23 מראה איפור ליל כל הקדושים קל ודקה אחרונה

11. איפור קורי עכביש פשוט

אם אהבת את איפור ליל כל הקדושים של קורי עכביש מוקדם יותר בפוסט, אולי אתה אוהב את זה. רעיון זה מראה כיצד ניתן ליצור מראה דומה עם צבעים כהים יותר ורשת גדולה יותר. פשוט מורם את האיפור הכהה שלך והוסף את עיצוב האינטרנט. אתה יכול אפילו להוסיף את העכביש הקטן ל. זהו רעיון איפור מהנה, פשוט ודקה אחרונה.

איפור קורי עכביש פשוט למראה איפור ליל כל הקדושים של הרגע האחרון

מָקוֹר: @amaterasubeauty

12. איפור כירורגי

אם אתם מחפשים מראה יצירתי של הרגע האחרון, אז הבחירה הבאה יכולה להיות בשבילכם. רעיון האיפור הפשוט הזה יוצר מראה ניתוחי. תוכל להשתמש בטכניקה זו כדי ליצור תחפושת לניתוחים פלסטיים או אפילו לחולה מת. זהו רעיון איפור מהיר וקל המתאים לכל מסיבה.

איפור ניתוח למראה איפור ליל כל הקדושים של הרגע האחרון

מָקוֹר: @face_envy

13. איפור ליל כל הקדושים לערפדים

ערפדים הם רעיונות תלבושות ליל כל הקדושים קלאסיים. הבחירה הבאה שלנו מראה כיצד אתה יכול פשוט ליצור מראה של ערפדים. כל מה שתצטרך הוא איפור כהה ואיפור אדום. מרחו צללית כהה ושפתון ולאחר מכן סיימו עם כמה ורידים סביב העיניים וטיפטוף דם. אתה יכול להשתמש בעיפרון לדם האדום או להוסיף דם מזויף. עם זאת, החלטת לשחזר אותו, יהיה לך מראה איפור ליל כל הקדושים מגניב.

איפור ליל כל הקדושים של ערפד למראה איפור ליל כל הקדושים קל ודקה אחרונה

מָקוֹר: @beautybytots

14. איפור הדפס נמר

לא הייתה לנו רשימה של ליל כל הקדושים בלי איפור בהשראת בעלי חיים. בעלי חיים עושים תחפושות מגניבות ופשוטות. הבחירה הבאה שלנו מראה כיצד אתה יכול ליצור איפור מדהים בהדפס נמר. פשוט צור עין אייליינר של חתול עם איפור עיניים גלאם, הוסף קצת צבע שפתיים כמו התמונה או השחור והוסף את הדוגמה שלך. ניתן ליצור את התבנית בעזרת אניה נוזלית או צבע פנים. פשוט צור צורות c קטנות ומלא עם נצנצים או גוון ניטרלי. קיימות הדרכות שיעזרו לך בכך.

איפור בהדפס נמר למראה איפור ליל כל הקדושים של הרגע האחרון

מָקוֹר: @karenada.makeup

15. איפור זקנה

הבחירה הבאה שלנו היא מהנה ויצירתית. האיפור הוא שגורם למלבישה להיראות מבוגרת יותר. אולי תוכל ליצור תחפושת של האני המבוגר שלך או פשוט להשתמש בטכניקה כדי ליצור משהו אחר כמו מכשפה. כל מה שתצטרכו הוא איפור ניטרלי ואיפור חום ליצירת קווי הקמטים. כתוספת אתה יכול להוסיף קצת לבן לשיער ולגבות שלך. אבקת תינוקות תיצור אפקט שיער אפור.

איפור לגיל מבוגר למראה איפור ליל כל הקדושים קל ודקה אחרונה

מָקוֹר: @mandyshaye

16. ג’סיקה ארנבת איפור

אתה ראש אדום? אז הבחירה הבאה היא בדיוק בשבילך! רעיון פשוט לתחפושת ליל כל הקדושים לראשים אדומים הוא ג’סיקה ארנב. כל מה שתצטרך הוא איפור עיניים סגול, שפתיים אדומות ושמלה אדומה. זוהי תחפושת מהנה והיא תהיה להיט בכל מסיבה. אם יש לך עוד קצת זמן ואין לך שיער אדום תמיד תוכל לרכוש פאה.

איפור ארנבת של ג'סיקה למראה איפור ליל כל הקדושים של הרגע האחרון

מָקוֹר: simoneleaghbuty

17. איפור צבאים

מחפשים רעיון חמוד לאיפור? לאחר מכן שקלו ליצור מראה צבי. איפור צבאים הפך פופולרי מאוד למסיבות תחפושות ולכן יהיה מושלם עבור ליל כל הקדושים. רק תן לעצמך כמה עיני גלאם, הוסף קצת איפור שחור לשפתך העליונה ולאף שלך וסיים עם כמה נקודות לבנות. תוכל להוסיף את ההצללה אם יש לך זמן.

איפור צבאים למראה איפור ליל כל הקדושים של הרגע האחרון

מָקוֹר: @styledbyjamied

18. איפור שלד מפחיד

רוצה מראה מפחיד? אז שלד מושלם בשבילך! הבחירה הבאה שלנו מראה כיצד ליצור מראה שלד פשוט. כל מה שתצטרך לעשות הוא ליצור עיני גלאם עם צלליות ואיפור אחר שכבר יש לך ואז להוסיף קצת איפור שחור לשפתיים ולאף שלך. אתה יכול להשתמש באונייה, צבע פנים או עפרון צבע פנים כדי ליצור את הפרט השחור. אם יש לך זמן תוכל להוסיף את ההצללה. יש הדרכות מקוונות שיעזרו לך בצורות השלד.

איפור שלד מפחיד למראה איפור ליל כל הקדושים קל ודקה אחרונה

מָקוֹר: @loveseren

19. דמעות מדממות

הבחירה הבאה שלנו מפחידה ופשוטה. הרעיון הזה פשוט משתמש בסגנון איפור יומיומי רגיל עם דם מזויף שמוסיף מתחת לעיניים. הדמעות המדממות הופכות את האיפור שלך לתחפושת ליל כל הקדושים מצמררת. זה ממש קל לשחזר פשוט בחר את סגנון האיפור שלך וטפטף דם מתחת לעיניים.

דמעות מדממות למראה איפור ליל כל הקדושים של הרגע האחרון

מָקוֹר: @makeupbymelfialho

20. איפור ליל כל הקדושים פשוט

לאחר מכן, יש לנו מראה איפור כהה שניתן ליצור בעזרת איפור שכבר יש לך. כל מה שתצטרכו הוא איפור עיניים בשחור וסגול ולסיים עם שפתיים אדומות. אתה יכול לשנות את הצבעים שיתאימו לך. זה נהדר לנשים שרוצות להיראות מפחידות אבל לא על העליונה. הוא מושלם כמראה הרגע האחרון של ליל כל הקדושים.

איפור פשוט בהשראת ליל כל הקדושים למראה איפור ליל כל הקדושים קל ודקה אחרונה

מָקוֹר: @idleen

21. איפור בתולת ים

בתולות ים הן רעיונות לתחפושות ליל כל הקדושים מאוד פופולריות. אתה יכול ליצור מראה בתולת ים בקלות זה ליל כל הקדושים. פשוט צור עיני גלאם רצוי בצבעים ירוקים/כחולים ולאחר מכן הוסף כמה אביזרים. בת הים המיסטית הזו יש כוכב ים בשיער ופייטים על פניה. הפייטים יוצרים מראה מנצנץ של בת ים. אתה יכול לשחזר את המראה הזה בזול ובפשטות.

איפור בתולת ים למראה איפור ליל כל הקדושים של הרגע האחרון

מָקוֹר: @perlababe3

22. איפור חתול חמוד

הבחירה הבאה שלנו מראה כיצד אתה יכול להיות חתול חמוד במהלך ליל כל הקדושים. כל מה שאתה צריך הוא אניה שחורה, שפתון וצבע פנים. אתה יכול פשוט להשתמש בצבע פנים אם אין לך את הדברים האחרים. פשוט צור את עין החתול, הוסף קצת שחור לאף ולשפתיים וסיים עם שפם. זהו מראה פשוט ומהנה. לבשו עם בגד שחור להשלמת התחפושת.

איפור חתול חמוד למראה איפור ליל כל הקדושים של הרגע האחרון

מָקוֹר: @nataliadutan

23. איפור ליל כל הקדושים באשליה

אחרון ברשימה שלנו הוא רעיון האיפור האשלי הזה. כל מה שתצטרך למראה זה הוא האיפור הרגיל שלך, אייליינר שחור וקצת צבע פנים לבן. החל את האיפור כרגיל וצור את המתאר בעזרת התוחם השחור. צור עיצוב דומה לתמונה והשתמש בלבן כדי להדגיש. אם יש לך זמן תוכל גם להוסיף את ההצללה.

איפור ליל כל הקדושים באשליה למראה איפור ליל כל הקדושים קל ודקה אחרונה

מָקוֹר: @makeup.byapril

אנו מקווים שקיבלת השראה מרעיונות האיפור הקלים שלנו של ליל כל הקדושים ברגע האחרון.