31 רעיונות אופנתיים לציפורניים לציפורני ארונות

21. מסמרי ארונות ורודים בעירום עם אבני חן

לימים בהם אינך יכול להחליט, עירום הוא הציפורן המושלמת. זה הולך עם הכל. זה לא משנה איך אתה מתאפר באותו יום, או איזה בגד זרקת יחד, הציפורניים העירומות שלך תמיד ילכו והגוון הוורוד-ורוד הזה מושלם להכנת הגוון הפניני הזה. גם אבני החן עוזרות כמובן.

מסמרים ארוכים ורודים בעירום עם אבני חן

מָקוֹר: @chaunlegend

22. ציפורניים מאט בורדו עם פרטים שחורים

אמרנו לך שמסמרי שטח שליליים הולכים להיות גדולים והנה דוגמה נוספת לערבוב בורדו מבריק, בורדו מאט ומסמר תכונה, שנותר עירום אך עם פירוט שחור.

ציפורניים ארוכות מאט בורגונדי

מָקוֹר: @laquenailbar

23. ציפורני ארונות עירום עם זכוכית מנופצת כסף

ראיתם פעם מסמרים מזכוכית מנופצים? או מסמרים מזכוכית שבורה כפי שהם מוכרים גם אחרת? ובכן, זוכר שאמרנו לך שמסמרי ארונות עירומים היו הבסיס המושלם? זו הסיבה … רק על ידי הוספת מסמר תכונה אחד עם הזכוכית המרוסקת הכסופה, החלקים ההולוגרפיים, יש לך עיצוב חדש לגמרי, מראה חדש לגמרי, דרך חדשה לתבל דברים..

ציפורניים ארונות עירום עם פאייטים מוזהבים

מָקוֹר: @jessysnaglar

24. אומברה סגולה & מסמרים של ארון חלל שלילי

הציפורניים האלה מדהימות מכל הסיבות הנכונות. ראשית, המשולב הסגול והלבן הזה, במיוחד עם הקו החיצוני השחור, הוא פנטסטי בהחלט. אתה יכול לעשות את אותו הדבר עם אדום גם לציפורני ליל כל הקדושים! אבל המראה כולו מתאחד במרחב מבריק ושלילי עם שחור כמו הפרט, אותו סגול מאט יפהפה ששימש ליצירת אומברה נוצצת זו. זה פשוט מראה נהדר מההתחלה ועד הסוף. בהחלט ברשימת התאווה.

סגול סגסוגת חלל שלילי לאומברה

מָקוֹר: @מסמרים

25. ציפורן מאט + גליטר מבטא

מסמרים לארונות, בניגוד לשם המצמרר, לא צריכים להיראות מלאי ליל כל הקדושים. אתה יכול לנטרל את הצורה החדה עם תכונות יפות כגון רמז קטן של נצנצים ואפקט אומברה חלקלק טבעי. אתה יכול ללבוש מבריק או מט זה ייראה פנטסטי בכל מקרה. גם ציפורניים נהדרות לעבודה – מספיק דיסקרטיות בכדי להתקשר לשלך.

מסמרי ארונות מאט אמברה

מָקוֹר: @naglaravelin

26. ציפורני ארונות ורודים ועירומים

אם אתה אוהב עירום של Mac אז תאהב את העירומים האלה. השילוב הוורוד, העירום והנצנץ הזה מושלם לכל אירוע. לבשו את העירום לעבודה, ערבבו אותו עם הטונים הוורודים כשאתם מרגישים רעננים ופאנקי, הוסיפו כמה קישוטים ואת הפופ הנוצץ הנפלא הזה לפאנק בערב שישי. התחל ביום שני וסיים עם יצירת מופת ביום שישי. איזה רעיון אדיר!

עיצוב מסמר ורוד וניטרלי לארון קבורה

מָקוֹר: @baggesnaglar

27. עיצוב שחור מודגש

אם אתה הולך על צורה נועזת כגון ציפורני הארון המדהימות האלה, תזדקק לסגנון נועז כדי להתמודד איתן. לך בגדול או לך הביתה, נכון?

בחר במסמר דו-גוני כדי באמת להצהיר. לעיצוב השחור הנועז הזה יש רק רירית לבנה בכמות המתאימה להחיות הכל.

עיצוב מסמר שחור ארוז שחור

מָקוֹר: @chaunlegend

28. ציפורניים מט סגולות

זה שיש לך את החדר והצורה לשחק בעיצובים מורכבים ונפיצים, לא אומר שאתה צריך. אנחנו אוהבים את הפשטות של סגול דהוי בצבע אחד, ואבני החן והמדבקות האלה מונעים מהם להיראות בדיוק כמו הציפורניים שהיו לך בשבוע שעבר. ציפורניים בצבע אחד גם מקלות על מגע בבית אם אתה מקבל שבבים או כתמים כך שאין צורך להמשיך למהר למספרה לציפורניים..

מסמרי ארון סגולים מאט עם אבני חן

מָקוֹר: @laquenailbar

29. נצנצים כחולים

אלה הטיפים הכחולים שאנו רוצים להתמקד בהם עם ציפורני הארון המדהימות האלה. עצות הנוצץ הכחולות בעיצוב שברון מסייעות להאריך את הציפורניים ולגרום להן להיראות ארוכות ודקות יותר. אפקט ההתחדדות הוא טריק חכם מאוד וכאשר משתמשים בו עם נצנוץ כחול פגום אור זה נותן לך מראה פשוט שמצהיר אמירה גדולה. חשבו על הברקות הצבעוניות השונות בהן תוכלו להשתמש למראה זה.

עיצוב ציפורניים של ארון ארונות כחול נצנצים

מָקוֹר: @margaritasnailz

30. מאט בורגונדי + ציפורני מבטא מגניבות

תראה, הנה אנחנו שוב עם ציפורני השברון המגניבות האלה. יש לך מקום לשחק בעיצוב מסובך יותר, אז למה שלא תשחק קצת? השתמשו בשברון השחור -לבן כרקע מגניב לאותם מדבקות, ושמרו על שאר הציפורניים בורגונדיות ופשוטות כך שלא ייראה מוגזם מדי. זו בדיוק כמות הבלינג הנכונה – לא מעט מדי, לא יותר מדי.

עיצוב ציפורניים לארון בורגונדי מאט

מָקוֹר: @mindyhardy

31. ורוד & עיצוב אפור

מי רוצה מושתק ומשעמם בכלל? לאותם ימים אתה לא רוצה להיות זהה לכולם, ללכת בגדול וללכת נוצץ, בדיוק כמו העיצובים הוורודים והאפורים המדהימים האלה. ציפורן האומברה הוורודה והכסף נוצצת היא האהובה עלינו במיוחד וכל זה מזכיר לנו קצת את ברבי-ילדה, נשית וסופר חמודה. אנו חושבים שציפורני ארונות אלו יהפכו ציפורניים נהדרות לאירוע מיוחד … אתה יודע כמו חג האהבה או יום השנה שלך אולי?

עיצוב ציפורניים לארון ורוד ואפור

מָקוֹר: @margaritasnailz

אלה 31 רעיונות אופנתיים לציפורניים לציפורני ארונות הם מבריקים אך אנו יודעים שישנן מאה ואחת דרכים בהן ניתן לצבוט אותן כדי להשיג מראה שונה לגמרי וחדש לגמרי. כשאתה רוצה מסמרים ייחודיים, תחשוב מחוץ לקופסה. מערבבים שילובי צבעים שבדרך כלל לא הייתם מנסים רק להיות אמיצים ולראות איך זה נראה. האם הייתם חושבים להשתמש בוורודים עם כסף ואפור מושתק? לא, אבל המראה היה מדהים בכל מקרה, לא? להיות יצירתיים, להיות יצירתיים, אנחנו רוצים לראות את יצירות ציפורני הארון שלך!