21 רעיונות חמודים לתסרוקת לחגים

עונת החגים החלה. הספירה לאחור של חג המולד מתקרבת והשנה החדשה מתקרבת במהירות. עונה זו של כיף וחגיגות תביא איתה מסיבות ואירועים מיוחדים אחרים. עם זאת נאמר שכדאי שתנצל את הזמן הטוב ביותר בשנה ויזהר את המראה שלך. כבר כיסינו בגדים ואיפור בעבר, עכשיו אנחנו הולכים להסתכל על תסרוקות. תסרוקת יפה היא בדיוק מה שאתה צריך כדי לסיים את מראה החג שלך. כדי לתת לכם קצת השראה מצאנו 21 רעיונות חמודים לתסרוקת לחגים, יש תסרוקת לכולם החל מעדכונים ועד צמות..

1. Updo אלגנטי

ראשית יש לנו את העדכון המהמם הזה. העדכון הוא תערובת של פיתולים וצמות. משהו כזה יהיה מושלם למסיבת חג המולד או ניו יורק. אתה יכול אפילו להוסיף כמה אבני חן קטנות לתסרוקת כדי לתת לה קצת ניצוץ לאירוע המיוחד.

Updo מבולגן אלגנטי

מָקוֹר: @ashpettyhair

2. קוקו שיק

קוקו הם תסרוקות מאוד תכליתיות. אתה יכול ללבוש אחת פשוטה ליום סיבתי ואם אתה רוצה להאיר את המראה שלך אז נסה קוקו כמו זה המוצג. הקוקו נלבש נמוך והוא רופף עם תלתלים. קוקו כזה יפה ואלגנטי וניתן ללבוש אותו לחג המולד ושנה החדשה.

קוקו צד מבולגן בצד

מָקוֹר: 74

3. צמות זנב דגים הולנדי

צמות הן תסרוקת מצוינת ללמוד. יש כל כך הרבה שונים ותוכלו ליצור מראה שונה עם כל צמה. לתסרוקת זו נעשה שימוש בצמת זנב דגים הולנדית. הסטייליסטית יצרה שתיים מהצמות כדי ליצור תסרוקת חצי למעלה, חצי למטה. אנחנו אוהבים את הלוק הזה כי הוא כל כך חמוד ומושלם לחגים. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך ללמוד סוג זה של צמות.

זנב דגים הולנדי חצי עדפו

מָקוֹר: @hairbybreanna_

4. חצי זנב קוקו

זנבות דגים הן צמה די פשוטה ללמידה. התסרוקת הבאה שלנו מראה לך איך אתה יכול לעצב את הצמות האלה לקוקו פאנקי. במקום שהצמה יורדת עד לתחתית השיער היא נעצרת באמצע הדרך. חצי הצמה הזו יוצרת קוקו מסוגנן אחד!

חצי זנב קוקו

מָקוֹר: @laurenbeautyatx

5. צמה פלאפית חמודה

אם הצמות פשוט נראות לך קשות מדי לשליטה, תוכל לנסות את הצמה הרכה או למשוך את הצמה במקום זאת. סגנון זה ייתן לך את המראה הקלוע ללא כל האריגה המסובכת. זה כרוך להכניס את השיער לקוקו ולאחר מכן לפצל אותו. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך עם זה. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו!

צמה פלאפית חמודה

מָקוֹר: @designmehair

6. עדכון זנב דגים רגוע

לאחר מכן, יש לנו עדכון מדהים שיהיה מושלם לכל אירועי חג מיוחדים כגון מסיבות. התסרוקת כוללת לחמניה נינוחה עם צמת זנב דגים. תסרוקת כזו היא בחירה מצוינת מכיוון שאתה לא צריך להיות מסודר מדי. לכן, אם קצת שיער יימשך או שזה לא חלק זה לא משנה. אתה יכול לרקוד כל הלילה עם תסרוקת כזו ולהיראות טוב כמו שעשית בתחילת הלילה.

עדכון זנב דגים רגוע

מָקוֹר: @morganhairco

7. Updo פשוט ואלגנטי

תקופת החגים היא התקופה המושלמת בשנה להבליט את הלוק שלך. רעיון השיער הבא שלנו יעשה בדיוק את זה. התסרוקת כוללת לחמנייה פשוטה שיושבת בבסיס הצוואר בעוד שלחלק השיער יש תלתלים רופפים. שילוב של לחמנייה ותלתלים רופפים יוצר תסרוקת אלגנטית שתתאים לכל אירוע.

Updo פשוט ואלגנטי

מָקוֹר: @morganhairco

8. קוקו צמה בצד

רוצה יותר סגנון הצהרה? אז הבחירה הבאה שלנו יכולה להיות בשבילך. התסרוקת כוללת קוקו גבוה עם צמה צדדית. הוספת צמת צד תיצור מראה ייחודי ועצבני. יצירת צמת הצד עשויה לקחת קצת תרגול אבל זה יהיה שווה את זה!

קוקו צמה בצד

מָקוֹר: @lindsay.alg

9. צמה אחת

אתה יכול לסדר את השיער שלך על ידי הוספת צמה אחת פשוטה. שיער זה עוצב לתלתלים רופפים עם צמת זנב אחת. צמות זנב דגים משתמשות בשני גדילים במקום בשלושה וכרוכות בנטילת חלקים משני החלקים הללו. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך, באחת שאתה שולט בצמה אתה יכול ליצור הרבה מראה שונה.

אונת צמה אחת של זנב דגים

מָקוֹר: @georgialikethestate

10. סגנון בוהמי חצי עד חצי למטה

התסרוקת הבאה שלנו כוללת צמת משיכה שעוצבה לתסרוקת של חצי למעלה וחצי למטה. בחלק העליון של השיער יש גם פיתולים קטנים וחמודים. עבור מראה זה היית משתמש באותו תהליך אך רק על מחצית השיער. אנחנו אוהבים את זה כי יש לזה אווירה בוהמית וייראה מדהים לחגים.

סגנון בוהמי חצי עד חצי למטה

מָקוֹר: @מעבר לזנב