51 סגנונות צמה פואטית לוהטת

21. תסרוקת קוקו גבוהה

מיס ג’נט ג’קסון עצמה עשתה מחדש את הצמות המדהימות האלה בשנת 2013 במהלך שבוע האופנה במילאנו, כשהיא לובשת אותן בשמים על ראשה בזנב אחד פשוט אך יעיל להפליא..

צדק פואטי צמות תסרוקת קוקו גבוה

מָקוֹר: @beverlyidehen

אין דרך קלה יותר ללבוש אותם כדי לקשור את כולם בחזרה, ואתה חייב להודות, המראה סופר חצוף ועוצמתי!

22. צמות סופר ארוכות

סולאנג ‘נואלס, אחותה הצעירה השנויה במחלוקת וחצופה מאוד של ביונסה, בחרה בצמות הצדק הפואטי שלה ארוכות במיוחד עד ירכיה..

צמות צדק פואטיות סופר ארוכות

מָקוֹר: @sadedoesmyhair

עליך לזכור שלצמות ארוכות יותר כגון אלה ייקח הרבה יותר זמן להחדיר אותן לשיער, וגם ידרשו מעט יותר תחזוקה, על מנת להבטיח שהאורכים מטופלים היטב ומוגנים היטב. אך אל תשכח – אתה תמיד יכול לקשור את הצמות שלך למראה אחר, או לכשתזדקק לשיער שלך מהפנים שלך.

23. חצי עדפו פשוט

לפני החלת צמות הצדק הפואטי שלך (אם הזמנת אותן בעצמך), ייתכן שתרצה להשתמש באותו טריק כמו בלוגר שיער אחר בו השתמשת כדי להיפטר מכל עודף כימיקלים שייתכן שהיו בשימוש ביצירת התוספות..

צמות צדק פואטיות ארוכות וקטנות

מָקוֹר: @beauteousvisionn

משרים את השיער בתמיסה של מים חמים וחומץ יין לבן, ומקפידים לשטוף אותם היטב לאחר מכן כדי לוודא שאפשר להריח אותו יותר. תלו על קולבים כדי להתייבש באופן טבעי עם האוויר והם יהיו טובים לשימוש מבלי לדאוג שהם יגרמו לקרקפת שלכם.

24. Updo קלוע עם חרוזים

החודשים החמים הם הזמן הטוב ביותר לחלוק כבוד לסגנון המופלא הזה של ג’נט ג’קסון ולנדנד את צמות הצדק הפואטי בעצמך.

Updo צדק פואטי עם חרוזים

מָקוֹר: @braidsgang

כמובן שבחירת הצמות החמות המושלמות של Poetic Justice היא רק חלק מהעבודה הקשה, עליך ללמוד כיצד להכין את שיערך לפני הוספת הצמות, ולשמור אותן גם כשהן על ראשך..

25. צמות בוב קטנות

על ידי הימנעות מהליכי התחזוקה, כל שעליך לעשות הוא להאיץ את תהליך הנזק, להשאיר אותם מקושטים ונדרשים לגעת לעתים קרובות יותר.

צמות צדק פואטיות קטנות של בוב עם כובע

מָקוֹר: @braidsgang

לפני הוספת צמות הקופסה שלך, וודא שעשית טיפול מיזוג מלא ויסודי בשיערך הקיים. תרצה לוודא שהוא במצב טיפ-טופ לפני הצמדה של הצמות, לא רק כדי למנוע נזק נוסף, אלא גם כדי להבטיח שסגנונות ההגנה יעבדו את הקסם כפי שהם אמורים. סגנונות צפופים מדי יגרמו לרוב לשיער פגום בקרקפת שעלול אף לגרום לנשירת שיער זמנית או קבועה.

26. שחור & סגנון אפור

אתה יכול להיות קצת אמן כשיש לך צמות קופסאות, מראה לכאורה מסובך ומורכב המושג בקלות יחסית. אתה רק צריך לקבל את הכלים של המסחר תחילה אז וודא שעשית את המחקר שלך, שאלת את החברים שלך עם שיער נפלא ועשית קניות קטנות.

סגנון צמות צדק פואטי אפור

מָקוֹר: @braidsgang

קנה אזיקים ובקבוקים של תרסיסי מיזוג ושמנת ויטמינים בכל האמצעים, אך אל תשכח את הדברים הקטנים האחרים. צעיף ראש להגנה מפני לילה, למשל.

27. שחור & צמות קרמל

אם התוספים שלך חתוכים מעט בוטים מדי, השתמש בעזרת מספריים כדי לקצות את הקצוות לפני שתנסה לקלוע, או שתוציא אותם מעט מהחבילה (אך לא יותר מדי שהם ייפלו) כדי שהקצוות ייראו מעט יותר טבעי.

תסרוקת צמות צדק פואטי בצבע שחור וקרמל

מָקוֹר: @braidsgang

למקרה שאתה לא רוצה שצמות הקופסה שלך ילכו עד לסוף השיער שלך או שאתה מחפש גימור טבעי יותר..

28. Pop Of Gray

המראה האפור הזה (צמות קופסא אפורה כמובן) עשוי לקחת כמה ניסיונות, אבל הלחמנייה הגבוהה ביותר היא מפתיעה קלה ברגע שאתה מקבל את העניין..

צמות צדק פואטיות שחורות עם צבע

מָקוֹר: @braidsgang

הטריק הוא ללמוד איך לקבל הכל ‘תחוב’ בצורה הדוקה ומסודרת אבל ככל שצמות הקופסה שלך או צמות הצדק הפואטי קטנות יותר, כך הלחמנייה הגבוהה תהיה קלה יותר עד שתשתמשי בזה..

29. עוד סגנון בלונדיני מגניב

החלק הקשה בלהיות בלונדינית פלטינה הוא תהליך הצביעה – כרוך בחבורה שלמה של פגישות הבהרה עם אקונומיקה חמצנית קשה על השיער והראש..

צמות צדק פואטיות בלונדיניות ארוכות

מָקוֹר: @braidsgang

החלק הטוב ביותר בבחירת צמות בלונד פלטינה צדק פואטי? אתה לא צריך לשבת מכל זה! אתה יכול פשוט להשתמש בשיער שהוא כבר בלונדיני, או לצבוע שיער קיים, בזהירות כמובן.

30. צמות אדומות ורודות

דוגמה קלאסית נוספת לאופן שבו הזמנת גוון השיער ‘הלא נכון’ יכולה למעשה לפעול לטובתכם, אנו אוהבים את צמות הקופסא האדומות הוורודות האלה, כמעט טבעיות אך עדיין בהירות.

תסרוקת צדק פואטי אדום ורדרד

מָקוֹר: @braidsgang

ברצינות, באמת משתלם לחשוב מחוץ לקופסת הצבעים, אז למה שלא תסתכל על ספקטרום הצבעים ותראה עם אילו גוונים חדשים תוכל להתנסות?