31 תסרוקות בוב קצרות להשראת המראה הבא שלך

21. בוב ישר, A-Line

תספורת בוב סטרייט א ליין לנשים שחורות

מָקוֹר: @hairbychantellen

הגזרה החדה והנקייה הזו צורחת עם מעמד וסגנון. תספורת בוב בקו אחד היא אחת הגזרות הפופולריות ביותר בימינו … ואנו יכולים להבין מדוע.

22. תספורת בוב הפוכה

אם יש לך צורת לב, הסנטר שלך יהיה הרבה יותר צר משאר פניך, מה שיקשה על לבישת סגנונות שיער קצרים יותר. אחת הדרכים להתגבר על זה היא ללכת עם בוב קצת יותר ארוך, במיוחד עם כמה שכבות פנים מתחת לסנטר כדי לעזור לפלס דברים..

רעיון תספורת קצר של בוב הפוך

מָקוֹר: @studio417salon

לחלופין, תוכל ללכת להיראות כמו זה – בוב הפוך. הוספת שכבות ארוכות יותר בחזית הופכת אותן להרבה יותר קלות ללבישה ופחות קשות על הפנים. זוהי אחת הדרכים המגוונות והפשוטות ביותר ללבוש את שיערך קצר.

23. קופצני, בוב הבלונדיני

שרליז ת’רון החזיקה לאחרונה בבוב מאוד דומה לזה – בלונדינית קפואה ויפה קופצנית, שכבות שנזרקות פנימה להוספת נפח, והדגשות קלות נוספות להוספת ממד נוסף.

תסרוקת בוב קצרה בלונדינית קופצנית

מָקוֹר: @romeufelipe

אם יש לך שיער דק, זה סוג הבוב הנכון ללכת עליו – כזה שעוזר להוסיף נפח נוסף. עם כמה גלילים מחוממים ומייבש השיער שלך, המראה הזה יהיה משב רוח לשחזור, וכולם יודעים שקל יותר לשמור על שיער קצר יותר ביום יום..

24. בוב חתוך מתולתל ושכבתי

אם אינך בטוח לגבי קפיצת המדרגות וקיצוץ המנעולים הארוכים שלך, בחר במשהו קצת יותר ארוך מהבוב הממוצע..

תסרוקת בוב מתולתלת לברונטיות

מָקוֹר: @iwantmyhairlikethat

האונה, או הבוב הארוך, היא בערך אורך החלקה בכתפיים שהיא לא רק גזרה מחמיאה יותר לנשים רבות, אלא גם עוזרת להוסיף קצת משקל עוזרת להיות לא כל כך מעופפת וגם קלה יותר לניהול..

25. גזרת בוב מושלמת לשיער דק

הסיבה שהבוב הזה נהדר לשיער דק היא כי הוא עוזר לגרום לו להיראות סמיך יותר. שילוב חכם של שכבות, האורך הנכון וכמה דגשים עדינים כולם פועלים יחד להוספת מראה תלת ממדי.

תספורת בוב קצרה לשיער דק

מָקוֹר: @mizzchoi

זה בדיוק מה שאתה מחפש כשיש לך שיער דק ומתעופף.

26. צ’ופ גזור + הדגשות בלונדיניות

בוג’י ופאנקי יותר מבני דודיהם החלקים יותר, הבוב הקשוח הזה עם הדגשים בלונדיניים הוא ברצינות #שיער. אנחנו אוהבים את הדרך שבה נעשה שימוש כאן בגוונים שונים של בלונד אפר וקרמל, והוסיפו עומק למראה שכבר נשאב עם השכבות המרופטות האלה בקצוות.

גזרת בוב קצרה קצוצה עם דגשים בלונדיניים

מָקוֹר: @styledbycarolyn

זה מגניב ברצינות ואנחנו אוהבים את זה, דרך מצוינת ללבוש תסרוקות בוב קצרות אך עדיין יש לה קצה צבעוני.

27. תספורת בוב חמודה

לקבלת דרך קלה ללבוש את הבוב שלך הדורשת מאמץ מינימלי, פשוט העביר אותו לצד כמו שאתה יכול לראות כאן עם תספורת בוב החמודה הזו..

רעיון לתספורת בוב קצרה וחמודה

מָקוֹר: @presidentkennedy

לוקח שנייה פשוט להעיף אותו, בעזרת שפשוף של ספריי שיער כדי להחזיק אותו במקום, וזה מוסיף דרך חדשה וקלה מאוד ללבוש את תסרוקות הבוב הקצרות שלך אפילו בלי לחשוב על זה..

28. קצר & חיתוך נפח

סופר שורט הוא אמיץ מאוד לנשים רבות וזו אינה יוצאת דופן. עוצמת הקול מונעת ממנה להיראות כמו תספורת קצרה וחמורה וקצרה, אך אין לטעות, זהו שיער קצר ברצינות.

תספורת בוב רחבה קצרה לברונטיות

מָקוֹר: @veronica_haircreator

אם אתה רוצה דרך להחיות את השיער שלך ולהעניק לו חיים חדשים, גזרה ממש טובה היא תמיד רעיון מצוין. האם זה הזמן לשאול את מעצב השיער שלך אם אתה יכול להוריד את המראה הנהדר הזה או לא?

29. מבולגן, מרקם בוב חתוך

אם כבר יש לך בוב בחיתוך א -סימטרי, בהחלט כדאי לך ללכת על המראה המבולגן והמרקם. זה סופר קל עם הידע הנכון …

רעיון תספורת בוב קצר במרקם

מָקוֹר: @romeufelipe

למרוח מוס על שיער רטוב ולייבש הפוך כדי לתת לו הרבה נפח ורוממות בשורשים. לאחר מכן הוסף כמה טבעות אקראיות עם הברזל המתלתל שלך ושלוף החוצה באצבעותיך. לבלב הכל עם האצבעות והוסף נגיעה של חזרה לשורשים אם חסר לך נפח לאורך כל היום ואתה מוכן ללכת. תסרוקת מבריקה ששוב דורשת מאמץ מינימלי.

30. מרקם בוב קהה

גם אם אין לך חיתוך א -סימטרי לתסרוקות הבוב הקצרות שלך, אתה עדיין יכול לנדנד את המראה המרקם והמבולגן הזה. פשוט בחר בקצוות בוטים ולא בקצות נוצות וקלילות, ובקש מהסטייליסטית לזרוק כמה שכבות עלובות לקצוות במידה טובה.

תספורת בוב בוטה קצרה במרקם

מָקוֹר: @anhcotran

בצע את אותם הכללים שלמעלה, השתמש במוס ובאצבעותיך כדי לחמם את המבט למעלה ושוב אתה מוכן ללכת.

31. בוב מעט א -סימטרי

אתה יכול לרמות את המראה הא -סימטרי אם אתה לא אמיץ מספיק ללכת על הצלע. כשאתה מסובב את השיער שלך במחיצת צד עמוקה, השיער יראה אוטומטית יותר בצד אחד על הצד השני, ויזויף את המראה.

תסרוקת בוב קצרה מעט א -סימטרית

מָקוֹר: @hugosalon

בנוסף זה נראה סופר מגניב וחלוקה צדדית מתאימה כמעט לכולם. זהו אחד מאותם סגנונות פשוטים ופשוטים שכולם יכולים לטלטל.

שיער קצר מושלם לקיץ כשאתה לא רוצה לדאוג שהמנעולים הארוכים שלך יהרסו את הכיף שטוף השמש שלך. לך על הקצוץ ותן למנעולים הארוכים שלך הזדמנות לצמוח שוב מתסרוקות בוב קצרות ויפות, שבואו נודה בזה, נראות נפלאות לחלוטין!