחה טובה עם מעצב השיער שלך אשר ייעץ לך על כמה דברים בכדי שתוכל להביט במיטבך. המראה הבלונדיני והזהוב היפה שלך לא יישאר זהוב לאורך זמן, אלא אם כן תלמד כיצד להשאיר אותו נראה טרי ורק כמה מהטיפים שתצטרך לשים לב אליהם כוללים לא לשטוף את השיער שלך כל יום, באמצעות פלסטיק ולא מברשות מתכת כאשר לעצב ולצחצח את השיער, הקפד להשתמש במרכך באיכות טובה ולשמור עליו מוגן מפני קרני השמש העוצמתיות, הימנע ככל האפשר מחליקי השיער שלך, מלקחיים מתלתלים וכלי העיצוב המחוממים ותמיד יש לך זמן טיפול חופש טוב כגון שמן חם.

שיער בלייג 'בלונדיני מלוכלך

מָקוֹר: @fayebrownehair

26. בלונדינית דבש הזהב

אם יש לך שיער קצר יותר ורוצה להפיק את המירב ממראה הבלונייז ‘הבלונדיני שלך, נסה להוסיף עוד כמה נקודות בלונדיניות כבדות יותר מסביב לחלק הפנים שלך כך שימסגרו אותן יפה? זוהי דרך מצוינת לבדוק את המים עם שיער בלונדיני, לראות אם זה עובד עם גוון העור וצבע העיניים שלך, לפני שאתה צולל עמוק והופך לבלונדיני..

שיער זהב בלונדיני דבש מוזהב

מָקוֹר: @laurenhendleyhair

27. שורשים בצבע חום כהה + דגשים בלונדיני דבש

כשאתה משנה את צבע השיער שלך באופן די דרמטי כמו מעבר מחומים כהים ושחורים לצבעים בהירים בהרבה, ודא שאתה מציאותי לגבי התוצאות. יתכן שלא יתכן שתשיג את המראה הבהיר יותר שאתה רוצה בישיבה אחת, וייתכן שיידרשו לך מספר ביקורים כדי להשיג את האפקט הרצוי. ניסיון לבצע את הכל בפעם אחת יביא בדרך כלל לשיער במצב גרוע וזה עלול לגרום לשבירה שאינה ניתנת לתיקון. אם זה קורה, אתה יכול להיפרד מכל עבודות צבע או תחזוקה נוספות שאתה דורש ואולי אפילו תצטרך לקצר את השיער.

דגשים בלונדיני דבש בלייאג 'לשיער חום

מָקוֹר: @lo_wheelelhouse

28. בז ‘בלונדינית Balayage Ombre

אנחנו אוהבים את האומברה הבלונדינית הבז ‘בלונדינית המוזהבת והדהויה הזו, לא ממש מובנית או מושלמת כמו חלק מהמראות האחרים שראינו אבל עדיין דרך יפה ללבוש את השיער שלך. יש יותר גוונים חומים-נחושת באמצע בסגנון הבלייאז ‘הבלונדיני הזה, המעניקים לו מראה טבעי יותר, ותוכל לקבל תחושה נהדרת עד כמה קל לשמור על מהות הגוונים והצבע הטבעיים שלך..

בז 'בלונדינית Balayage Ombre

מָקוֹר: @salon_sessions

29. לוק קיץ מושלם

תלתלים עובדים בצורה מושלמת עם המראה הבלונדיני הבלונדיני האלה, אבל אתה יכול ללבוש אותו ישר כמו שהעיצוב המדהים הזה מראה. עיצוב האומבר – balayage עדיין קיים עם דהייה חומה עד בלונדינית בהירה. זה מראה שאתה יכול ללבוש שיער חלק היטב עם המראה הזה, וגם שיער קצר. האונה הזו נהדרת ומושלמת לאביב. זה מראה די מסובך אבל עדיין יש לו את השכבות העדינות האלה בסוף, ובנוסף הוא עוקב אחר הסגנון קצת יותר ארוך כדי להפוך אותו להחמיא עוד יותר..

מראה שיער בלונדיני קיץ בלייאז '

מָקוֹר: @maneinterest

30. Ashy Blonde Balayage

הטבעות הספירליות האלה יפות בהחלט וקלות לשחזר אותן עם מחליקי השיער אם אין לך את המלקחיים המתפתלים שלך ביד. לא ייקח הרבה זמן אם תפריד את השיער לשני חלקים בסגנון זנב, ותלתל חלקים אקראיים של כל אחד בנפרד. ברגע שאתה נותן למבט שוב ​​למטה, סלק קלות את התלתלים בידיים ועבר על מספר קטעים כדי לקבל כמה טבעות רופפות ומתחילות גבוהות בדיוק כפי שאתה יכול לראות כאן. התלתלים לא כולם צריכים להיות באותו גודל או צורה ולמעשה, הטבעות והספירלות המוזרות רק מוסיפות למראה התלת-ממדי עם הדגשים המוסיפים מימד..

Ashy Blonde Balayage Highlights

מָקוֹר: @xostylistxo