67 תסרוקות נשף מדהימות לשיער ארוך

21. מבולגן & סגנון חצי מעוות

לעתים קרובות אתה יכול לברוח עם סגנונות הרבה יותר רגועים ומשוחררים כשיש לך שיער ארוך, וזה אומר שיהיה קל יותר להשיג את השיער הנשף הנכון. יש לך עוד הרבה אפשרויות ועיצובים פתוחים בפניך, ולמרות ששיער קצר הוא חמוד ועדיין יכול להיות עטוף וסובב לעיצובים וסגנונות נפלאים, אתה חייב להודות שהלוק הזה מהמם. נשמח להפוך את זה לסגנון היומיום הבא שלנו!

סגנון מעוות וחצי למעלה מעוות לנשף

מָקוֹר: @אינסטגרם

22. שיער מתולתל, עם כל צאן עם צמת צד

אם יש לך זוג עגילים רוצחים, הפגין אותם, אך אל תראה אותם בשתי אוזניים. השוויץ באוזן אחת בלבד עם סגנון צמה חד צדדי יפהפה, המסתיר וחושף את פניך בבת אחת. שיער שנדחק הצידה נחשב לסגנון סקסי ומתוחכם, והוא מראה צד משעשע לעצמך. זה כמעט כמו לחשוף חלק ממך שבדרך כלל לא היית מגלה.

שיער ברונטית מתולתל עם כלה צדדית

מָקוֹר: @hairbynune

23. קוקו פשוט ואלגנטי

קצת נפח יכול להפוך את העולם לשינוי לקוקו משעמם אחרת, ורק קצת התעסקות עם האצבעות יכולה לגרום לתסרוקות נשף מדהימות לשיער ארוך כמו זה. ברגע שהפוני שלך במקום, פשוט השתמש באצבעותיך כדי להוריד קטעי שיער שונים המסגרים את הפנים. אתה יכול להשאיר אותם מעט גלי, או להוסיף תלתלים נוספים ככל שאתה רוצה. ייתכן שתרצה לשקול מעט חזרה אחורית קלה לפני שתשים את הפוני שלך במקום. זה יעזור ליצור נפח בשורשים.

תסרוקת קוקו פשוטה ואלגנטית לנשף

מָקוֹר: @rafaelbertolucci1

24. רעיון מגניב של Updo לברונטיות

אנחנו מאוהבים ללא תקנה במראה הרומנטי להפליא הזה, מאוד אלגנטי וכל כך קלאסי. זה פשוט מקרה של סלסול השיער לפני הפיתול וההצמדה למקומו. אולם הדרך שבה הדבר נעשה, מזכירה לנו מאוד זר ורדים. אולי כדאי שתזרוק כמה קישוטי פרחים ליתר דיוק?

Updo מתולתל ומבולגן לברונטיות

מָקוֹר: @svglamour

25. לחמניה צדדית

ולמראה זוהר לגמרי, פשוט דחוף את הדברים הצידה. זה שיש לך את האורך בצד שלך, לא אומר שאתה צריך להשוויץ בו. תסרוקות נשף מדהימות לשיער ארוך כזה הן לא רק פשוטות, אלא יפות ללא מאמץ, ובעזרת צמה וכמה סיכות, יכולות להיות הטאץ ‘המושלם למראה הנשף שלך..

לחמניית Updo בצד הנסחפת לנשף

מָקוֹר: @colorsssalonmaui

26. משוך דרך קוקו הצמה

לאחרונה ניסינו קצת להיראות ככה בעצמנו, וזה לא כל כך קשה לעשות כפי שחשבתם תחילה. ישנם הדרכות שתוכל לעקוב אחריהן אם אתה זקוק ביד כדי להתחיל, אך לרוב, המראה הזה דורש הפרדה של השיער לשני חלקים, העלאת הפוני ולאחר מכן שימוש בעוד אלסטי קטן ליצירת פוני נוסף. האם זה היה הגיוני? לא, לא חשבנו כך … לעתים קרובות קל לנו יותר לראות מישהו אחר עושה זאת בסרטון מאשר לקרוא מילים המתארות כיצד לעשות זאת.

עברו רעיון לקוקו של הצמה לנשף

מָקוֹר: @wb_upstyles

27. שיער למעלה, חצי למטה

אחרון, אך בהחלט לא פחות חשוב, אנו מגיעים למראה הזה – עוד אחת מתסרוקות הנשף המדהימות לשיער ארוך שאנו בהחלט משתוקקות אליו…. (משחק מלים בהחלט מיועד!) הוא חצי למעלה, חצי למטה, וגם מעוצב באופן א-סימטרי כדי לתת לו מראה דומה למדי לחלק מאלה שהראנו לך בעבר, אך עדיין שונה מאוד בו זמנית.

חצי למעלה חצי למטה שיער צמה לנשף

מָקוֹר: @mayhemilyhair

28. קוקו צד שיק

התסרוקת הבאה שיש לנו להראות לך כוללת קוקו בצד אופנתי. למראה זה, השיער על הראש חלק וחלק והקוקו בפועל מתולתל. זוהי תסרוקת קלה ללבוש שתתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את זה או לנסות את הקוקו עם כל השיער החלק. כך או כך, תהיה לך תסרוקת נשף אופנתית.

קוקו סייד וויב וויב

מָקוֹר: @onlybells_

29. Updo עם צמות ופיתולים

רעיון השיער הבא מהמם והוא ידהים את כולם בנשף. כאן יש לנו עדכון רופף עם צמה יפה בקדמת השיער ופיתולים ותלתלים ארוכים מאחור. זוהי תסרוקת כה אלגנטית והיא תגרום לך להיראות כמו נסיכה לאירוע כה מיוחד. צור מחדש תסרוקת זו או שאתה יכול לנסות להשתמש בסוג צמה אחר.

עדכון לנשף עם צמות ופיתולים

מָקוֹר: @alex_haircraft

30. קוקו סופר גלאם וויב

קוקו יכול להיות כל כך זוהר והסגנון הבא הוא דוגמה מושלמת. תסרוקת זו כוללת קוקו גבוה בשמיים עם תלתלים מדהימים. יש גם גידים רופפים בחזית. אנחנו אוהבים את רעיון השיער הזה כי הוא מהמם אבל הוא גם אופנתי. זה מאפשר לך להיראות אלגנטי אך עדיין לשמור על חוש הסגנון האינדיבידואלי שלך.

קוקו סופר גלאם וויב

מָקוֹר: @myieshadenise