43 רעיונות לעיצוב ציפורניים מושלמים לחורף 2019

החורף כמעט כאן! העונה תשתנה בקרוב וכך גם האופנה. לא רק את התלבושות שלך כדאי לחשוב עליהן אלא גם הציפורניים שלך. ציפורניים יכולות להיות דרך מסוגננת להוסיף את הצבעים וההדפסים של עונות השנה למראה שלך. כדי לתת לכם קצת השראה, מצאנו 43 רעיונות לציפורניים לחורף. יש משהו לכולם, החל מאומני ציפורניים ועד מתחילים. תסתכל כדי למצוא את האהוב עליך.

1. עיצובים של ציפורניים משבצות מתכתיות

ראשית יש לנו את אמנות הציפורן המשובצת המתכתית הזו. משבצת היא טרנד חובה לחורף ולכן לבישתו על הציפורניים תעניק לכם מניקור מסוגנן. צביעת תבנית זו עשויה להיות מסובכת אך עם תרגול ניתן ליצור מסמרים כאלה בבית. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך. אתה יכול לצבוע את הציפורניים שלך בכל צבע אבל נסה לשמור על צבעי הכסף מכיוון שזה מתאים לחורף בצורה מושלמת.

עיצובים של ציפורניים משבצות מתכתיות לרעיונות ציפורניים לחורף

מָקוֹר: @ana0m

2. ציפורניים תחרה לחורף

צבעים חמים כמו אדום כהה הם בחירה מצוינת לחורף. אם אתה אוהב מסמרים אדומים אבל רוצה להצהיר הצהרה, צור אותם על ידי הוספת עיצוב תחרה כמו זה המוצג. הציפורניים אדומות ויפות עם מבטאי תחרה לבנים. אתה יכול להוסיף את הצבע הבהיר יותר או פשוט לשמור אותם באדום. ניתן ליצור תחרה ביד חופשית או באמצעות העברות.

ציפורני תחרה לחורף לרעיונות לציפורני חורף

מָקוֹר: @hegedus_tunde_nails

3. בורדו וציפורני נצנצים

לא יכולנו לקבל רעיונות לציפורניים לחורף מבלי להזכיר נצנצים! נצנצים מושלמים לעונת החורף במיוחד כאשר חג המולד והשנה החדשה מגיעים. הבחירה הבאה שלנו כוללת צבע בורדו אדום עם מסמרים מבריקים כסופים. ציפורניים כאלה יהיו מושלמות למסיבה.

בורדו וציפורני נצנצים לרעיונות לציפורני חורף

מָקוֹר: @ariannaricostruzioneunghie

4. ציפורני גליטר רוז גולד

ורד זהב פופולרי מאוד השנה. הוא הופיע בהרבה דברים, מאופנה ועד עיצוב הבית. הרעיון הבא מראה כיצד אתה יכול ללבוש אותו בציפורניים שלך. הציפורניים ארוכות עם אפקט נצנצים מזהב ורד. ציפורניים כאלה הן דרך זוהרת ללבוש זהב ורוד. אתה יכול לקנות לקים נוצצים מזהב ורד מחנויות רבות.

מסמרי נצנצים של ורד זהב לרעיונות לציפורניים לחורף

מָקוֹר: @margaritasnailz

5. עיצוב סגול ונוצץ

סגול הוא בחירת צבעים מסוגננת לעונת החורף. זהו צבע חמוד שמאיר את המראה שלך. יש כל כך הרבה לקים סגולים ויפים, אז למה לבחור רק אחד? רעיון הציפורן הבא מראה כיצד ניתן ללבוש מספר גוונים במניקור אחד. אתה יכול לשחזר משהו כזה עם ציפורני הנוצץ והמבטא או לא. פשוט בחר לקים סגולים שונים.

עיצוב סגול ונוצץ לרעיונות ציפורניים לחורף

מָקוֹר: @riyathai87

6. ציפורניים ירוקות חורף עם מסמר תחרה

אם אהבת את עיצוב התחרה מוקדם יותר בהודעה אז אולי תאהב את הרעיון הבא. ציפורניים אלה כוללות מסמר מבטא תחרה אך זו צבועה בשחור אלגנטי. מסמר התחרה הוצמד ללק ירוק כהה. ירוק ושחור הם שילוב צבעים אופנתי לחורף. אתה יכול ליצור תחרה ביד חופשית או עם שבלונות אז תתרגל.

ציפורניים ירוקות חורף עם ציפורן מבטא תחרה לרעיונות לציפורניים של חורף

מָקוֹר: @despina.al_nailart

7. עיצוב סגול ולבן

לאחר מכן, יש לנו רעיון יצירתי לציפורניים. הוא כולל פולנית סגולה בעיצוב לבן. ניתן ליצור את השפריצים בעזרת לק עיצובי מתיז או ליצור ביד חופשית. אם אתה רוצה עיצוב סגול כמו זה תצטרך ליצור אותו בעצמך. אז קבלו פולנית סגול ולבן ותיהנו מהכנת נקודות.

עיצוב Splat סגול ולבן לרעיונות לציפורניים לחורף

מָקוֹר: @youngnailsuk

8. רעיונות לציפורני חורף להדפסה מנמר ולפנינה

מחפשים הצהרות שמייצרות רעיונות לציפורניים לחורף? אז הבחירה הבאה יכולה להיות בשבילך. ציפורניים אלה כוללות מגוון עיצובים שונים כולל הדפס נמר, ציפורני אבני חן נוצצות ומסמרים עם שרשראות. אתה יכול פשוט להוציא אלמנט אחד או שניים מהעיצוב הזה או לנסות לשחזר את כולם. ניתן להדביק את אבני החן והשרשרת בעזרת מעיל דבק ואפשר ליצור את הדפס הנמר ביד חופשית או בעזרת מדבקות..

הדפסת נמר ומסמרי פנינה לרעיונות לציפורניים לחורף

מָקוֹר: @kikikinoko

9. עיצובים של ציפורני נצנצים בגוון אדום וכסוף

החורף הוא תקופה מיוחדת בשנה מכיוון שכאשר העונה הזו מגיעה גם חג המולד! חג המולד הוא אירוע הדורש אדום ו/או נצנצים. רעיון הציפורן הבא נותן לשני האלמנטים החייבים במניקור אחד. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בעזרת לק בורדו וליט נצנצים כסוף. צור ציפורני מבטא ואומברה או המציא עיצוב משלך.

עיצובים של מסמר נצנצים אדום וכסוף לרעיונות לציפורניים לחורף

מָקוֹר: @havennails_beautyspa

10. ציפורניים סגולות כהות עם ציפורן מבט זהב נצנצים

סגול וזהב הם שילוב זוהר כזה. ציפורניים אלה כוללות סגול כהה מאוד עם מסמר מבטא זהב. ציפורניים כאלו יתאימו לכל אירוע מיום ליום עד לילה או אירוע מיוחד. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בקלות בבית עם צבעים דומים.

ציפורניים סגולות כהות עם מסמר מבטא זהב לנצנצים לרעיונות לציפורן חורפית

מָקוֹר: @nailenvystudio