51 תסרוקות אלת צמות לנשים שחורות

21. צמות האלה של טיונה פאריס

כאשר בוחנים פתרונות סטיילינג להגנה כגון תסרוקות האלה של צמות האלה, ישנם כמה טריקים בהם תוכלו להשתמש בכדי לשמור על מצב השיער שלך טוב ובסופו של דבר, לשמור על מראה מראה טרי יותר לאורך זמן. בעת צמת השיער, וודא שאתה עדין ככל האפשר סביב הקצוות, העורף והמרכז. אתה רוצה שהמראה יהיה הדוק אך יחד עם זאת, אינך רוצה לאבד שיער כתוצאה מהתקרחות משיכה שיכולה לקרות עם הידוק העור מדי – עם צמות חוזרות ונשנות..

צמות האלה של טייונה פאריס

מָקוֹר: pinterest.com

22. מראה פשוט וקל

זהו מבט שאתה יכול לשחזר בקלות בבית ואם אתה לא טוב בקליעה, תוכל גם לגרום לחבר לתת יד … או שתיים. הפרדת השיער לשלושה חלקים, צמה פשוטה עד שתגיע לתחתית ולאחר מכן קשר את שלוש הצמות יחד כדי להשאיר אותה בחזרה, או השאר אותן רופפות אם אתה רוצה סגנון חצוף יותר. זה קל, לוקח רק כמה דקות ברגע שאתה מקבל את העניין, והוא יחזיק חזק כל היום אם אתה מאבטח אותו במקום..

מראה פשוט של צמות האלה

מָקוֹר: @jada_s

23. שחור & צמות האלה האדומה

אנחנו לגמרי אוהבים את צמות האלה השחורות והאדומות עד כדי כך שלא נוכל להספיק מהן. הם נועזים ובהירים הם בהחלט, ולמרות שזהו לא חיפוש של מישהו שרוצה להירתע, זה בהחלט אחד שיש לכבד אותו. בדרך כלל היית רואה אדומים כהים בהרבה על תסרוקות צמות האלה כמו זה, אבל הפופ הבוהק של האדום הבולשי מספיק כדי שנוכל ליפול בתאווה. אולי פינוק מיוחד לחג האהבה?

צמות האלה השחורה והאדומה

מָקוֹר: @mzpritea

24. צמות האלה על שיער טבעי

אם אין לך תוספות והתברכת מספיק עם מנעולים ארוכים להפליא בעצמך, תוכל לקבל גם צמות אלות ולמעשה, סטיילינג מגן מסוג זה, כאשר הוא עשוי כראוי, יכול לשמור על שיערך במצב מצוין. הרבה מרכך, הרבה ויטמינים, כל המזונות הנכונים והרבה מים ללחות הם איך משיגים צמות אלות טבעיות כמו זו. את צריכה להתאמץ אם את רוצה נשים שיער ארוך! סמוך עלינו…

צמות האלה על שיער טבעי

מָקוֹר: @hairbraidingstudio

25. סגנון הגנה מסוגנן

זה שאתה ‘מגן’ לא אומר שזה לא יכול להיראות נהדר ואנחנו אוהבים את המראה המסוגנן הזה, דוגמה קלאסית לאופן בו תוכל לשמור על מראה קלוע נהדר ושיער מותנה בו זמנית. אין הבהוב של פריסות והשיער מבריק ומבריק. יש רק דרך אחת להשיג את המראה הזה – שפע של טיפוח השיער והרבה שמן כדי לשמור אותו גם כן.

סגנון הגנה מסוגנן

מָקוֹר: @mzpritea

26. עיצוב צמה אלת מגניב

נסה להימנע מדי משחק עם תסרוקות צמות האלה שלך מכיוון שהדבר יוביל לסחרחורת מיידית, במיוחד עם השמן על הידיים שלך כשהוא נהיה חם יותר. יותר מדי צחצוח גרוע לא פחות, אז היכן שאפשר, פשוט השאירו את המראה שלכם כדי לעשות את שלו. בכל מקרה שמור על זה עם מסרק ושמן שלך, אבל יותר מדי משחק איתו ישיג בדיוק את ההפך ממה שאתה רוצה..

עיצוב צמה אלת מגניב

מָקוֹר: @jada_s

27. עיצוב צמות שמנמנות

מסרק עם ידית ארוכה היא הדרך הטובה ביותר להשיג את הקווים המושלמים לתמונה. פשוט גרור את הזנב בשיער שלך למקום בו אתה רוצה את הפרידות וההפרדות והשיער צריך להתחלק באופן טבעי אם הברשת והתנית אותו מראש. בין אם אתה רוצה פרידה של זיג-זג, פרידה ישרה או פרידה מעוקלת כמו זו, זה עובד רק כשהקווים נקיים אז הקפד לקבל כמה צילומי אימון לפני שתתחיל בעבודה.

שלוש צמות צרפתיות שמנמנות

מָקוֹר: @mzpritea

28. לחמנייה נמוכה קלוע

אנו אוהבים את מראה הלחמנייה הקלוע הנמוך הזה, מתוחכם, קלאסי ואלגנטי כמו גם חכם, קל וחמוד. על ידי סיבוב הלחמנייה כך בעצמה, נראה כאילו הלחמנייה שזורה בחוכמה ולא רק הסתובבה. השתמש באחיזה כדי לשמור על הכל במקום ויש לך את המראה הכי חמוד ופשוט שאתה יכול לבקש.

אלות צמות לחמניה נמוכה Updo

מָקוֹר: @mzpritea

29. קשר עליון קלוע

לימים שבהם לחמניה נמוכה לא תעשה, קשר עליון קלוע הוא הפתרון לכל דילמות השיער שלך. למעשה, כאשר השיער שלך מגיע לסוף חייו ואתה זקוק מאוד לפגישה עם מעצב השיער העסוק שלך, זה הדבר שאתה צריך לחפש בוודאות. זה מרחיק הכל מהפנים, שומר על ניקיון והופך את הדברים מלהיות מעופפים ומעופפים עוד יותר. בנוסף, זה לוקח רק כמה דקות ברגע שהצמות האלה כבר נבדקות.

לחמנייה גבוהה קלוע לשיער שחור

מָקוֹר: @ashley_brown_pro_stylist

30. חמש צמות לתוך לחמנייה

ככל שאנו אומרים יותר צמות, כך על מה אתה חושב ובכך נראה ‘חמש צמות ללחמנייה’? כאשר אינך רוצה צמות ענקיות ועבותות, השתמש בעוד קטנות יותר. אתה מקבל את אותו המראה אבל עם קצת יותר עיצוב, ואתה לא תקוע עם הצמות הענקיות שלא רצית להתחיל איתן.

חמש צמות האלה לתוך לחמנייה

מָקוֹר: @filthyrichtresses