61 תסרוקות בוב הפוכות הטובות ביותר לשנת 2019

11. קצר & בוב הפוך מלוטש

זהו גזרה כל כך אופנתית. רק תראה את הווליום הזה! בוב מלוטש ומלוטש זה מושלם לכל אירוע. עבודה, מסיבות, אפילו ללכת לסופר. אתה תהיה קנאה של כל אישה שאתה עובר במעבר. סגנון זה ייראה מהמם בכל צבע. אז אין לך סיבה לא לנסות את זה. אנחנו בהחלט חושבים שהתסרוקת הזו תתאים למישהו עם צוואר דק וארוך מכיוון שהוא ידגיש אותו יפה.

תספורת בוב הפוכה מלוטשת קצרה

מָקוֹר: @hairbyedwin

12. בוב הפוך בלונדיני עם שכבות

הבוב הבלונדיני הזה חייב להיות אחד הטובים שראינו. הדהייה בין בלונדינית כהה לבהירה היא ללא רבב ולכן המראה הזה מושלם אם אתה רוצה ללכת על מראה די טבעי, אבל עדיין רוצה לעשות אופנתי. בדוק את השכבות המעוותות האלה! אנחנו אוהבים גם איך התלתלים נראים. הם גורמים לשיער להיראות כל כך נפח ומוסיפים מראה מבולגן למדי לסגנון.

בוב הפוך בלונדיני עם שכבות

מָקוֹר: @hairbynoora

13. סגנון נפח

עוצמת הקול, עוצמת הקול, עוצמת הקול. אם אתה אוהב קצת דחיפה בשיער שלך תאהב את הסגנון הזה. שכבות קצרות וקטנות הן בהחלט הדרך והן כל כך קלות לניהול. הקצוות החכמים והארוכים המסגרים את הפנים גורמים למראה כולו להיות הרבה יותר רך. במיוחד מכיוון שהגב אכן נראה אחיד למדי מכיוון שהוא בצבע אחד בלבד. המראה המאט הזה של הבוב הזה באמת מוסיף לקושי שלו.

רעיון תספורת קצר של בוב הפוך

מָקוֹר: @accomando

14. בוב הפוך אפור

להפוך לאפור כבר לא דבר רע. זו למעשה מגמה תאמינו או לא. האישה הזו כמובן צעירה מכדי להפוך לאפורה באופן טבעי ולכן בטח צבעה את שערה. רק תחשוב, אם אתה יכול לנענע בוב אפור בשנים הצעירות שלך, אתה יודע שאתה תיראה בסדר עד שהשערות האפורות האמיתיות שלך יתחילו להגיע לשיא. השיער האפור הזה מנצנץ מתחת לאור כל כך יפה.

תספורת בוב הפוכה אפורה

מָקוֹר: @קוקוקאבלו

15. בוב ארוך הפוך + הדגשות קרמל

הנה עוד אונה בשבילכם חובבי בוב הארוכים בחוץ. גדוש בהדגשות קרמל טעימות. המראה הזה מושלם אם אתה רוצה לשמור על תסרוקתך די נמוכה בחזית התחזוקה אך עדיין מסובבת ראשים. המעבר בין גווני השוקולד והקרמל עדין למדי בסגנון זה. כשהאור תופס את התסרוקת הזו היא באמת מתעוררת לחיים. הוא מאיר כל גוון להפליא – מעצים את כל הלוק.

תספורת בוב הפוכה ארוכה עם דגשים בקרמל

מָקוֹר: @thearson

16. צ’אט בוב חתוך + דגשים

הבהרה באמת עוזרת להעלות כל מראה. וזה בדיוק המקרה עם ה’עשה ‘הבא. אתה חייב לאהוב עד כמה הקצוות הבלונדיניים הבהירים האלה – זה אחד החלקים האהובים עלינו, זה בטוח. בדוק עד כמה החיתוך הזה גם הוא קטוע. זה באמת מחבר את כל הסגנון. זה מראה ששכבות נדרשות כל הזמן כדי להוסיף נפח למראה. זה לא צריך אותם בכלל.

תספורת בוב הפוכה

מָקוֹר: @glamiris

17. בוב סגול פסטלי

גם אתה חסר מילים? כלומר ללא דיבור בצורה טובה. האופן שבו גווני הסגול השונים התמזגו יחד ליצירת מראה זה מעורר השראה. סגול פסטל הוא באמת לא בחירת צבע השיער הרגילה שלך, אבל אם הוא נעשה נכון הוא יכול להיראות ממש מרהיב. רק תסתכל על ה’עשה ‘הזה. אנחנו מתערב שאתה חושב על סגול עכשיו. ואנחנו לא מאשימים אותך – אנחנו חושבים בדיוק אותו דבר.

תספורת בוב סגולה הפסטלית

מָקוֹר: @קאסדרסה

18. בוב בלונדיני קצר

הנה סגנון די ייחודי. לא שהקודם לא היה או משהו. אנחנו מאוד אוהבים את הקצוות הארוכים בחזית וכיצד הזרימה מקצר לארוך די תלולה. עושה את זה למראה די דרמטי. הגוונים הבלונדיניים בסגנון זה כה בהירים. הם כנראה אפילו בהירים יותר כשהשמש זורחת עליהם. אתה יכול להיות בטוח שישימו לב שאתה הולך ברחוב עם ‘עשה זאת’.

תסרוקת בוב הפוך בלונדינית הפוכה

מָקוֹר: @K.Green_Hair

19. בוב באורך בינוני

הטוב שבשני העולמות. העשיה הזו נהדרת לכל אוהבי השיער הארוך. זה אפילו לא כל כך קצר בגב, כך שלא תצטרך לדאוג לקבל צוואר קר. אם זה משהו שאנשים באמת דואגים לו. אנחנו אוהבים את שילוב הדגשים במראה זה. במיוחד איך הם מתחילים כנקודות שיא ומתמזגים בצבע השיער היחיד לכיוון הקצוות. סגנון זה עדיין ייראה נהדר גם כשהשיער יתחיל לצמוח.

תסרוקת בוב הפוכה באורך בינוני

מָקוֹר: @glamiris

20. בוב רוז גולד

ורד זהב כל כך “נכנס” כרגע. ראינו את זה יותר על תכשיטים אבל זה כל כך נהדר לראות את זה סוף סוף עובר לתעשיית השיער. זה מראה כל כך לא מתאמץ ואתה יכול לשכפל אותו די בקלות. פשוט גרמו לשיערכם לצבוע שיער בצבע זהב ורוד ואז גזרו אותו לבוב הפוך. בשביל התלתלים אתה לא צריך להשקיע יותר מדי זמן ביצירתם. כמה שיותר רופף, יותר טוב.

תספורת בוב הפוכה של גלי ורד זהב

מָקוֹר: @hairbykimtran