23 רעיונות לאיפור גלאם לחג המולד 2017

11. שימר קרח

לאחר מכן, יש לנו רעיון לאיפור שנראה מתאים לנסיכת קרח! העיניים כוללות צל כחול חורפי עם טאטא של נצנצים כסופים. איפור כזה יאפשר לך לנצנץ בסטייל בחג המולד הזה. כל המוצרים המשמשים ליצירת הלוק נמצאים בדף האמנים.

איפור עיניים בגוון אפור וורוד

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

12. נצנצים אדומים וזהב

ראינו עיניים נוצצות, מה עם שפתיים נוצצות ?! רעיון האיפור הזה כולל שפתיים נוצצות אדומות עם תוחם זהב על העיניים. זהו מראה כה זוהר וייחודי. יש הרבה צבעי שפתיים נוצצים ברשת. אם רצית לנסות שפתיים נוצצות, העונה החגיגית היא הזמן המושלם לעשות זאת!

שפתיים נוצצות אדומות ואייליינר זהב

מָקוֹר: @makeupbyevva

13. איפור ורוד נוצץ

הרעיון הבא שלנו זוהר ומדהים. לעיניים צל של נצנוץ ורוד ורך עם נגיעת אניה שחורה קלאסית והשפתיים בגוון ורוד בהיר. משולבת הטון הוורוד הזה פשוט מהממת ותתאים לכל אחד בכל אירוע חג המולד.

לוק איפור ורוד נוצץ

מָקוֹר: @rubina_muartistry

14. אייליינר וגליטר

אוהבים ללבוש עיניים מעושנות? אז המבט הבא הזה יכול להיות בשבילך. לעיניים יש עין מעושנת כהה קלאסית אך עם רמז לנצנוץ וניצוץ. בעוד שהעיניים מתחילות להחשיך, הצל בסופו של דבר מתבהר עד שהוא מתמזג לנצנצים. יש גם קו נצנצים דק בקפל. כדי לשחזר את הלוק הזה תזדקק ל- Smashbox Cosmetics Full Exposure Palette Shades ‘S2 & S3 ’, Morphe Brushes 35O Palette ו- NYX Cosmetics אניה קריסטל נוזלית בזהב קריסטל.

מראה עיניים נוצץ חום וזהב

מָקוֹר: @_sgbeautyy

15. גלאם זהב איפור עיניים

אם אתה אוהב מראה זהב נוצץ, אז הרעיון הבא הזה יכול להיות בשבילך. העיניים הבאות מציגות נצנוץ מנצנץ יותר מאשר נוצץ. הזהב סיים יפה עם אייליינר שחור נועז וריסים עבים. זה כשלעצמו יהיה ג’אזי מספיק לחג המולד, אבל האמן הרחיק את דרכו והוסיף פנינה חמודה. אנחנו אוהבים את מראה הגלאם הזה!

איפור עיניים גלאם זהב

מָקוֹר: @shivangi.11

16. נצנצים מהממים

לאחר מכן, יש לנו מראה נוצץ ויפה. איפור כזה נהדר לנשים שרוצות להיראות נוצצות וחגיגיות אך רוצות להימנע מהצבעים הקלאסיים כמו זהב ואדום. עם איפור כזה אתה יכול להיראות סופר מסוגנן וזוהר לאירוע המיוחד.

עיניים נוצצות ורודות ושפתיים מאט

מָקוֹר: @makeupbyevva

17. גלאם שימר עיניים

גוונים סגולים הם חובה לשנת 2017. מראה איפור העיניים הבא מראה כיצד לובשים סגול מנצנץ בסגנון. לעיניים צל סגול רך בעל מראה כסוף. עיניים כאלה יתאימו לכולם לכל אירוע ממסיבות חג המולד או מפגשים משפחתיים.

מראה איפור עיניים גלאם שימר

מָקוֹר: @miaumauve

18. גלאם זהב נצנצים

אהבתם את הקומבינה האדומה והזהב ממוקדם יותר בפוסט? אז הבחירה הבאה היא בשבילך. במקום קו הנוצץ הדק שהיה לעיניים האלה, אלה הלכו והפכו לנצנצים. נצנוץ וצבע השפתיים האדומות משלימים זה את זה להפליא. זהו מראה מהמם לחג המולד. כל המוצרים המשמשים מוצגים בדף האמנים.

גלאם זהב גליטר עיניים ושפתיים אדומות

מָקוֹר: @makeupbyevva

19. עיניים ושפתיים יפות

יש מסיבת חג המולד בפתח? אז רעיון האיפור הבא יכול להיות בשבילך. העיניים בעלות תערובת של צלליות שידהו עם טאטא של נצנצים למעלה ולשפתיים יש צבע מאט יפהפה. במראה כזה אתה מקבל את הזוהר והזוהר הדרושים ללילה בעיר.

מבט עיניים סמוקי ורוד למדי

מָקוֹר: @sameeraxmakeup

20. איפור עיניים מנצנץ

לאחר מכן, יש לנו מראה חג המולד בעל אווירת זוהר וינטאג ‘. קליק האייליינר השחור הקלאסי נמצא שם עם צל זהב מנצנץ עדין. מה שאנחנו באמת אוהבים במראה הזה הוא הלבן על קו המים ומתחת לקו השחור. כל המוצרים המשמשים נמצאים בדף האמנים.

איפור עיניים מבריק עדין

מָקוֹר: @shivangi.11

21. גוונים ורודים וגליטר

הרעיון הבא שלנו הוא לנשים שרוצות להיראות כמו נסיכת גלאם במהלך העונה החגיגית. איפור זה כולל גוונים ורודים חמים שיש בהם מעט ניצוץ. השפתיים מסתיימות בצבע שפתיים בגוון ורוד בהיר. איפור כזה ייראה מדהים לשנה החדשה.

עיניים נוצצות ושפתיים ורודות

מָקוֹר: @makeupthang

22. Glam Glitter Eyes

הוסף קצת זוהר וזוהר למראה שלך בעיני זהב נוצצות כמו אלה. אנחנו אוהבים את האיפור הזה כי אתה יכול להיראות נוצץ אבל לא יותר מדי. כך האיפור מתאים לכולם. אתה יכול לבדוק את כל המוצרים המשמשים בדף האמנים.

מראה איפור עיניים גלאם נצנצים

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

23. עיניים זהובות חגיגיות מנצנצות

אחרון ברשימה שלנו הוא מראה הנוצץ הזהב הוורד הזה. ורד זהב חובה לשנת 2017 כך שזו תהיה הבחירה המושלמת לעונה החגיגית. כדי לשחזר את המראה, תזדקק למברשות Morphe Jaclyn Hill Palette ו- Stila Rose Gold Retro Metals Magnificent Metals.

זהב חגיגי מנצנץ בעיניים מעושנות

מָקוֹר: @dianamaria_mua

אנו מקווים שמצאתם את רעיון האיפור המושלם שלכם לחג המולד!