23 עדכונים סופר קלים לנשים עסוקות

11. קוקו מרקם עם קשת

לאחר מכן, יש לנו קוקו נוסף. הקוקו מעוצב גבוה והוא גם בעל מרקם. יש לו גם קשת כחולה ויפה. אנו אוהבים את החרטום מכיוון שהוא מעניק לקוקו מראה אופנתי וייחודי. שיער המרקם גורם לקשת להיראות עצבנית. אתה יכול לשחזר עם כל קשת, וסגנון דומה ייראה כל כך חמוד ואלגנטי לאירוע מיוחד כמו חתונה.

קוקו במרקם עם קשת

מָקוֹר: @maggiemh

12. צמת צד פשוטה

אם אתה אוהב תסרוקות קלועות, אז אתה צריך לראות את המראה הבא. השיער מעוצב לצמת זנב דגים והוא נלבש בצד. זהו תסרוקת קלה ופשוטה שתתאים לכולם. אתה יכול לשחזר את מראה זנב הדגים או להשתמש בצמה אחרת לבחירתך. תסרוקת כזו תהיה נהדרת גם לשיער קצר יותר.

מראה צמה צדדי קל ופשוט

מָקוֹר: @michaelgrayhair

13. תסרוקת חצי עד צבעונית

רעיון השיער הבא הוא צבעוני וייחודי. למראה זה נוצרו שלושה קוקו בודדים עם שלושה גומי שיער בהירים. חלק מהשיער נותר רופף, מה שיוצר חצי עדכון מסוגנן. אנחנו אוהבים את התסרוקת הזו כי היא נראית כמו אחת מסגנונות הבועה. זה עדכון חמוד ויפה. אתה יכול ליצור מחדש על שיער קצר יותר ואתה יכול להשתמש גם בגומי שיער שונים.

תסרוקת חצי עד צבעונית

מָקוֹר: @michaelgrayhair

14. קוקו גבוה מלוטש עם צמות

צריך עדכון גלאם? אז זה בשבילך. כאן יש לנו קוקו גבוה בשמיים. כל השיער חלק וחלק. השיער מסתיים גם עם שתי צמות. עדכון כזה יהיה מושלם לפסטיבלים, הקיץ או למסיבות. לקבלת תסרוקת אמירה, נסה עם שיער ארוך, אך תוכל ללבוש אותו גם עם שיער קצר יותר.

קוקו גבוה עם צמות

מָקוֹר: @natalieannehair

15. לחמניה נמוכה מאובזרת

לאחר מכן, יש לנו עדכון יפה. השיער נסחף לאחור לתוך לחמניה נינוחה בעורף. לתסרוקת זו יש גם אביזרי פנינה מהממים. אנחנו אוהבים את השילוב הזה כי הלחמנייה במרקם גורמת לפנינים להיראות עצבניות והפנינים מעניקות ללחמניה נופך של אלגנטיות. זוהי תסרוקת מדהימה ומשהו דומה ייראה יפה בחתונה. אתה יכול גם לצמצם אותו מעט וללבוש לחמניה כזו ללא אביזרים.

לחמניה נמוכה מאובזרת

מָקוֹר: @blohaute

16. קוקו צמה ארוכה

העדכון שלך לא חייב להיות מסובך במיוחד כדי וואו. אתה יכול לנסות משהו כזה. כאן יש לנו קוקו גבוה בשמיים והשיער מעוצב לצמה בעלת שלושה גדילים. כפי שאתה יכול לראות, הקוקו הקלוע נראה מדהים! ייתכן גם שתבחין כי הצמה נוספה באותיות כדי לאיית גם את השם בלה. זה מאוד ייחודי וסגנון דומה יגרום לשיער שלך להתבלט מההמון. אתה יכול לקנות קליפים עם אותיות או מילים באינטרנט ולהשתמש בהם ליצור צמה אישית משלך.

צמה ארוכה

מָקוֹר: @natalieannehair

17. קוקו נמוך מסוגנן

צריכים תסרוקת אלגנטית לאירוע מיוחד? אם כן, זה יכול להיות מושלם. כאן יש לנו קוקו נמוך מאוד שאובזר. הקוקו בפועל נראה רגוע והוא מסולסל להפליא. יש גם אביזר לשיער זהב עם פרחים לבנים. הפרחים והתלתלים הרופפים יוצרים תסרוקת מסוגננת ורומנטית שתהיה מושלמת לחתונה. לאירוע אחר כמו תאריך לילה, אתה יכול לנסות את התסרוקת ללא האביזר.

קוקו נמוך מסוגנן

מָקוֹר: @megantheresecouture

18. שתי לחמניות חמודות

מוקדם יותר בפוסט הצגנו תסרוקת עם שתי לחמניות. אם אהבת את התסרוקת הזו, אז אולי תאהב גם את התסרוקת הזו. מחצית מהשיער מוכנס לשתי לחמניות ושאר השיער נשאר רופף. זה יוצר חצי עדכון אופנתי וזה ייראה חמוד ומסוגנן על כל אחד. אתה יכול לשחזר את הסגנון הזה בעזרת הצמות והטבעות או לשמור על פשוט עם שתי לחמניות ושיער רופף.

שתי לחמניות חמודות

מָקוֹר: @alishajaredhairartistry

19. צמת צד וסרט ראש

דרך מגניבה נוספת להעלות את השיער היא בעזרת סרט. אתה יכול לנסות עדכון כזה. כאן יש לנו צמת צד רופפת ומרקמת שאובזרה עם סרט ורוד בוהק. כפי שאתה יכול לראות, הסרט נראה כל כך חמוד ויוסיף גם צבע למראה שלך. אתה יכול ללבוש כל עדכון עם סרט ראש והסרט יכול להיות בכל צבע שתבחר.

צמת צד וסרט ראש

מָקוֹר: @blohaute

20. קוקו שיק וייחודי

לאחר מכן, יש לנו רעיון ייחודי לעדכון. השיער הוכנס לחצי סגנון ובמקום להשאיר את השיער רופף כמו שהוא בדרך כלל עם סוג זה של עדכון, שכבת השיער התחתונה הוכנסה לקוקו. אז, אתה מקבל מראה קוקו כפול. זהו רעיון שיער אופנתי וטרנדי שיתאים לכולם.

קוקו אופנתי וייחודי

מָקוֹר: @michaelgrayhair

21. זנבות בועה

אוהבים את תסרוקות הבועה? אז אתה צריך לראות את זה! במקום קוקו בועה אחת, הנה יש לנו שתיים! שני הקוקו יוצרים זנבות בועות. זוהי תסרוקת כל כך חמודה וייחודית והיא תהיה מושלמת לקיץ. זוהי בחירה מצוינת לנשים שאוהבות להתבלט מההמון. אתה יכול ליצור מחדש עם כל קשרי שיער.

בועות צמות

מָקוֹר: @michaelgrayhair

22. קוקו בסגנון וינטאג ‘

העדכון הבא שעלינו להראות לכם יש אווירת וינטג ‘מסוגננת. השיער מעוצב לקוקו ואבזר אותו עם מטפחת אדומה ותוססת. זוהי תסרוקת מדהימה וזה ייתן לך מראה של שנות החמישים. אתה יכול לצפות במדריך בעמוד למטה כדי לעזור לך ליצור מחדש את הקוקו בבית ותוכל להשתמש בכל כיסוי ראש צבעוני. אם הקוקו לא בשבילכם, אז גם לחמנייה וצעיף ייראו חמודים.

קוקו בסגנון וינטאג '

מָקוֹר: @alishajaredhairartistry

23. עדכון אופנתי מאובזר

האחרונה ברשימת העדכונים הקלים שלנו היא הלחמנייה האופנתית הזו. כאן יש לנו לחמניה שנמצאת גבוה על הראש. השיער בחלק האחורי של הראש מעוטר בקליפי זהב אופנתיים. המראה המאובזר הזה היה חובה מזה זמן, אז כדאי שתנסה לנסות! אתה יכול להשתמש בתסרוקות שיער בכל צבע ולנסות גם דוגמאות שונות. משולשים הם בחירה פופולרית.

עדכון אופנתי מאובזר

מָקוֹר: @maggiemh

אנו מקווים שקיבלת השראה מרשימת העדכונים הסופר קלים שלנו. אנחנו יודעים שעשינו!