43 רעיונות לאיפור ניו יורק נוצצים

שנת 2018 כמעט נגמרה! עם סוף השנה מגיעים מסיבות ולילות בחוץ. אז, אתה צריך להתחיל לחשוב על המראה שלך בניו יורק. אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא האיפור שלך. בעזרת איפור אתה יכול להתנסות וליצור הרבה מראה שונה מנצנצים ועד נועזים ודרמטיים. כדי לתת לכם קצת השראה לאיפור מסיבות, מצאנו 43 רעיונות לאיפור ניו יורק. כל אחד מהרעיונות הללו יעזור לך להביא את השנה החדשה בסטייל.

1. רעיון ליינר עיניים נוצץ

ראשית יש לנו את מראה האייליינר הנוצץ הזה. אנחנו אוהבים את סגנון האיפור הזה כי הוא די פשוט אבל משפיע. גוונים חומים חמים שימשו את העיניים עם מטאטא של אניה וברק. אתה יכול להשתמש בצבעים שבהם אתה משתמש מדי יום ופשוט להוסיף את הנוצץ לניצוץ במסיבה. אם אתה מעדיף איפור נועז יותר, השתמש בשילובי צבעים משלך.

רעיון ליינר עיניים של כסף נצנצים

מָקוֹר: @dianamaria_mua

2. רעיון איפור Glam NYE

לאחר מכן, יש לנו רעיון איפור ורוד ויפה. מראה זה נוצר עם פלטת העין Natural Bella Pierre 12 Color Pro, אייליינר קרם צבע אנסטסיה בוורלי הילס, אייליינר צבעוני קרם עמיד למים, NYX Cosmetics Pink Rocks Glitter ו- Gerard Cosmetics שפתון מאט מט. מוצרי איפור כמו אלה הם השקעות נהדרות מכיוון שאתה יכול ליצור את המראה המוצג ורבים נוספים.

רעיון איפור Glam NYE

מָקוֹר: @rubina_muartistry

3. איפור עיניים נוצץ

אם אתה רוצה מראה מסיבה NYE נועז, רעיון האיפור הזה הוא בשבילך! איפור עיניים זה כולל נצנצים בגוון סגול עם אניה תוססת לאורך קו המים. איפור כזה מושלם לכל מסיבה או בילוי לילי. אתה יכול גם לקחת את זה כהשראה וליצור מראה נצנצים צבעוני משלך.

איפור עיניים נוצץ

מָקוֹר: @vemakeup713

4. עיניים זהובות נועזות

הרעיון הבא שלנו הוא נועז וייחודי. האיפור כולל צל כהה ותוחם ליצירת העין המעושנת הקלאסית. לאחר מכן העיניים הסתיימו בטאטפת זהב באמצע העפעף התחתון והתחתון. מכיוון שהזהב הונח באמצע הוא יוצר מראה אופנתי שונה מהשאר. אתה יכול לשחזר את האיפור הזה עם כסף עד.

עיניים עזות בשחור וזהב

מָקוֹר: @najahartistry

5. רב טון כחול

אתה לא רק צריך לבחור בזהב הגלאם או הכסף הקלאסי. אולי נסה גוון תכשיט יפהפה שנראה כמו זה. האמן יצר תערובת מהממת של טורקיז עד כחול כהה כהה. עבור איפור זה תזדקק למברשות Morphe Jaclyn Hill Palette, אנסטסיה בוורלי הילס רנסנס ואינגלוט קוסמטיקה או אייליינר או מוצרים דומים להם..

Multi Tone Blue Smokey Eye

מָקוֹר: @פאולינה_קורקובסקה

6. רעיון איפור מנצנץ

מחפשים איפור זוהר בניו יורק? אז אתה צריך לבדוק את רעיון האיפור הזה. העיניים משתמשות בצל כהה בפינות החיצוניות שפתאום סוחפות לנצנוצים נוצצים. איפור עיניים כזה הוא די פשוט, אם אתה חדש באיפור או מקצוען, תוכל לנסות זאת. זה יתאים לכולם!

רעיון איפור גליטר ורוד

מָקוֹר: @vemakeup713

7. איפור עיניים זוהר

אתה לא צריך את הברק העליון, אתה יכול לנסות שיזוף עדין כזה. עיניים אלה זכו לטאטא זהב קטן עם גוונים חומים כהים המשמשים משני הצדדים. שילוב זה יוצר מראה מסיבת גלאם מושלם עבור ניו יורק. אתה יכול לשחזר את זה עם כסף ל.

איפור עיניים נוצץ זהב נוצץ

מָקוֹר: @salma_khanbeauty

8. זהב ונוצץ נצנצים

בורדו הוא צבע חובה לחורף. אז זו תהיה בחירה מצוינת לאיפור NYE שלך. מראה האיפור הזה משתמש בבורדו גם בעיניים וגם בשפתיים. יש לו טוויסט מסיבה מכיוון ששימש נצנצים מזהב על העפעפיים. אנחנו אוהבים את הרעיון האופנתי הזה!

עיני זהב נוצצות ושפתיים בורדו בצבע מאט

מָקוֹר: @wetlanapetuhova

9. עיניים נוצצות

אם נצנצים לא לגמרי בשבילך, עליך לבדוק את רעיון האיפור הזה. העיניים בעלות מראה עיניים מעושן קלאסי עם אניה עם טוויסט מנצנץ. נצנצים כסופים נוספו מעל האייליינר ובקמט העפעף. מכיוון שהקו דק הוא פשוט יתפוס את האור ויעניק לך מראה מסיבה נוצץ עדין.

מראה איפור עיניים של Glitter Cut Crease

מָקוֹר: @dianamaria_mua

10. רעיון לאיפור גליטר סגול

אנחנו אוהבים סגול וכשאתה רואה את לוק האיפור הבא תעשה זאת! האמן השתמש בצללי גוון סגול עם קפיצת אייליינר סגולה מהממת. הציפורניים שלה הן גם נצנצות סגולות מה שמפגיש את המראה שלה ביחד. אתה יכול לשחזר משהו כזה בכל צבע אבל תנסה להביא את הצבע לציפורניים שלך למראה מסיבה מתואמת!

רעיון איפור אייליינר סגול

מָקוֹר: @thecutestberry