23 תסרוקות אוננות מסוגננות לסתיו וחורף

11. אונת Balayage

נשים עם שיער כהה אולי ירצו לתת לשיער שלהן סתיו וחורף. הבחירה הבאה כוללת שיער שנחתך לאונה עם הדגשים חמים של בלונד קרמל. הבלונדינית החמה תשנה את שיערך ותאיר אותו לעונות הקרות.

אוניית Balayage לתסרוקות האונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @anunziohair

12. ברונט לונג בוב

רוצה רעיונות אופנתיים לתסרוקת האונה? אז הבחירה הבאה יכולה להיות בשבילך. לגברת הזו יש בוב ארוך ומרופט עם דגשים בלונדיניים עדינים לאורך כל הדרך. שיער כזה פשוט ומסוגנן ומתאים לכולם. תספורת כזו לעולם לא תצא מהאופנה.

בוב ברונטית ארוכה לתסרוקות האונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @prettylittleombre

13. מגע טרנדי של הלבן הוורוד

הרעיון הבא שלנו לשיער האונה מושלם לנשים שרוצות להצהיר הצהרה. מדובר באונה חתוכה ישר עם גוון ורוד עדין בתחתית עם גוון כהה בעל מראה סגול בחלקו העליון. שיער זה מלוטש ומאוד מסוגנן. זה נהדר לכל מי שרוצה לעבור שינוי דרמטי.

מגע אופנתי של אונה ורודה לתסרוקות האונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @bonbongbg

14. Fall Balayage Long Bob

אם אתה מעוניין לעדכן את שיערך לקראת הסתיו, זו יכולה להיות הדרך לעשות זאת. האונה המסולסלת הזו כוללת שילוב של צבעי סתיו. גוונים כאלה יחממו את המראה שלך בעונות הקרות. אנחנו אוהבים את התספורת הנהדרת הזו, היא תתאים לכל אחד בכל הגילאים.

סתיו Balayage בוב ארוך לתסרוקות אונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @hairbysaiphetkhosa

15. אונת כסף

מחפשים תסרוקות אונה שידהו? אז זה יכול להיות מה שאתה מחפש. האונה הזו כוללת גוון כסף סופר מסוגנן לכל אורכה עם צבע שורש כהה יותר. צבעים אלה הם שילוב אופנתי. אתה יכול לשחזר את המראה הזה רק עם הכסף וללא שורשים כהים. זה ייראה יפה מכורבל או מיושר אליו.

אונת כסף לתסרוקות האונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @בוסונורר

16. אונה בלונדינית בהירה

לפעמים פחות זה יותר. הבחירה הבאה כוללת אונה בלונדינית בהירה שאין לה שכבות אופנתיות או צבעים מודגשים, זה פשוט גזרה פשוטה עם צבע יפה. שיער כזה הוא דרך מצוינת לעדכן את הלוק שלך והוא ייראה מדהים עונה אחרי עונה.

אונה בלונדינית בהירה לתסרוקות אונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @hiushuonekatve

17. אונת בלייאז ‘בלונדינית בהירה

לאחר מכן, יש לנו אונה חומה עם balayage בלונדיני בהיר. Balayage מאפשר לך להיות בעל סגנון אומברה שנראה טבעי ומעורבב יותר. ליופי הזה של ברונטית נוספה בלונדינית חמה שהופכת לבלונדינית בהירה יותר בקצותיה. טכניקת צביעה זו תעניק לשיערך הרמה אופנתית.

אוניית בלייאז 'בלונדינית בהירה לתסרוקות אונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @aaashleee

18. אונה אדומה סתווית תוססת

כמו תסרוקות האונה האדומה ממקודם הפוסט? אז אתה עשוי לאהוב את הבחירה הבאה שלך. תסרוקת זו כוללת אדום תוסס ונועז. זה לא נראה טבעי כמו גוון הג’ינג’ר אבל זה נראה יפה. הצבע שלך לא חייב להיראות טבעי במיוחד אם אתה רוצה להצהיר. שיער כזה ייראה מדהים לאורך הסתיו ומעבר לו.

אונה אדומה סתווית תוססת לתסרוקות האונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @kb.ali_nammack

19. בוב לונג מסוגנן

זה שנפילה לא אומר שאתה חייב לוותר על גלי החוף שלך. הפוך את הגלים מנשקי השמש שלך לעונה החדשה על ידי חיתוך אותם לאונה. הבוב הארוך יהפוך את השיער שלך כך שתוכל לקבל את הגלים הבלונדיניים הבהירים האופנתיים לסתיו ולחורף.

בוב ארוך מסוגנן לתסרוקות הלוב לסתיו וחורף

מָקוֹר: @corynneylon_hair

20. בלונדינית פלטינה

בלונדינית פלטינה תאיר את הלוק שלך לסתיו ולחורף. התספורת הבאה הזו כוללת אונה פשוטה עם צבע בלונדיני קרח. שיער כזה מסוגנן מאוד וייראה מדהים לכל אירוע. תסרוקות צמר כמו זה ידרשו תחזוקה מסוימת אבל זה יהיה שווה את זה!

בלונדינית פלטינה לתסרוקות האונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @_ צבעי שיער

21. תסרוקת אופנת סתיו אופנתית

הבחירה הבאה מראה כיצד אונה יכולה לשנות את השיער שלך. הוא כולל תמונת לפני ואחרי. התספורת שאחרי היא אונה סתווית חמימה עם שכבות פאנקיות. זוהי תסרוקת מסוגננת שתתאים לכל אחד. אנחנו אוהבים את תסרוקת הסתיו הזו. שיער כזה מושלם לכל מי שרוצה מראה אופנתי חדש.

אוניית סתיו חמה אופנתית לתסרוקות האונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @mandaharsche

22. שיער פסטל

רוצה תסרוקות אונות שמצהירות? אז הבחירה הבאה היא בשבילך. האונה הזו כוללת צבע שיער פסטלי מדהים. צבעי הפסטל בהירים ויאירו את מראהך. זה יעשה הבדל דרמטי לשיער שלך, אבל זו הדרך המושלמת להראות מראה חדש לעונה החדשה.

שיער פסטלי לתסרוקות האונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @thomas.goh

23. אונה בלונדינית קרח

האחרון ברשימת בחירות התסרוקות הטובות ביותר שלנו הוא השיער הבלונדיני הקרח הזה. בלונדינית קרח מושלמת לעונות הקרות מכיוון שהיא מתאימה למזג האוויר החורפי. זוהי בחירת צבע אופנתית המושלמת לנשים שרוצות מראה נועז. אונה בהירה מאוד כמו זו תעניק לך תסרוקת סופר מסוגננת.

אונה בלונדינית קרח לתסרוקות אונה לסתיו וחורף

מָקוֹר: @hair_by_mallory_

אנו מקווים שקיבלת השראה מתסרוקות האונה שלנו. קח כל אחת מהתמונות האלה לפגישה הבאה שלך במספרה!