41 רעיונות אופנתיים לעיצוב ציפורני סתיו לשנת 2019

21. שיש ונצנצים

הבא ברשימה שלנו הוא הרעיון המדהים הזה של מסמר הסתיו. זה כולל כמה עיצובים שונים בצבעים שונים. מניקור זה הוא תערובת של הרבה רעיונות אופנתיים שהוצגו במאמר. יש בו נצנצים, בורדו, שיש, חאקי וזהב. אם אתה רוצה מניקור שיעניק לכולם קנאה בסגנון אז על עיצוב כזה. אם אתה יוצר אותו בבית בעצמך, יידרש תרגול וסבלנות אך התוצאה תהיה שווה את זה.

שיש וגליטר לרעיונות לעיצוב ציפורני סתיו

מָקוֹר: @kelseynailedit

22. ציפורניים כתומות אופנתיות עם עלי סתיו

לאחר מכן, יש לנו מראה כתום אופנתי להראות לך. רוב הציפורניים צבועות בגוון כתום כהה וישנן שתי מסמרות מבטא בעלות עיצוב עלה סתיו. אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הזה מכיוון שהצבעים והעלים לוכדים את עונת הסתיו בצורה מושלמת. מראה זה נוצר עם לק של Essie בצבעים Head to Topaz, Marshmallow, As Gold As It Gets, Getting Groovy ו- Leggy Legend. העלים נוצרו בשבלונה מ- Whats Up Nails.

מסמרים כתומים אופנתיים עם עלי סתיו

מָקוֹר: @nailsuponatime

23. ציפורני דלעת חמודות

לא הייתה לנו רשימה של עיצובים של ציפורני סתיו מבלי לכלול אמנות לציפורן דלעת! אז, הבא לנו מראה דלעת חמוד. הציפורניים בצבע רך ובהיר ולכל אחת יש דלעת כתומה. אתה יכול לצבוע ביד דלעת על הציפורניים שלך, יש הדרכות מקוונות. ניתן להשיג מדבקות דלעת גם באינטרנט, כך שקל מאוד ליצור מחדש את המראה הזה. תוכל לבדוק אילו לקים שימשו ליצירת מראה זה בדף למטה.

ציפורן דלעת חמודה

מָקוֹר: @thenailartspot

24. ציפורניים צבעוניות עם ציפורן עלים

רעיון הציפורן הבא שיש לנו להראות לכם הוא יפה, צבעוני ובהיר! לכל מסמר עיצוב שונה. הציפורן הראשונה אדומה, הבאה נוצצת, ואז יש ציפורן עלים ולבסוף הציפורן האחרונה כתומה. עיצוב זה כולל את כל הצבעים החמים של הסתיו וגם את העלים שנפלו. ציפורניים אלו הן מאט אך יש גרסה מבריקה ורשימת הלקים המשמשים בעמוד למטה.

ציפורניים צבעוניות עם אמנות ציפורניים עלים

מָקוֹר: @armstrongnails

25. ציפורני סתיו בורגונדי וזהב

לאחר מכן, יש לנו רעיון של מסמר זוהר ושיק. חלק מהציפורניים הללו הן בורדו ויש שני עיצובים עם מבטא. לאחד ממסמרי המבטא יש אמנות ציפורניים אלגנטית והשני זהב. זהו רעיון ציפורניים יפה והוא ייראה מסוגנן לכל אירוע. ניתן ליצור עיצוב כזה על כל אורך וצורה של הציפורן.

ציפורני סתיו בורגונדי וזהב

מָקוֹר: @melcisme

26. ציפורני דלעת חמודות לסתיו

הוסיפו קצת ניצוץ למראה שלכם עם ציפורניים כאלה! לשניים מהציפורניים יש אמנות דלעת חמודה, ציפורן אחת כתומה נוצצת והציפורן האחרונה עירומה עם נקודות נוצצות. זהו רעיון די מסמר המושלם לסתיו. שוב, אתה יכול לצבוע ביד את הדלעות או להשתמש במדבקות. אנחנו אוהבים את הברק הכתום שיהיה נהדר גם ליל כל הקדושים.

ציפורני דלעת חמודות לסתיו

מָקוֹר: @polishedtwins

27. Glam Plaid Nail Art

מוקדם יותר בפוסט הצגנו אמנות ציפורן משובצת. אם אהבת את זה, אז אתה צריך לראות את הרעיון הבא גם. כאן יש לנו גרסת גלאם. כל מסמר הוא בצבע אחר ואחד הציפורניים בעל אומנות ציפורן משובצת. זהו עיצוב מסוגנן וזה אחד המראות האהובים עלינו. אתה יכול למצוא הדרכות לאמנות ציפורניים משובצות באינטרנט.

Glam Plaid Nail Art

מָקוֹר: @kt_tk1

28. ציפורניים יצירתיות של בלוט

מחפשים ציפורניים ייחודיות יותר? אם כן, הרעיון הזה יכול להיות מושלם עבורך. רוב הציפורניים חומות ולשניים מהציפורניים יש ציפורן של בלוט. אנו אוהבים את הרעיון הזה מכיוון שבלוטים הם חלק נוסף בעונת הסתיו שאנו רואים לעתים קרובות. הבלוטים נוצרו בעזרת שבלונה של Whats Up Nails. אתה יכול גם לראות אילו לקים שימשו בעמוד למטה.

ציפורניים יצירניות של בלוט

מָקוֹר: @nailsuponatime

29. ציפורני אומבר נצנצים בהשראת סתיו

תאיר את הלוק שלך עם מניקור סתיו כזה! חלק מהציפורניים בצבע חלוד כהה ובאחרות יש אמנות נוצצת אומברה מהממת. הצבעים מדהימים והנצנצים ממש מגזימים את המניקור. אתה יכול למצוא הדרכות לאומבר נצנצים באינטרנט, כך שתוכל ליצור מראה דומה בעצמך.

סתיו בהשראת נצנצים אומבר ציפורניים

מָקוֹר: @solinsnaglar

30. ציפורניים ירוקות עם ציפורן ציפורניים

רעיון הציפורן הבא הוא נועז וחמוד. למראה זה רוב הציפורניים צבועות בירוק מאט ושניים לבנים עם אמנות ציפורניים. הירוק מחמיא לאמנות הציפורן הדלעת בצורה מושלמת וזה יהיה צבע נהדר ללבוש לבד גם. אתה יכול להשתמש בכל צבע ירוק, אבל נסה לשמור על כהה שיתאים לעונה. אם הלק שלך מבריק, אתה יכול להשתמש במעיל עליון מט.

ציפורניים ירוקות עם אמנות ציפורן דלעת

מָקוֹר: @nails.byliz