23 רעיונות מרהיבים של ציפורני נצנצים לחגים

11. עיצובים נוצצים מזהב זהב

אם אתה רוצה משהו אופנתי וייחודי עיצוב הציפורניים הבא שלנו הוא בשבילך. מניקור כחול זה כולל עיצובים נוצצים מזהב זהב על שלושה מסמרים. זוהי אמנות מדהימה שניתן ליצור מחדש כך שיתאים לסגנון שלך. אתה יכול לבחור כל שילוב צבעים או אפילו פשוט לבחור אחד מהעיצובים הג’אזיים.

מניקור כחול עם עיצובים נצנצים זהובים שונים לרעיונות לעיצוב ציפורני נצנצים

מָקוֹר: @beautybygeee

12. נייל מבטא כסף נצנצים

בחירת הגליטר הבאה שלנו היא שיקית ונשית. יש לו רק שילוב יפהפה של לק בהיר ונוצץ כסוף. אתה יכול לבחור מניקור ארוך כזה או ללכת על ציפורניים קצרות יותר. ציפורניים כמו זה יהיה נהדר עבור חתונה או אירוע מיוחד.

מניקור ארוך לציפורניים עם מסמר מבטא נצנצים כסוף לרעיון עיצוב ציפורניים נוצצות

מָקוֹר: @luxury_nailx

13. מניקור ורוד עם טיפים נוצצים

אם אתה חדש בנצנצים או שאתה רוצה משהו עדין יותר, בחר טיפים נוצצים כמו אלה. אתה יכול לקבל כל צבע פולני, ורוד כזה או גוון בהיר אחר. ואז פשוט הוסיפו לטאטא של נצנצים על העצות. נסה ליצור אותו בעצמך לפרויקט ציפורניים מדליק.

ורוד מניקור עם טיפים לנצנצים כסופים לרעיון לעיצוב ציפורני נצנצים

מָקוֹר: @thenailtrail

14. מניקור צרפתי נצנצים

הנה דרך נוספת לעצב נצנצים אדומים. עיצוב רב זה כולל ציפורניים מטופחות בצבע אדום וכסף צרפתי, מסמר אחד נוצץ ועיצוב פולני עדין אחד. אם אתה אוהב את הסגנון הזה אז בצע את כל הטכניקות או שאתה יכול פשוט לבחור סגנון מסמר אחד לכל הציפורניים שלך.

אדום נצנצים מניקור צרפתי לרעיון עיצוב ציפורניים נצנצים

מָקוֹר: @saraa.naildesign

15. ציפורן מבטא פרחוני עם נצנצים כסופים

הבחירה הבאה שלנו מראה כיצד ניתן ליצור גימורי נצנצים שונים. חלק מהציפורניים כוללות נצנצים כבדים בעוד שלחלקן יש ניצוץ עדין. אתה יכול לקבל את שני הסגנונות או אחד מהם. מסמר המבטא הפרחוני הוא גם מגע נחמד. היצירות והצבעים האפשריים הם אינסופיים עם עיצוב מרובה כזה.

ציפורן מבטא פרחוני עם ציפורני נצנצים כסופים לרעיון עיצוב ציפורניים נוצצות

מָקוֹר: @nailsbyemmaatqueens

16. מסמר מבטא גליטר אומברה

ציפורני אומברה היו להיט ענק. אתה יכול ליצור את סגנון האומברה עם נצנצים. ציפורניים שחורות אלה כוללות מסמר מבטא נוצץ. הגליטר יוצר אפקט אומברה. עיצוב כזה הוא נהדר עבור אפרוחי הסלע או אם אתה רוצה שינוי מהצבעים הבהירים. אם אתה רוצה להאיר את זה, אתה יכול ליצור את זה מחדש עם כל צבע לק.

מניקור שחור עם מסמר מבטא נצנצים לאומברה לרעיון עיצוב ציפורניים נצנצים

מָקוֹר: @homemadenailstoronto

17. אמנות ציפורניים אומברה עם נצנצים אדומים

העניקו לאמנות הציפורניים של אומברה מגע מיוחד במיוחד עם נצנצים. אומנות הציפורן המדהימה הזו כוללת אפקט אומברה אופנתי עם ציפורני מבטא אדום נוצץ. אתה יכול ליצור את העיצוב הזה עם הצבעים האהובים עליך. ציפורניים כמו זה ייחודיות ומסוגננות.

אומבר נייל אמנות עם נצנצים אדומים

מָקוֹר: @לאנה קראבה

18. בגוון אדום

אם אתה אוהב ליצור עיצובים מסמרים משלך אז זה אם אתה. מניקור זה כולל לק נוצץ אדום. כל שעליך לעשות הוא לצבוע את הציפורניים. אתה יכול לקבל את הלק בכל צבע שתבחר. לק נוצץ נהדר ליצירת המראה הזה אך יכול לשמש ליצירות אחרות, כגון טיפים נוצצים ומסמרי מבטא..

בכל רחבי מניקור נצנצים אדום לרעיון עיצוב נייל נצנצים

מָקוֹר: @אהבה_נאה

19. נצנצים כסופים

לפניכם עוד מניקור רב נצנצים. זה כולל שני ציפורניים נוצצות ומסמרים מטופחים עם ניצוצות גדולים יותר. אתה יכול ליצור עיצוב זה עם כל הצבעים. כסף הוא הבחירה המושלמת לאירוע מיוחד. זה גם ייראה מדהים על ציפורניים ארוכות וקצרות כאחד.

ציפורני נצנצים כסופים עם רעיון עיצוב נייל נצנצים צרפתי

מָקוֹר: @nailsbyvictoriab

20. מסמר מבטא נוצץ

ציור ציפורניים מתכתי היה מועדף. שלב שילוב כסף עם נצנצים ויש לך סט אחד של מסמרים מסוגננים. עיצוב זה יתאים לכל ילדה. אתה יכול לערבב את זה ולבחור כל צבעי פוליש ונוצץ. שילוב זה יהיה נהדר לחתונה, נשף, דייט לילה ועוד.

מניקור ורוד, כסף ונוצץ לרעיון עיצוב ציפורני נצנצים

מָקוֹר: @plymouthnails_

21. מניקור מנצנץ

הבחירה הבאה שלנו מנצנצת ונוצצת. מניקור כזה פשוט מדהים. אתה יכול ליצור את העיצוב הזה בעצמך בבית עם לק נוצץ יפה. עיצוב זה נוצץ ועדין ויעניק לכולם קנאת ציפורניים. אנחנו אוהבים את המראה הנוצץ הזה.

כסף מניקור מנצנץ לרעיון עיצוב ציפורניים נוצצות

מָקוֹר: @tarasnails01

22. אומברה וגליטר

ראינו כיצד נצנצים יכולים ליצור מראה אומבר. עכשיו הנה איך לעצב נצנצים בעיצוב אומבר. הציפורניים המהממות האלה כוללות ציפורני אומברה עירום ולבן עם שני ציפורניים נוצצות שונות. שילוב זה פאנקי ומסוגנן. אתה יכול אפילו לנסות ליצור את זה בעצמך, יש הרבה הדרכות זמינות באינטרנט.

Ombre מניקור עם נצנצים כסף לרעיון עיצוב ציפורניים נצנצים

מָקוֹר: @vivi.truong

23. נצנצים וזהב טרנדי

הבחירה האחרונה שלנו כוללת ציפורן מדהימה ומסמר מבטא זהב. העיצוב הייחודי באמת משגע את המניקור בצבע עירום. ציפורניים כמו זה יראו מדהים על ציפורניים ארוכות או קצרות. אתה יכול ליצור את זה עם כל צבע ותוכל להחליף את הפס בכסף. זהו מראה מהנה שיתאים לכולם.

ציפורניים בעירום עם נצנצים ומסמר זהב לרעיון עיצוב ציפורניים נוצצות

מָקוֹר: @grettymanicura

אנו מקווים שתאהבו את ציפורני הנצנצים האלה לא פחות מאיתנו. אנחנו לא יכולים לחכות לנסות כמה לקים נוצצים!