41 מסמרים יצירתיים של יום פטריק הקדוש שתאהבו

יום פטריק הקדוש הוא חגיגה של תרבות אירלנד ואירית. כדי לעזור לך להתכונן לחג המהנה, מצאנו 41 מהרעיונות הטובים ביותר לציפורניים של יום פטריק הקדוש. יש לנו אמנות ציפורניים ירוקה, הרבה עיצובים של שמרוק ועוד. יש מסמרים לכולם, בין אם אתה חדש ביצירת אמנות ובין אם אתה מקצוען כולל. אתה יכול אפילו לשחזר כמה מהמראות במספרה לציפורניים. כל הציפורניים המוצגות ייראו נפלאות לכל אירוע של יום פטריק הקדוש.

1. ציפורני גליטר של יום פטריק הקדוש

ראשית יש לנו את ציפורני הזוהר הזוהרות האלה. רוב הציפורניים מכוסות בנצנצים ירוקים בעוד שבציפורן אחת יש נצנצים מזהב, ובשנייה נוספת לבנה. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה כי הוא חמוד במיוחד ליום פטריק הקדוש, אבל אתה יכול גם ללבוש את הצבעים לאירועים שונים. אתה יכול לשחזר מראה דומה או אולי פשוט להשתמש בנצנצים ירוקים.

מסמרים של יום פטריק הקדוש

מָקוֹר: @cloud_nails

2. Glam Shamrock Nail Art

ערסונים הם סמל של אירלנד. הרעיון הבא שלנו כולל עיצוב גלאם גלאם. שלוש מהציפורניים צבועות בירוק תוסס, מסמר אחד מכוסה באבני חן ומסמר אחד בעל עיצוב קטן של תמצית. ישנן מספר דרכים שבהן תוכל לשחזר ציפורניים כאלו. אתה יכול לקבל את כל שלושת העיצובים או אולי פשוט לבחור אחד שאתה אוהב. כך או כך, אבני חן ושטרניות מושלמות לחגיגת יום פטריק הקדוש.

Glam Shamrock Nail Art

מָקוֹר: @nailsbybaileyj

3. נקודות פולקס ומקלפות

לאחר מכן, יש לנו עוד עיצוב חמוק חמוד. במקום רק תל אחד, לשניים מהציפורניים יש דפוס חוזר. אתה יכול ליצור את הדפוס הזה עם שבלונה או עם מדבקות. אנו אוהבים את הצבעים המשמשים ואוהבים את השימוש בנקודות, מכיוון שהוא מעניק לציפורניים מראה ייחודי. עבור הציפורניים שלך, אתה יכול פשוט לקבל את shamrocks או לנסות את שלושת העיצובים השונים.

נקודות פולקס ומקלפות

מָקוֹר: @liliumzz

4. ציפורניים ירוק וזהב של יום פטריק הקדוש

הרעיון הבא שלנו כולל מניקור שמשתמש בלק ירוק, זהב ולבן. ישנם שני מסמרים עם מבטא עם עיצוב שמקר ושברון. ציפורניים כאלה מושלמות לחג, אתה יכול ליצור אותן מחדש עם או בלי עיצוב השברון.

ציפורניים ירוק וזהב של יום פטריק הקדוש

מָקוֹר: @armstrongnails

5. ציפורניים ירוקות איריות נוצצות

נצנצים ירוקים מושלמים ליום פטריק הקדוש! הציפורניים הבאות משתמשות בגליטר ירוק כהה עם מסמר מבטא אחד. לציפורן המבטא דוגמת פסים ותלתן קטן בעל ארבעה עלים. יש הדרכות שיעזרו לך עם פסים, שטרות ותלתן, כך שתוכל לשחזר את המראה הזה בבית. ציפורניים כאלה גם ייראו מסוגננות לאחר החגיגות כי עיצוב התלתן עדין.

ציפורניים ירוקות איריות נוצצות

מָקוֹר: @mvargas_nails

6. ציפורני תלתן אמיתיות

לאחר מכן, יש לנו את אחד מעיצובי הציפורניים המגניבים ביותר. מסמרים אלה נוצרו בעזרת שטחים או תלתן. הטרפות נקטפו ונלחצו במחברת למשך מספר ימים עד לייבוש. לאחר מכן הם הונחו על הציפורניים. זהו רעיון מהנה וייחודי!

רעיון אמנות הציפורן של תלתן אמיתי

מָקוֹר: @mnobsession2

7. ציפורניים ירוקות ותוספות קשת

מחפש הצהרה שמייצרת מניקור? אז הרעיון הבא הזה הוא בשבילך. הציפורניים ירוקות עם נקודות זהב וישנן גם שני מסמרים במבטא קשת. אמנות הציפורן הזו תיראה מדהים ליום פטריק הקדוש ומחוצה לה. זה יתאים גם לכל אורך מסמר.

ציפורניים ירוק ותוססת קשת יום פטריק הקדוש

מָקוֹר: @armstrongnails

8. ציפורני מזל תלתן ירוק

ארבעה תלונני עלים אומרים כמזל טוב. אז, תנו לציפורניים שלכם את המזל של האירים עם ציפורני תלתן ירוקות כאלה. אתה יכול ליצור ציפורניים כמו זה עם מדבקות או שבלונות. אולי אפילו פשוט ליצור מסמר אחד דומה כמסמר מבטא ולצבוע את השאר בירוק. ציפורני תלתן כאלה מושלמות ליום פטריק הקדוש.

ציפורני מזל תלתן ירוק

מָקוֹר: @liliumzz

9. עיצוב ציפורן מסוג תלתן אופנתי

הציפורן הבאה שלנו היא דרך לחגוג בסגנון פטריק הקדוש. לציפורניים החמודות האלה יש מעיל בסיס ירוק בהיר מאוד עם קישוטי זהב ושני תלתן לבן. אתה יכול ליצור מחדש את הציפורניים האלה עם סטנסיל תלתן ואפילו להשתמש באבני חן מזהב. עיצוב זה יתאים לכל אורכי הציפורן.

עיצוב אופנתי של ציפורן תלתן

מָקוֹר: @קוקוסניילס

10. ציפורני שמרוק איריות

אם אתה אוהב להתנסות בעיצובים שונים, אז הרעיון הבא הזה יכול להיות בשבילך. שני מסמרים נצבעו בירוק מסוגנן, אחד מזהב נצנצים ושניים מהציפורניים בעיצוב תמצית. אתה יכול להשתמש במניקור הזה כהשראה ליצירת כל כך הרבה מראה שונה. אולי תוכל לשחזר משהו דומה או להשתמש בכל עיצוב אחר לציור הציפורניים הייחודי שלך.

ציפורני שמרוק איריות

מָקוֹר: @californails