31 רעיונות לאיפור עיניים לעיניים כחולות

כאשר אנו בוחרים את האיפור שלנו, אנשים רבים נוטים לא לחשוב על צבע עיניהם. הם הולכים על הצבע הטרנדי העדכני ביותר וצבע העיניים שלהם אפילו לא נכנס לראשם. כאן יכולות בנות רבות להשוויץ בעיניהן, עם צבעים מתאימים לעיניהן. זכור שמה שעובד עבור מישהו בעל עיניים חומות כהות, עשוי שלא לעבוד עבור מישהו בעל עיניים כחולות בהירות. כולם שונים וכמובן שאתה רוצה לדעת איך לשפר ולהראות את העיניים היפות שלך. גוונים ניטרליים וארציים נוטים לעבוד היטב עם כל עיניים בצבע, אך תמיד תוכל לעשות בהיר או כהה יותר לגוונים. אתה יכול גם להוסיף נצנצים ויש כל כך הרבה שיטות וסגנונות שונים שאפשר גם לנסות.

כאשר אנו יוצאים החוצה, אנו רוצים להרגיש מושלמים וכאשר אנו מרגישים כך, הדבר יכול להגביר את הביטחון העצמי שלנו. הצבעים והאפקטים השונים האלה יראו את עיניך הכחולות המדהימות, אז תיהנה להתנסות בקיץ הקרוב ואנו יכולים להבטיח שלא תביט לאחור! תסתכל על 31 רעיונות האיפור שלנו לעיניים כחולות.

1. עיני זהב נוצצות

צללית זהב נוצצת עובדת כל כך טוב עם עיניים כחולות. זהב יחד עם נצנצים הוא מדהים. הביאו את הניצוץ לעיניכם, עם צללית בצבע זהב מדהים זהב. זה המשמש בתמונה הוא גוון זהוב בהיר יותר. זה באמת יראה את העיניים הכחולות הנוקבות שלך. מכיוון שזה די כבד על העפעפיים, נסה לצמצם את צבע השפתיים שלך כדי לשמור על הדגש על העיניים שלך.

זהב גליטר איפור עיניים חפש עיניים כחולות

מָקוֹר: @_tiarni_

2. זהב & מבט עיניים אפרסק

זהב ואפרסק בעל מראה עדין מקסים לעיניים כחולות. זוהי דרך מושלמת לפתוח את העיניים. לך לאורך קו המים שלך עם עיפרון אייליינר בצבע אפרסק. לאחר מכן הוסף צללית בצבע אפרסק לעפעפיים שלך. הטון המשמש בתמונה למעלה הוא גוון ורדרד/אפרסק המבוסס יותר על הצד הוורוד, ולא על הצד הכתום.

איפור עיניים זהוב אפרסק חפש עיניים כחולות

מָקוֹר: @tatianaofficial

3. הדרכה לאיפור עיניים נייטרלי

אם יש לך עיניים כחולות בהירות, גוונים ניטרליים נראים מהממים. אין צורך להתאמץ עם הצבעים הבהירים כדי להשוויץ בעיניך הנוצצות. גוונים אדמתיים וניטרליים בולטים ויפים. אם אתה רוצה ללבוש צבעים מרהיבים, אתה יכול להוסיף שפתון אדום ושופע, שיאיר את המראה שלך. אל תטעו מהצבע הבסיסי של צללית העין, סמכו עלינו ונסו זאת. תתפלאו ותאהבו את המראה הטבעי.

איפור עיניים נייטרלי חפש עיניים כחולות

מָקוֹר: @iheartmakeupart

4. עיני נצנצים ורדים

ורד זהב נמצא בכל מקום. ורד זהב פופולרי כמעט לכל דבר וזה לא ייעלם. הצבע הזה כל כך יפה ונערה. אתה יכול לראות מדוע צבע זה מתאים כל כך לעיניים כחולות.

מראה איפור עיניים בגוון רוז גולד

מָקוֹר: @kurlykaya

5. כחול & עין סמוקי סגולה

אם אתה רוצה עיניים צבעוניות וקיציות, אל תראה עוד. באופן מפתיע, עיניים כחולות עובדות היטב עם צבעים כחולים וסגולים. אבל הכלל הוא למרוח את הצבעים כדי להפוך אותם לעיניים מעושנות! זה נראה כל כך טוב וזה בקלות מראה של יום ללילה!

איפור עיניים כחול וסגול חפש עיניים כחולות

מָקוֹר: @sarakalimamakeup

6. הדרכה לעיניים שחורות

כולנו יודעים ששחור עובד היטב עם כל עיניים צבעוניות, במיוחד עיניים כחולות! צללית שחורה נראית כהה ומסתורית ומציגה את עיניך הכחולות הסקסיות. זהו מראה מעושן שחור מדהים עם שמץ של נצנצים. זה מאוד זוהר ויפה!

הדרכה לעיניים שחורות לעיניים כחולות

מָקוֹר: @theamazingworldofj

7. עין נחושת סמוקי

בנוסף לזהב ורוד, צבע הנחושת גם הוא במגמה והופך לפופולרי עם השנים. עיניים כחולות מעורבות בצללית בצבע נחושת מהממת נראה מדהים לא יאומן. זה עובד בצורה מושלמת. צבע הנחושת מוסיף מייד ברק לעיניך ומוציא את הכחול.

לוק איפור עיניים נחושת סמוקי

מָקוֹר: @amysmakeupbox

8. שחור & אייליינר לבן

זוהי עונת החתונות והקיץ, כך שללא ספק תוזמן למסיבות רבות. אם אתם מחפשים משהו אחר ובולט לעיניים כחולות, תסתכלו על המבט הזה. על ידי שילוב של אייליינרים בשחור ולבן, תיצור מראה יום עד ערב שייראה מדהים לאורך כל היום. הקפד להוסיף את אייליינר הלבן לקו המים התחתון שלך כדי לפתוח את העיניים. זה אפילו מראה נהדר לפסטיבלים ופשוט מצמרר על החוף!

מראה איפור עיניים בשחור לבן

מָקוֹר: @efpemakeup

9. עיני כסף מתכתיות

כסף עובד בדיוק כמו הצבעים הניטרליים והנחושת. ההבדל היחיד הוא שהצללית כבר בהירה בצבע כך שהיא תדגיש את העיניים אך לא תעניק את המראה הכהה והמסתורי. זהו צללית מסיבה נהדרת. כמו כן, הוא נראה נהדר לצנן בשמש. כאשר השמש זורחת, זה יהיה נוצץ כל היום!

מראה איפור עיניים מתכתי כסוף

מָקוֹר: @קריסטל_קונטה

10. עיניים נוצצות בגוון ירוק כהה

צבעים כהים מושלמים לעיניים כחולות בהירות. שילוב הגליטר הירוק הכהה הזה ישפר את העיניים הכחולות שלך ויוסיף מגע של גלאם. כדי ליצור מראה כהה אך רחב עיניים, הקפד להוסיף נגיעה של לבן לזווית העיניים שלך. זה יפרק מעט את החושך. הצבעים משתלבים כל כך טוב ביחד. צוות עם שפתון בצבע בהיר.

מראה איפור עיניים בגוון ירוק כהה

מָקוֹר: @_tiarni_