51 תסרוקות הצמות הטובות ביותר בגאנה

21. פופ של קרמל

אנחנו אוהבים את רצועות הקרמל הקטנות שאתה יכול לראות בצמות גאנה אלה, תוספת קלה ופשוטה מאוד אך כזו שמשנה את כל הממד של הסגנון. אנחנו אוהבים שהבזק הצבע אינו מגיע עד לסוף הצמות – עוד מבט שאולי תשקול?

סגנון צמות גאנה ארוך

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

22. צמות גאנה בלונדיניות

ביונסה הרעידה לאחרונה את צמות גאנה הבלונדיניות בפרסומות האחרונות, ויורדות לישבן עליה להודות שהן אכן נראות אכזריות. אלה מעט גדולים יותר מהאהובות הדקות יותר שהמלכה בי התנדנדה אבל אנחנו עדיין חושבות שהן מדהימות. מה איתך?

סגנון צמות בלונדה גאנה

מָקוֹר: @ezbeautified

23. צמות צ’אנקיות יפות

אם השיער שלך זקוק מאוד לקיצוץ, או אם הוא ניזוק מצביעת יתר, עיצוב יתר או אפילו נזקי שמש, סגנונות קלועים כמו צמות גאנה אלה הם רעיון מצוין באמת. הצמות עצמן יחזיקו מעמד זמן הוגן אם תטפל בהן כראוי, ובגלל זה השיער הטבעי שלך מקבל הפסקה ראויה, ומאפשר לו להתחדש מתחת.

תסרוקת Chunky Cornrows

מָקוֹר: @hairbyshune

24. סגנון הגנה מהמם

עוד סגנון נהדר שניתן ללבוש לאורך כל הדורות, צמות גאנה אלה נלבשות בצורה מבריקה ומעוטרות באביזרי שיער שונים. באופן מסורתי, צעיפים משמשים לכיסוי השיער, לא רק כדי לגרום לו להיראות טוב אלא גם כדי לשמור עליו מוגן, במיוחד בעת השינה. עם זאת, ישנם מספר אביזרי שיער שעליהם אתה צריך להציץ, ורק כמה מהם שבהחלט היינו ממליצים לתסרוקות הצמות הגאנה הבאות שלך הן חרוזי שיער ותכשיטים. הם באמת בולטים ואנחנו אוהבים אותם.

תסרוקת צמה אפריקאית

מָקוֹר: @alluringstudiollc

25. קורנרוס גאנה עבה ודקה

תערובת של צמות גאנה עבות ודקות יוצרות תסרוקת נהדרת וייחודית, דרך ללבוש אותן שבאמת יבלטו מההמון. זוהי גם דרך מצוינת להתמודד עם המצב כאשר אינך בטוח לאיזה מראה אתה הולך, ולוודא שכל חלק בקרקפת שלך מכוסה, ככזה. לפעמים עלולה להיות לך בעיה עם שערות התינוק הדקות יותר בקצה קו השיער והצמות הקטנות הללו עוזרות להתמודד עם הבעיה.

סגנון צמות גאנה קטנות וג'מבו

מָקוֹר: @sandrasbraids

26. עיצוב פשוט ומסודר

תלוי עד כמה אתה מטפל בהן, צמות גאנה אלה בדרך כלל יחזיקו מעמד איפשהו באזור של שבועיים עד ארבעה שבועות, האורך קובע עד כמה אתה מטפל בהן. ישנן מספר סיבות לכך שהן עשויות שלא להימשך זמן רב כל כך ואחת מהגדולות ביותר היא אותה סחרחורת שאתה מקבל לעתים קרובות כשאתה לא ישן עם צעיף משיי מגן על הראש. אחרת השיער שלך מתחכך בחומר הקשה של הכרית שלך כל הלילה, מושך אותו לכל הכיוונים אשר יהרוס את הסגנון בהכרח.

צמות גאנה או בננה אפריקאיות

מָקוֹר: @shaddah_elyse

27. סגנון המושך את העין

אם אתה רוצה לנסות תסרוקות צמות גאנה בבית בעצמך, אתה יכול לעשות זאת ואפילו אתה יכול לעשות זאת עם השיער הטבעי שלך אם הוא ארוך מספיק. לחלופין, שיער ראסטה פרי הומלץ על ידי נשים רבות שמטלטלות את האריג הנהדר הזה, וזהו אחד מסוגי השיער הזולים והקלים ביותר לשים עליהם יד..

סגנון צמות גאנה בינוני לנשים שחורות

מָקוֹר: @braidsby.nea

28. צמות גאנה בצבע חום בהיר

עם נקודת התחלה מעט מחוץ למרכז, יש משהו יפה מאוד מבחינה מבנית בצמות הגאנה האלה, תפיסה קצת אחרת של סגנון הגב הישר. זוהי דרך פשוטה מאוד אך מצוינת להביא מראה אחר מוגמר לכל הסגנון ולא נשקר, אנחנו חושבים שזה די גאוני בעצמנו.

סגנון צמות גאנה בצבע חום בהיר

מָקוֹר: @domineke_hair

29. יא או לא?

אף כי לעתים קרובות בהשוואה למקצועות המראה, שני המראות למעשה שונים למדי, למרות שהם נראים אותו דבר בעין הלא מאומנת. תסרוקות צמות גאנה מתחילות בקטעים דקים יותר לתחילת הצמות, מה שמוביל לגישה טבעית יותר. לעומת זאת, לקורנרוז יש התחלות עבות יותר ונוטות להיות באותו עובי לאורך כל הדרך ולא להשתנות מדק לעבה לדק שוב בקצות.

סגנון ההגנה הקלוע הטוב ביותר לנשים שחורות

מָקוֹר: @erica_letstalkhair

30. צמות גאנה שטופות צד

התמקדות בנקודת ההתחלה מחוץ למרכז שוב, זו מציעה נקודת התחלה עמוקה מאוד, ממש לצד אחד כמעט לאוזן. אם אתה אוהב צמות גאנה ורוצה ללבוש אותן קצת אחרת מהרגיל (בלי לשנות יותר מדי), זו בהחלט הדרך הנכונה לעשות זאת.

תסרוקת בננה קורנרוז

מָקוֹר: @treasuredxtrinae