31 תסרוקות לנשף חצי למעלה, חצי למטה

זה הסיוט הגרוע ביותר של בנות לא למצוא תסרוקת נשף מדהימה. זהו חלק כה חשוב בללכת לנשף, כמה בנות אפילו מתכננות שנה קדימה. עונת הנשפים כבר כאן ואנחנו יודעים מה אתם חושבים. איך יהיה לי השיער? זו החלטה גדולה, כיוון שאתה רוצה להיראות ולהרגיש במיטבך. בין אם יש לך שיער ארוך או קצר, התסרוקת שלך היא זו שצריכה להשלים את התלבושת שלך ולתת לך את הביטחון הנוסף הזה. אחרי שבחרת את השמלה שלך, או אולי עוד לפני שאת מתחילה לחשוב על השמלה שלך, את חושבת איך ללבוש את השיער שלך. עבור בנות רבות, השיער חשוב יותר מהשמלה. אם השיער שלך לא מרגיש בסדר, שום דבר לא ירגיש נכון אז אתה צריך לעשות את זה כמו שצריך.

לכולנו יש ימי שיער גרועים ואתם בהחלט רוצים לוודא שאין לכם אחד מהימים האלה בערב הנשף שלכם. אם אתה חושב להוריד את השיער שלך, אבל אתה דואג שזה יהיה בדרך כל הלילה, למה שלא תבחר בסגנון חצי למעלה וחצי למטה. בדרך זו, עדיין יהיה לך אורך השיער שלך אך גם בעיצוב מדהים. תסתכל על 31 תסרוקות הנשף שלנו חצי למעלה, חצי למטה. יש סגנון לכולם.

1. צמת זנב דגים חצי עדפו

זהו סגנון אלגנטי ומדהים לנשף. צמות זנב דגים הן כל כך יפות וגורמות לכל אאוטפיט להיראות מדהים. הם מדגישים את הגוונים הטבעיים או הצבועים שלך גם בשיער שלך. זה מאוד פשוט ומהיר ליצור. כדי להוסיף נפח, סובב את שיערך ולאחר מכן התחל בצמת זנב הדג. הם הפכו לסנסציה של YouTube אז אם אתה לא בטוח איך לצמות זנב דגים, תסתכל שם ותופתע כמה מהר תלמד.

פשוט עדשת צמת דגים למחצה לנשף

מָקוֹר: @hairbypris

2. תלתלים יפים + צמת מפל

תלתלים מהממים. אם יש לך שיער מתולתל באופן טבעי, זה יהיה לך קל ומהיר יותר ליצור. אם לא, אפשר זמן נוסף לתלתל את שיערך ואז סגנון לצמת המפל. הצמה עדינה מאוד ועם זאת כל כך יעילה.

מפל צמה שיער מתולתל חצי עדפו

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

3. חצי אפדו קלוע

קיבלתי את האומף הנוסף הזה עם הרבה צמות שונות. זה ירחיק את השיער מהפנים שלך, יציג את האיפור המקסים שלך, בעוד שהגב יציר מראה של ילדות ונשיות. אל תפחד להתנסות בצמות שונות, הפגין את הכישרון שלך!

תסרוקת חצי Updo קלוע לנשף

מָקוֹר: @מפוחדת

4. שיער חצי מעוות

אם יש לך שיער נהדר, ייתכן שלא תצטרך לעשות הרבה כדי להראות זאת. תסרוקת פשוטה ומעוותת למחצה נראית מדהים. זה הכל על הפיתולים עם הסגנון הזה וכל אחד יכול לסובב שיער. אתה לא צריך להיות מומחה. תפוס חלקים משיערך וסובב, ולאחר מכן השתמש בסיכות בובי. סיים את המראה על ידי סלסול השיער שלך ואתה מוכן לצאת לדרך. כל כך קל לעשות פיתולים, סביר להניח שאתה מסובב את שיערך מבלי לדעת שאתה עושה זאת!

שיער חצי מעוות לנשף

מָקוֹר: @heidimariegarrett

5. כתר מתנשא +סרט קלוע

זוהי תסרוקת גדולה לחסכון בכסף. אין צורך לקנות סרט שיער, הכין בעצמך עם סרט קלוע. במובנים רבים, זה עדיף על רכישת אביזר לשיער. יהיה עליך להקניט (המכונה גם מסרק גב) את הכתר שלך כדי ליצור את הכתר לגובה. הכתר ישלים את הצמה שלך. זה יחסוך לך זמן וכסף אז תתרגל.

חצי עדפו מתנשא עם סרט קלוע

מָקוֹר: @braidtrends

6. סגנון פשוט לשיער באורך בינוני

האם יש לך בוב באורך הכתפיים ואתה מודאג מכך שאין הרבה סגנונות בשבילך? הנה הסגנון המושלם עבורך. תפוס שני חלקים משני הצדדים והתחל לצמות את שיערך. אין צורך להוסיף תסרוקת או כל אביזר שיער לסגנון זה מכיוון שהסגנון מדבר בעד עצמו.

חצי עדכון קלוע לשיער באורך בינוני

מָקוֹר: @blomeblowdrybar

7. קשת שיער חצי חמודה

זו התסרוקת הכי חמודה לנשף. בעל קשת מדהימה זו תגרום לשיערך להיראות נערה וחמוד. שמור על שאר השיער שלך בסיסי, כיוון שאתה רוצה למשוך תשומת לב לקשת ולא שום דבר אחר.

תסרוקת חצי קשת שיער לנשף

מָקוֹר: @hair_by_zolotaya

8. מתולתל & שיער עבה עם צמה

לשפר את נפח השיער שלך עם סגנון זה. תלתלים נותנים לך הרמה נוספת וכאשר אתה מוסיף נפח לתלתלים, תיצור את ההקפצה הנוספת שאתה רוצה. הוסף צמה עדינה, שנראית מדהים עם תלתלים. לכי על תלתלים במראה טבעי והוסיפי קצת ספריי שיער כך שיחזיקו כל הערב.

שיער עתיר מתולתל לנשף

מָקוֹר: @braidtrends

9. חבל טוויסט חצי עדפו

סגנון טוויסט החבל הזה מהמם. סגנון זה אלגנטי ונערה ומפתיע נראה כמו חבל! מושלם לכל שמלה שתחליט ללבוש. אם אתה מרגיש מעז ורוצה להרגיש מיוחד במיוחד, לך על חבלים כפולים כמו התמונה. אנחנו יכולים להבטיח לך שכל החברים שלך ידברו על השיער שלך כל הערב.

Rope Twist Half Updo לשיער ארוך

מָקוֹר: @blomeblowdrybar

10. תלתלים מדהימים עם פרחים

במבט על התמונה הזו, אתה יכול לראות כמה פרחים יפים משלימים תסרוקת. הוסף סגנון ייחודי לתלתלים שלך על ידי הוספת כמה פרחים צבעוניים. אתה יכול לשמור על צבע אחד או להוסיף כמה צבעים שונים כמו התמונה. אתה יכול אפילו לחשוב על התאמת צבע השמלה שלך או האיפור שלך עם הפרחים שלך.

שיער מתולתל עם פרחים לנשף

מָקוֹר: @סטייל