31 רעיונות לציפורניים פטריוטיות ל -4 ביולי

21. ציפורניים תואמות של אמא

עד כמה הרעיון הזה חמוד? אם אתה הולך לצבוע את הציפורניים שלך, למה לא לצבוע גם את הציפורניים של בתך? או אם אתה לא מתרשם מהרעיון של ציור בנות הציפורניים שלך, באמצעות עטיפות ציפורניים במקום. ילדות קטנות אוהבות להצטרף לכל מה שאמא עושה, אז תלמדו אותה על יום העצמאות מוקדם ותערבו אותה גם בחגיגות..

התאמת ציפורני אמא לאמא ל -4 ביולי

מָקוֹר: @aceso091

22. ציפורן הדגשת כוכב תלת מימד

ובימים ההם כאשר בקושי יש לך זמן בידיים, השאר את הציפורניים בצבע פשוט בגוון אחד כמו הכחול היפה הזה, והשתמש בעיטורים או באבני חן ליצירת מראה מעל הדף. צביעת הציפורניים לוקחת נצח עם המעילים המרובים, המתנה לייבוש, שכבה עליונה וכו ‘. אם כבר יש לך ציפורניים כחולות, או שאתה מקדים את המצב ובוחר בציפורניים כחולות כשאתה הולך למספרה, תמיד תוכל להשתמש באלה אביזרי ציפורניים לבניית המראה שאליו אתה רוצה ללכת.

עיצוב אמנות הציפורן של דגל אמריקאי בלינג

מָקוֹר: @lalalovenailart

23. עיצוב פדיקור נוצץ

אנחנו פשוט אוהבים את מסמר הבוהן על העיצוב הזה, דגל אמריקאי המורכב מנקודות קטנטנות. תסתכל מקרוב – אלה נקודות מתכת כסופות / לבנות, אדומות וכחולות בשורות כדי ליצור מחדש את מראה הדגל. איזו דרך מצוינת יחסית ללא מאמץ לקבל את הציפורניים שלך ביולי ה -4? התחל עם מסמר אחד, הפוך אותו לציפורן המופיעה והמשך להוסיף נקודות נוספות לציפורניים האחרות אם יש לך זמן.

עיצוב ציפורניים מסוג Bling Toe ל -4 ביולי

מָקוֹר: pinterest.com

24. ציפורניים אדומות, לבנות וכחולות נוצצות

או כדי לשמור על דברים פשוטים ככל האפשר, יש מסמרים בצבע אחד, בצבע אחד, אבל לכל אחד מסמר אחר. אדום, לבן וכחול הם ללא ספק צבעים נהדרים לערבב ולהתאים את המראה הפטריוטי הזה, אבל אתה יכול ללכת על גימורים ואפקטים שונים. אנחנו אוהבים את הציפורניים האלה עם מרקם, דבר גדול כרגע, אבל אתה יכול ללכת מט, מבריק, כל מראה שאתה אוהב למעשה. זה הדבר הטוב ביותר – יש כל כך הרבה דרכים שבהן אתה יכול ללבוש כמה מהעיצובים הנהדרים האלה.

נייל אדום נוצץ וכחול

מָקוֹר: @ruthsnailart

25. טיפ צרפתי עם טוויסט

איזה רעיון מדהים? זה לא מראה מסמר מסורתי ביולי, אבל זה לא אומר שזה לא יעבוד. למעשה, אנחנו די אוהבים את המספרים הקטנים האלה, ושוב לא משתמשים בכחול המסורתי שבדרך כלל הייתם מצפים למצוא במראה נושא העצמאות. הקצה נעשה לצורת שברון, שניתן להשתמש בו בקלטת כדי להשיג. לאחר מכן נוספו הנקודות הלבנות בעזרת כלי נקודות. ברגע שכל זה יבש, נוספו קווים הקצוות האדומים, בתוספת שכבת שכבה עליונה, ומה יש לך? ציפורניים של 4 ביולי שלא בהכרח נראות כמו 4 ביולי – אתה יכול לברוח מלבישת החביבות האלה במשך שבועות לאחר מכן!

טיפ צרפתי מניקור דגל אמריקאי

מָקוֹר: @סופת ציפורניים

26. עיצוב בהשראת דגל אמריקאי לציפורניים ארוכות

יש משהו ממש יפה בציפורניים ארוכות ולמרות שהן לא מעשיות מדי, הן בהחלט עוזרות כשאתה רוצה להמציא עיצובים חדשים ומעניינים כמו אלה. זה שוב הכוכבים והפסים, אבל פשוט נעשה בצורה קצת אחרת כך שזה איכשהו לא נראה כמו כמה מאלה שראינו קודם. אותם צבעים, אותם כוכבים ופסים, פשוט עשו קצת אחרת. זה רק מראה כמה קל להתאמה אישית של רעיונות הציפורניים הפטריוטיים האלה ליום 4 ביולי באמת.

עיצוב אמנות ציפורניים פטריוטית ל -4 ביולי

מָקוֹר: @pinehillnailsalon

27. כחול נצנצים + אדום & כוכבים לבנים

אם אתה רוצה דרך קלה לקבל את מראה הכוכב הלבן הזה על הציפורן שלך, בלי קשר לאיזה צבע תת-מעיל הלכת, תצטרך להסתכל בעזרת סטנסיל. אתה יכול לקנות יריעות של שבלונות כך שתקבל מראה אחיד כמו זה, וכל שעליך לעשות הוא להניח את הסטנסיל על הציפורן ולהשתמש במברשת (או שאנו אוהבים להשתמש בספוג כדי לתת אפקט לא גמור / וינטג ‘) לצבוע את עיצובים הכוכבים הלבנים האלה. הקפד לכסות במעיל עליון לפני שתצא לדרך ותקבל מראה פשוט שלקח כמה דקות ויחזיק כמה שבועות אם אתה זהיר!

עיצוב אמנות ציפורניים של כוכב אדום ולבן

מָקוֹר: @nailsbysophiaa

28. פסים +כוכבים = מסמרים של דגל אמריקאי

הדגל האמריקאי הוא סמל העצמאות שנחגג ב -4 ביולי, כך שכל דבר אדום, לבן וכחול, או כוכבים ובהשראת פס, הוא רעיון מצוין. קבל השראה מהעיצובים שלך-השתמש בכוכבים גדולים וקטנים יותר, השתמש בכוכבי פנינה, שבלונות, מדבקות … יש הרבה כלים לרשותך. זה תלוי בך להעלות רעיון יפה. אתה תמיד יכול להשתמש בהם כהשראה, כמובן, או לערבב ולהתאים תכונות שונות של רעיונות ציפורניים שונים יחד.

פסים וכוכבים עיצוב אמנות ציפורניים

מָקוֹר: @מסמרים_בסטייל

29. פסים & נקודות פולקה

בדרך כלל זה כוכבים ופסים, אבל מה עם פסים וכתמים? אנחנו באמת חופרים את רעיון הציפורן הזה – משאירים את הכוכבים מאחור ומחליפים אותם בנקודות לבנות במקום. הפסים משוחזרים בקלות באמצעות קווצות של נייר מסמר, או אפילו קלטת, אבל תמיד תוכל ללכת קצת יותר ‘לא גמור’ באמצעות עט מסמר. לפעמים המראה המוזר, הלא אחיד ומעט מבולגן הוא הטוב ביותר.

מסמרות פולקה דוט ופסים ל -4 ביולי

מָקוֹר: @traceyloveslacquer

30. עיצוב פשוט למתחילים

מה עם העיצוב הזה? אחד מושלם למתחילים בחוץ! זהו שילוב חכם של צבעים, לא בדיוק האדום, הלבן והכחול המסורתיים, אך הוא עדיין פועל בכל זאת, והשתמשו בלק מרקם. לא אמרנו שזה דבר גדול כרגע? אנחנו אוהבים את שלושת הכוכבים האלה על הציפורן המוצגת – דרך מצוינת להזכיר לאנשים על מה הציפורניים שלך אמורות להתייחס. אתה יכול אפילו לשקול להוסיף דגל אם אתה רוצה, אבל אנחנו די אוהבים את הציפורניים האלה בדיוק כמו שהן.

מסמרים פשוטים ל -4 ביולי למתחילים

מָקוֹר: @justagirlandhernails

31. מניקור צרפתי נוצץ + ציפורן הדגשת טיפ דגל

אם אתה רוצה רק את הרמז העדין ביותר לרעיונות הציפורניים הפטריוטיים שלך ל -4 ביולי, מה עם המראה הזה? זהו מסמר טבעי עם קצוות נצנצים כסופים ועל מסמר אחד בלבד, קצה הכסף הוחלף בדגל אמריקאי מיניאטורי. לאחר שהדבקת את קצהך, חותך אותה שוב לשניים בעזרת סרט, כך שתוכל לקבל צד אחד אותו תצבע בכחול, וצד אחד אותו תצבע באדום לפני הוספת הקווים הלבנים האלה. שימוש בנצנצים על החלק הכחול ייתן לזה משהו נוסף – זכור שלא יהיה לך הרבה מקום להוסיף את הכוכבים האלה!

מניקור טיפ צרפתי נוצץ ל -4 ביולי

מָקוֹר: @workplaypolish

והנה לכם אותם – 31 רעיונות לציפורניים פטריוטיות ל -4 ביולי. איזה מהם אתה חושב שתטלטל השנה? ומה אתה הולך ללבוש ביום הגדול? הודע לנו – עקוב אחרינו בפייסבוק והתחל בשיחה.