31 רעיונות לתספורת אונה לנשים אופנתיות

21. אונה מתולתלת עם נגיעה של לבנדר

תספורת האונה נראית נהדר עם גימורים ישרים ומתולתלים כפי שתעריך בקרוב. הדבר הטוב ביותר באונה הוא שתלתלים רופפים יותר עובדים טוב יותר מאשר צמודים יותר, כך שאם שלך נוטה ליפול די מהר, זה לא ישנה.

אונה מתולתלת מבולגנת עם הדגשות לבנדר

מָקוֹר: @larisadoll

מלקחיים מסתובבים עם חבית בינונית הם החבר שלך אם אתה רוצה לשחזר את המראה האופנתי הזה ולזכור להוסיף את הפרידה הצד העמוקה יותר כדי לתת את האפקט של חבטות מזויפות דרוכות בצד באלגנטיות..

22. אונה בלונדינית בצבע בז ‘אסימטרית רכה

צורות פנים אובאליות הן אחת מצורות הפנים הטובות ביותר לרעיונות תספורת האונה האלה ויש לך את היתרון העצום של היכולת לנדנד בעצם כל אורך או סגנון שאתה אוהב. אם ניקח זאת בחשבון, תהיה חבל לקבל את כל ההזדמנויות האלה ולתת להן לבזבז.

אונה בלונדינית בצבע בז 'אסימטרית רכה

מָקוֹר: @lapetiterozay

רבות מצורות הפנים אינן יכולות להתחמק ממראה סופר מלוטש וסופר קצר אך עבור פנים סגלגלות, זהו המראה המושלם. רעיונות לתספורת פרווה כמו זו, א -סימטריים, מלוטשים וחדים, משתכללים בגימור בז ‘היפה הזה, מושלם בזמן לאביב כאשר אתה לא רוצה להחשיך מדי ולא רוצה להיות בהיר מדי באותו זמן זְמַן.

23. שורשים בלונדיניים כהים, האונה מסתיימת באור

גידול מראה balayage הוא סופר קל במיוחד אם עברת מחושך מלמעלה לאור בהיר בתחתית. השיער הכהה למעלה יעזור לכסות את השורשים הכהים יותר ונותן לך אפשרות להשאיר אותו עוד מספר שבועות בין פגישות במספרה..

שורשי בלונדינית כהה קצוות תספורת האונה

מָקוֹר: @hairthrone

כאשר השורשים שלך צומחים, זה רק יוסיף עוד שכבה למראה האומברה שלך, ואתה יכול אפילו לשקול לתת לכל הצבע לצמוח מהשיער שלך באופן טבעי בצורה כזאת, רק שיהיה לך גזירה וללא צביעה לזמן מה כדי לתת לו את זה הפסקה טובה. זה מושלם עבור אותה עונה בין החורף מהקיץ. אתה רוצה מנעולים רופפים וקלים לאביב אבל אתה רוצה לתת לו הפסקה ולחות אותו לפני החום של הקיץ.

24. סגנון האונה לברונטיות

פרידה בצד עמוקה מוסיפה גלאם מיידי לכל לוק וקייטי מארה, שחקנית בית הקלפים, הייתה מעריצה נחרצת של המראה הזה שמטלטל פרידה עמוקה עם צבע אומברי חום עד בלונדיני נהדר..

רעיון לתספורת הלוב לברונטיות

מָקוֹר: @jandrewserna

זה הרבה יותר ארוך ממראה האונה הממוצע שלך, אבל זה רק מראה כמה הוא נראה נהדר כשאתה מגדל אותו. זה יתחיל כבוב אולי לפני שהוא יתפתח לאונה וכשהוא יגדל שוב לשיער ארוך יותר, המראה המגניב, הטרי והנהדר הזה הוא מה שאתה מקבל. כפי שאתה יכול לראות, יש שוב שורשים כהים כך שזה מושלם אם אתה צומח.

25. קלואי קרדשיאן האונה

אם זה מספיק טוב עבור קלואי קרדשיאן, זה מספיק טוב בשבילנו. אם אתה משועמם מתוספות השיער האלה ומתחשק לך לנשום לקרקפת שלך כמה ימים, הבוב הארוך הוא בהחלט דרך מצוינת לעשות זאת.

קלואי קרדשיאן בלונדינית בוב סטייל

מָקוֹר: @קלוקרדשיאן

הדגשים הבלונדיניים הנהדרים האלה באמת #מטרות שיער ולא נשקר, לא נוכל לקבל מספיק מהגימור הסופר מלוטש. אתה יודע שאתה עושה את זה נכון אם הקרדשיאן נותנים לזה אגודל למעלה … רק אומר.

26. אונה עם שכבות מסגור פנים

האם אתה צומח פוני קצר יותר? נשים רבות לא היו משלבות אונה עם סגנון צמיחה של המפץ אבל למה לא להרוג שתי ציפורים במכה אחת על ידי נדנדת האונה הזו עם שכבות מסגרות פנים?

סגנון בוב ארוך חום עם שכבות מסגור פנים

מָקוֹר: @LeeRittiner

ברגע שאתה מגיע לשלב המפץ המביך הזה בערך באורך האף, אל תוותר בתסכול ותגרום להם לצמצם שוב כי הם כל כך מעצבנים אותך. רבים מאיתנו כאן ב- StayGlam אשמים בהתנהגות זו, אך כאשר הם מגיעים לאורך זה, יש לך את ההזדמנות המושלמת לנצל אותם היטב ולהוסיף כמה שכבות מסגרות פנים נהדרות ומחמיאות לתערובת..

27. אונה בלונדינית מתולתלת

זוהר ללא מאמץ, אתה יכול להשיג את מראה הלונדיני המתולתל הזה על ידי התחלת התלתלים שלך הרבה יותר קרוב לשורשי השיער שלך. לעתים קרובות היינו מציעים להשאיר את התלתלים והגלים עד קצות השיער שלך, אבל אם יש לך מתאר קוטל, תהיה חבל ממש לתת לו ללכת לפח..

בלונדינית כהה מתולתלת בסגנון בוב ארוך

מָקוֹר: @hairbytashalouisec

אתה יכול להשיג את המראה הזה בעזרת החלקות השיער שלך אם לא תוכל לטרוח להוציא את המלקחיים המתפתלים. פשוט תעיף אותו – יש הרבה הדרכות YouTube לעקוב אחריהן. אנחנו אוהבים לנסות את כולם!

28. סגנון אלונה אלגנטי ושכבות

אפילו כמו טיילור סוויפט שקופצים על עגלת התספורת באונה, בהחלט הגיע הזמן שתסתכל מקרוב על רעיונות תספורת האונה. תן לשיער גזירה טובה בדיוק בזמן למזג האוויר החם והאביבי אולי?

תספורת בוב ארוכה ואלגנטית

מָקוֹר: @hairluvbytiffany

אנו אוהבים את העיצוב האלגנטי הזה ואתה יכול לנדנד את אותו סגנון באמצעות גלילים מחוממים במקום מחליקי שיער או מלקחיים מסולסלים. נפח רב שומר אותו יפה ורך והגלים האלגנטיים האלה מעניקים לו קצה קלאסי ורומנטי באמת. אתה יכול לזרוק את הגלילים המחוממים האלה בזמן שאתה מתכונן, לשחרר אותם בחינם בזמן שאתה עומד לצאת מהבית ולתת להם ריסוס מהיר עם קצת ספריי שיער כדי לשמור על הכל. זו באמת תסרוקת של חמש דקות.

29. אונת בלייאז ‘בלונדינית בז’

אם אתה רוצה מראה חמוד עם קצה אבל לא באמת יכול להתנסות יותר מדי בצבע או בעיצוב, למה שלא תסתכל על האונה היפה והבלונדינית של בז ‘הבלונדינית..

סגנון בלובז 'בלונדינית בז'

מָקוֹר: @kaitmariehair

במקום הקצוות הרכים והבהירים יותר, קצות המראה הזה נותרו בוטים יחסית עם חיתוכים חתוכים במידה טובה. זה שאתה לא יכול לקבל צבע עצבני לא אומר שאתה לא יכול לנדנד עיצוב עצבני ואנחנו אוהבים את המראה הזה בשביל זה!

30. אונה בוטה חומה כהה עם פוני

אם יש לך שיער דק, אל תמשוך את האונה רפוי וישר לצד הפנים שלך כי זה יהפוך את העיצוב של כל סגנון שהיה לו. במקום זאת, חשבו על גלים מתולתלים ותלתלים קלים. שום דבר לא מובנה או ישר מדי.

אונה חומה כהה עם פוני

מָקוֹר: @mck_manes

המראה הזה עובד עם הפוני והשכבות הישרות כי עדיין היה חדור נפח. ייבש את השיער הפוך ואל תשתמש במחליקי השיער שלך בשורש כדי להשיג מראה זה. אתה יכול גם לנסות גלילים מחוממים כדי לתת לך קצת אומף בשורש. תן לשיער שלך להיות מקולקל ומעט מעופף מדי פעם. זה טוב בשביל זה.

31. אונה בלונדינית רכה עם שורת A

אנחנו אוהבים את המראה השיקי והקז’ואלי הזה, וככל שהרעיונות לתספורת הלוב מגיעים, האונייה הבלונדינית הרכה עם שורת A היא בהחלט מחשבה שאפשר לחשוב עליה. זהו צבע קיצי יפהפה, מושלם למזג האוויר החם הקרוב, והאורך הארוך בחזית מחמיא לאורך הכתף כמעט מאחור שנותן לך מספיק אורך כדי לקשור אותו לקוקו אם אתה רוצה.

תספורת בלונדינית צמרת מרופדת

מָקוֹר: @meucabelocurto

יש כאן הרבה שכבות בקצוות בדיוק כמו שאנחנו ממשיכים להציע. זה באמת עוזר לרכך את המראה במיוחד אם אתה הולך הרבה יותר קצר ממה שאתה רגיל.

ישנן כל כך הרבה דרכים ללבוש את הטרנד החם ביותר של העונה ואנו מקווים שנתנו לך מספיק השראה ורעיונות לתספורת אונה כדי שתוכל להתנסות בהם. זה כל כך תכליתי כי אתה יכול ללבוש אותו במאה דרכים שונות ויותר, להניף אותו למראה מזדמן ורומנטי וליישר דברים לגישה חלקה וחדה יותר. הוסף פוני, פוני מזויף, ערבב תלתלים, שחק עם צבע … יש כל כך הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי לתבל את ‘עשה זאת למה אתה מחכה’?