31 רעיונות לשיער Balayage לקיץ

21. קרמל Balayage Ombre על שיער ברונטי

אם יש לך שיער חום עמוק באופן טבעי, גווני הקרמל הם הגוון המלווה המושלם לערבוב שיערך הקיץ. באמצעות שיטת צביעת שיער זו צבועה ביד, תוכל להוסיף כמה וכמה שתרצה, אולי החל מכמה גוונים בצבע דבש או קרמל ותוסיף עוד מאוחר יותר אם אתה מרגיש אמיץ מספיק. זה עוד דבר נהדר בסגנון הבלייאז ‘היפה הזה – הוא נהדר לצבוע ולהיעלם. מה יכול להיות יותר טוב מזה?

קרמל Balayage Ombre על שיער ברונטי

מָקוֹר: @paintedhair

22. Balayage בלונדינית וניל על שיער באורך בינוני

טכניקות הצביעה המשמשות ב balayage ובסגנונות אחרים המעורבים בעבודת יד נועדו להשאיר את השורשים עד כמה שאפשר, רק אחת הסיבות לכך שתוכל להתחמק מהמראה הזה לזמן מה לפני שתצטרך פגישות בסלון. השפעות הצביעה מתמקדות באורך ובקצוות השיער. כשאתה רק שם לב לקצות, קל לקצץ את הצבע כשמשעמם לך אותו, וגם אם הצבע ראשי יותר לאורך השיער, לדעוך אותו ולצבוע אותו תמיד הרבה יותר קל כשאתה עונד לא צריך להתמקד גם בשורשים.

שיער וניבר בלונדינית בלייאג '

מָקוֹר: @יופי ומאזניים

23. שיער ברונד Balayage

אם אתה מתנדנד תערובות balayage, אתה צריך לנענע אותם עם גלים. שלא תבינו אותנו לא נכון, גם אנחנו אוהבים סגנונות ישרים אבל יש משהו בתערובת הגוונים הנושקת שמש שעובדת כל כך טוב עם גלים, כמעט כאילו הם מדגישים אותם בצורה מופלאה. אחת הדרכים הקלות ביותר להשיג את הגלים המהממים האלה בסגנון החוף והבוהו היא לישון עם השיער בצמות לפני השחרור בבוקר ושימוש בתרסיס מלח ים כדי להפוך אותם לקצת “פריכים” ולשמור אותם במקום, רק כפי שהיה עושה תרסיס הים בחוף הים!

שיער בלונד ובלונדיני

מָקוֹר: @sadiejcre8s

24. שורש כהה + בלונדה בלונדינית

אם אתה יכול לברוח עם הרבה צמיחה מחודשת של השורש, למה שלא תעשה זאת? אנחנו אוהבים כמה הסגנון הזה פשוט ופשוט – בלונדינית בסיסית צומחת עם תערובת הבלייאז ‘המתווספת לצמרות כשהיא גדלה בהדרגה עוד יותר. מי אמר שאתה צריך לשנות את השיער שלך כל הזמן? המראה הזה הוא לא רק שיק ללא מאמץ, אלא גם נצחי. זה אחד שאנו צופים שהוא יהיה להיט גדול לאורך זמן.

שיער בלונדיני בלונדיני עם שורש כהה

מָקוֹר: @hairbymeganlamb

25. קרמל Balayage Ombre

הנקודה של תערובות האומברה והבלייאז ‘המעורבות בחוכמה היא להחיות את השיער. שיער בגוון חד הוא לרוב שיער חד מימדי, ואם יש לך שיער דק, רפוי או חסר חיים, בעל צבע אחד בכל רחביו יפגע למעשה במראהו. שימו לב לאופן בו הצבעים מודגשים על פני הגלים במראה השיער המהמם הזה? זו הנקודה של הגבוהים והנמוכים המשמשים בתערובות אלה – להחיות את השיער!

קרמל Balayage Ombre על שיער ברונטי

מָקוֹר: @kellymccormickhair

26. שיער בלייאז ‘מנחושת ובלונדינית

זוכרים שאמרנו ששיער balayage נראה מושלם לאמהות טריות בלי הרבה זמן על הידיים? ובכן, כריסי טיגן היא דוגמה מושלמת וקלאסית לאם הטרייה שמנדנדת את מראה שיער הבלייאז ‘-תערובות הצבע המאפשרות לה צמיחה מחודשת של שבועיים נוספים. לא שהיא זקוקה לזה עם פמליית הצוות שלה כמובן. המראה של כריסי אינו שונה מדי במראה הזה – גוון ברונטית טבעי או גוון נחושת בשורשים יורדים לשורשים בהירים יותר, כאשר גדולי אור וחושך עולים ומטה..

שיער Balayage מנחושת ובלונדינית

מָקוֹר: @maneinterest

27. Balayage עדין, חום בהיר

אפשר לומר שהדוגמנית של ויקטוריה’ס סיקרט ג’יזל בונדשן עוררה השראה במראה, שיערה הברונדיני (ברונטית ובלונדינית מעורבת) שונקת את השמש בכל העולם. מאז היא התפתחה מאוד, מכמעט בלונדינית להבהקות הקלות שבקושי שם בשיער ברונטית. אם אתה טובל את האצבעות במים בפעם הראשונה ואינך רוצה תערובת balayage שתהיה ברורה מדי, למה שלא תבחר במשהו כמו balayage סופר פשוט ועדין זה עשוי חום בהיר?

שיער כהה ובהיר ברונטה Balayage

מָקוֹר: @hairluvbytiffany

28. מתכת שרוף

בהתחשב בשם מכיוון שהוא נראה כמו תערובת יפה של מתכות נחושת וברונזה, יש משהו כמעט מהפנט בתערובת של גוונים, אדומים, ברונטיות, בלונדיניות, קרמל ודבש, הכל מעורבבים בסגנון סיים. זה מראה מהמם, וכזה שמפיקים ממנו את המרב עם הגלים הגדולים והזוהרים האלה.

שיער Balayage מתכת שרוף

מָקוֹר: @phildoeshair

29. הבהרה בלונדינית בלייאג ‘עם מסגרת פנים

למראה כיפי ורענן כאחד, אנחנו אוהבים את הסגנון הקצר יותר הזה, בהחלט מנצח על הרעיונות הטובים ביותר לשיער balayage לקיץ. בחודשים החמים יותר, אתה לא רוצה שאורך סופר יורד בעורף שלך. בחירה בצלעות אולי נראית כמו בחירה אמיצה אבל עם מראה אומברה בלונדיני חכם זה, הוא צעיר ופאנקי אך יחד עם זאת, עדיין חמוד ונשי.

בלונדיני Balayage הדגשים על שיער כהה

מָקוֹר: @sarahhashcroft

30. צבע עור ערמוני ובלונדיני

גזרה זו היא יותר בגזרה באורך בינוני, מושלמת לשלב הצמיחה של סגנון קצר יותר, שכפי שכולנו יודעים הוא תמיד סופר מביך. קשה להשיג את הקיצוצים האלה שצומחים בדיוק. או שזה רק אנחנו? נראה כי זהו הפתרון המושלם לבעיה – שורשים כהים התבהרו עם שטיפת ערמונית עמוקה, והקצוות או התבהרו, או שבלונדינית קיימת, התמזגה עם חום ערמון פשוט כדי לחבר את הכל. זה חכם ויעיל. דרך יפה ללבוש את סגנון balayage כשאין לך שיער ארוך במיוחד לשחק איתו.

שיער ערמוני עם שפל בלונדיני בלונדיני

מָקוֹר: @valdoeshair

31. בלונד Balayage Ombre על שיער כהה

לעולם לא תדע מאיפה השורשים שלה מתחילים וגווני הבלייאז ‘מסתיימים, נכון? כך פחות או יותר ייראה balayage מבוגר של אומברה. כאילו אתה צריך עוד שכנוע שזה הסגנון המושלם לקיץ הקרוב.

שיער בלונדיני Balayage Ombre

מָקוֹר: @hairbystevie

הנה לכם – 31 רעיונות מדהימים לשיער balayage לקיץ. אמרנו לך שהם יורידו לך את הגרביים! (טוב, לא עשינו. אבל היינו צריכים לעשות!). האם אתה מרגיש קצת יותר השראה עכשיו? אנו מעיזים אותך לשנות את הדברים. רק זכור לחזור ולספר לנו מה יצרת!