51 התסרוקות הטבעיות הקצרות הטובות ביותר לנשים שחורות

21. קיצור דרך עם צדדים מגולחים

זה משלב כמה סגנונות באחד, למרות שהאורך נשמר ארוך יחסית עם כמות הגילוח העדינה ביותר בצדדים. אם אתה לא רוצה צדדים מגולחים לגמרי, זה לא אומר שאתה לא יכול לגלח בכלל. רק החלקים הקטנים ביותר נחתכו במראה הזה, אך הוא עדיין נראה נהדר ומודרני.

תספורת טבעית קצרה עם צדדים מגולחים

מָקוֹר: @bashab__

22. מוהוק שיער טבעי עם דגשים בקרמל

כאן אנו נותנים לך הוכחה כי הדגשים בקרמל הם הליווי המושלם לתסרוקות טבעיות קצרות אלה לנשים שחורות. אנחנו מאוהבים במראה הזה ואיננו יכולים להתלהב ממנו מספיק. הצדדים קצרים ומשאירים את כל האורך למעלה, ועם התלתלים והדגשים השוקולדיים / קרמליים שעוברים, הסגנון נראה מספיק טוב לאכול!

שיער מוהוק טבעי עם פופ של צבע

מָקוֹר: @misskendrak

23. חתך TWA מדהים

חזרנו שוב לאפרו הצעיר, הפעם שולבו בחיתוך הדרגתי על הצדדים והאחוריים, והעניקו לו מראה מסודר ומסודר שהאלי ברי נודעת בו מדי פעם. בואו נודה בזה, אם זה מספיק טוב לאחת השחקניות השחורות המפורסמות והיפות בכל הזמנים, זה מספיק טוב בשבילנו. בנוסף זה נראה סופר מגניב אז, כמובן, אנחנו אוהבים את זה.

תספורת TWA Natural Curly לנשים שחורות

מָקוֹר: @itstoian

24. תלתלי בלונד זהב+ עיצוב גילוח צדדי

עוד מראה נועז ובהיר, הפעם התחתונים עם החלק העליון והצדדים המגולחים היו מעורבים עם גוון בלונדיני נפלא, פשוט מושלם לאותם לילות הקיץ שאתה מקווה שיהנה בהם הרבה כיף! למה לא להסתכל על עיצובים מגולחים מסובכים? אלה פשוט קווים שנחתכים לתוך השיער הקצר אבל הדרך שבה נחתכו רק מוסיפה משהו חדש למראה. אם זה לא משהו שחשבת עליו בעבר, אולי עכשיו זה הזמן להתחיל?

תספורת מוזהב TWA מוהוק בלונדינית

מָקוֹר: @blackhaiirstyles

25. צבעוני, אפרו קצר

לימים שבהם אינך יכול להחליט איזה צבע אתה רוצה, זרוק את כולם פנימה! מראה זה יהיה מושלם לסוף הקיץ, לקראת חודשי הסתיו, כאשר כל העלים על העצים הופכים את הגוון האדום הזה בדיוק. ספירלות מסולסלות בנפרד מעורבבות כך שלא תוכלו לראות היכן מתחיל גוון אחד והאחרים מסתיימים, ואם הוא בהיר שאתם רוצים הוא מושלם!

תספורת אפרו אמריקאית מתולתלת עם צבע

מָקוֹר: @shaddah_elyse

26. שיער טבעי יפהפה עם צדדים מגולחים

אתה יכול לטפל בשיער הטבעי שלך הרבה יותר טוב ממה שאתה יכול עם שיער סינטטי, ולעתים קרובות אתה צריך כימיקלים שונים כדי לעבד ולהתקין אותם, ולאחר מכן לשטוף אותם לאחר מכן. על ידי חזרה לתסרוקות טבעיות קצרות לנשים שחורות בדיוק כמו זו, אתה מבטל את הנוכחות הכימית, דואג לשיערך ולראשך!

תספורת Mohawk טבעית דוהה

מָקוֹר: @brittj_mua

27. גזרה מושלמת לקיץ!

אחרי שלושה ימים שלבישת את אותו סגנון, אתה עשוי לגלות שהמראה מתחיל להיראות מעט מקורזל ואולי תחשוב שהגיע הזמן לשטוף אותו שוב. במקום לרוץ ישר למקלחת, נסה במקום זאת גישה אחרת. הוסף כמה משמני השיער האהובים עליך לשיער שלך לאחר אותה נקודה של שלושה או ארבעה ימים, כאשר השיער שלך מתחיל להיראות קצת פחות ממושלם ואתה חושב על שטיפה. השמנים (או שעווה אם אתה מעדיף) יכולים לעזור להחזיר את המראה לחיים ולהעניק לך עוד כמה ימים לפני שתצטרך לדאוג לעיצוב או שטיפה מחדש..

תספורת טבעית קצרה לקיץ

מָקוֹר: @curlbox

28. TWA עם צדדים מגולחים

כשאתה חוזר ליסודות ובוחר בתסרוקות הטבעיות הקצרות האלה לנשים שחורות, וודא שישוחח עם סטייליסטית טובה. אתה תרצה גזרה שתדגיש את המראה שלך, לא תתגבר עליה. צריך לקחת בחשבון את צורת הפנים שלך, גוון העור שלך ומצב / סגנון השיער הטבעי שלך לפני שתוכל להחליט על מראה חדש ומוחלט..

תספורת TWA עם צדדים מגולחים לנשים שחורות

מָקוֹר: @mary_jaine

29. חתך טבעי קצר עם חלק צדדי

כשיש לך שיער קצר, אתה עשוי לחשוב שאין לך הרבה אפשרויות אבל זה לא המקרה. גם כשיש לך מנעולים קצרים יחסית, אתה עדיין יכול לקלוע ולצמות אם רצית, הם פשוט יהיו הרבה יותר קצרים … ברור. עדיין ניתן להשתמש במחיצות ותכונות שיער אחרות בתסרוקות טבעיות קצרות אלה לנשים שחורות. אם אתה רוצה דרך קלה לדחוף את התלתלים הטבעיים האלה בחזרה מהפנים שלך, אל תפחד לזרוק כמה שורות תירס קטנטנות לתערובת, או להוסיף פרידה שתעזור לסגנון.

תספורת אפרו קצרה לנשים שחורות

מָקוֹר: @sxvllen

30. תספורת קצרה מושלמת

בעת הוספת מוצרים לשיערך, או שמנים ללחות, הקפד לפצל את השיער לקטעים לפני שתעשה כדי להבטיח שהכל יהיה מצופה באופן אחיד. קל להעיף קצת שמן סביב השורשים שלך, אבל אם אתה לא עושה את העבודה בכל מקום, השיער שלך לא יהיה טוב יותר בשביל זה-רק יהיו לך כתמים של שיער לא מטופל.!

תסרוקת מתולתלת טבעית קצרה לנשים אפריקאיות

מָקוֹר: @curlbox