43 דרכים אופנתיות ללבוש שיער קצר עם פוני

שניים ממגמות השיער החייבות הן שיער קצר ופוני. אז למה שלא תנסו את שניהם ביחד! כך תהיה לך תספורת סופר מסוגננת. לא רק אנחנו ב- StayGlam אוהבים את התסרוקות המדהימות האלה, אלא גם סלבריטאים! רשימות A כמו אמה סטון, טיילור סוויפט וג’ניפר לורנס נראו כולן עם תסרוקת קצרה להפליא. כדי לתת לכם קצת השראה לשיער, ריכזנו עבורכם 43 דרכים ללבוש שיער קצר עם פוני. יש רעיון לשיער לכולם, החל מגזרות פיקסיות ועד בובס. תסתכל ותמצא את התסרוקת החדשה שלך!

1. שיער קצר וחמוד עם פוני

רעיון השיער הראשון שהיינו רוצים להראות לכם הוא הבוב הזה עם פוני. זוהי תסרוקת פשוטה, יפה ושיקית. הבוב יושב ממש מתחת לסנטר ויש לו פוני ישר. שיער כזה קל ללבוש ומתאים לכולם. בוב יראה מדהים עם פוני צד גם.

שיער קצר וחמוד עם פוני

מָקוֹר: @cabelo_dasdivas

2. שיער קצר + תחתון עצבני

מחפשים סגנון מודרני ואופנתי שיהפוך את השיער שלכם? אז זה בשבילך. רעיון השיער הקצר הזה כולל חיתוך עצבני וחבטות צד ארוכות. חיתוך תחתון הוא המקום בו השיער ארוך בחלקו העליון והגב, בעוד שצדדי השיער מגולחים. זהו גזרה מסוגננת בצבע קריר. אתה יכול לנסות צבע כמו מוצג או להסתפר בגוון שתבחר.

שיער קצר בלונדיני בלונדיני + חתך עצבני

מָקוֹר: @domdomhair

3. שיער בלונדיני קצר עם פוני

לאחר מכן, יש לנו גזרה בלונדינית אופנתית. השיער קצת יותר מלפנים מאשר מאחור ויש לו פוני קצר שנסחפים מעט לצד אחד. אנו אוהבים את השכבות הדקות מכיוון שהאורכים השונים מעניקים לשיער מראה מרקם. זהו רעיון שיער מדהים והוא מושלם לנשים שרוצות תספורת חדשה ומסוגננת.

שיער בלונדיני קצר עם פוני

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

4. תסרוקת פיקסי ארוכה

נשים רבות חוששות שהן לא מסוגלות לעצב שיער קצר כמו שיער ארוך. עם זאת, אתה יכול ליצור כמה סגנונות מהממים עם שיער קצר. הנה דוגמה יפה. גזרת הפיקסיה הארוכה הזו עוצבה עם תלתלים. גם המפצים הסוחפים בצד התפתלו. כפי שאתה יכול לראות, התלתלים יוצרים סופר גלאם ותסרוקת ענקית. שיער כזה יהיה מושלם לימים שבהם אתה רוצה וואו או ללילה בעיר.

תסרוקת Pixie ארוכה

מָקוֹר: @the.oliviadanielle

5. שיער לוהט, אדום קצר

היו נועזים בשיער כזה! תספורת קצרה זו היא גוון אדום לוהט. השיער נפרד בצד ומגולח מאחור. יש גם פוני צד ארוכים. תסרוקת כזו היא אופנתית, אמירה ועזה. אתה יכול לנסות לשחזר את המראה בגוון דומה או ללכת על גוון בהיר או כהה יותר.

שיער לוהט, אדום קצר

מָקוֹר: @the.oliviadanielle

6. בוב קצר עם פוני צד

אם אתה רוצה שיער קצר יותר אבל אתה לא מוכן לגזרות הסופר קיצוניות, זה יכול להיות מושלם. תסרוקת זו היא בוב ופוגעת ממש מעל הסנטר, יש גם פוני צד שטוף. עם שיער כזה אתה עדיין מקבל את המראה הקצר הזה אבל הוא לא דרמטי כמו תסרוקות הפיקסיות המגולחות. זהו רעיון שיער חמוד וחמוד שיתאים לכולם.

בוב קצר עם פוני צד

מָקוֹר: @dillahajhair

7. שיער קצר עם פוני ארוך

רוצים לעדכן את הלוק לאביב ולקיץ? אז בדוק את התסרוקת הזו. כאן יש לנו שיער בלונדיני קצר ויפה, ארוך יותר מלפנים מאחור. לשיער יש אווירה קיצית מכיוון שהשיער בלונדיני וחום כאחד. בלונדינית בהירה פשוט מעניקה לגוון החום הטבעי מראה מנשק. זה רעיון לשיער אופנתי, אנחנו אוהבים אותו!

שיער קצר עם פוני ארוך

מָקוֹר: @lavieduneblondie

8. בוב באנג וסנטר באורך הסנטר

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף של בוב. זה כולל בוב באורך הסנטר עם פוני קצר. המפצים האלה דומים יותר למפוצצים של תינוקות מכיוון שאמצע הפוני קצר למדי. זהו סגנון נהדר למי שרוצה לנסות את הטרנד מכיוון שלא מדובר בשינוי דרמטי מדי. אתה יכול כמובן לבחור בפוני קצר אפילו יותר.

בוב באורך הסנטר עם פוני

מָקוֹר: @sakurasami_

9. חתיכת Pixie Cut

הרעיון הבא שלנו הוא עוד חתך פיקסי. השיער קצר ובעל פוני צד ארוך. זהו רעיון שיער חמוד ושיקי שיתאים לכולם. משהו כזה יהיה קל ללבוש וקל לעיצוב. הצבע המוצג יפה גם כן, נסה צבע דומה לשינוי שיער מלא.

חתך פיקסי חמוד

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

10. שיער אופנתי אופנתי עם פוני

אם אתה רוצה סגנון מגמתי, אז זה בשבילך. כאן יש לנו גזרה אפורה קצרה עם פוני. כל השיער קצר למדי והפוני ישר לרוחב. זוהי דוגמה נוספת לאופן שבו חבטות תינוקות מסוגננות יכולות להיראות וכדי להצהיר באמת, תוכלו להפוך את הפוני לקצר עוד יותר.

שיער אופנתי וקצר באפור עם פוני

מָקוֹר: @delorauplifted

11. גזרה אפורה קצרה + פוני ארוך

אוהבים את התסרוקות האפורות והקצרות? אז בדוק את הרעיון הבא הזה! לזו יש גוון כסוף יותר והגזרה שונה לחלוטין מהרעיון האפור שלפני. התסרוקת כאן קצרה מאחור וארוכה יותר מלפנים עם פוני ארוך ושטף בצד. זה רק מראה כמה אפור מדהים יכול להיראות על סגנונות שונים ומראה כמה מהגוונים השונים הקיימים.

גזרה אפורה קצרה + פוני ארוך

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

12. בוב מרובד עם פוני

לאחר מכן, יש לנו רעיון נוסף של בוב. הבוב המוצג כאן הוא קצת יותר ארוך מכמה מאלה שהראינו לך בעבר. זהו סגנון יפה וקל ללבוש עם פוני רך. המפצים המשמשים בסגנון זה אינם בעלי החיתוך הישר החוצה, אלא קלים וארוכים יותר. תסרוקת כזו מושלמת לנשים שמנסות בפוני בפעם הראשונה ולמי שלא רוצה שום דבר דרמטי מדי.

בוב מרובד עם פוני

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

13. שיער קצר אדום חריף

מוקדם יותר הצגנו רעיון מסוגנן לשיער אדום. הנה עוד אחד! הסגנון הזה לא תוסס כמו הסגנון האדום השני. השיער כאן גוון והוא בגוון אדום חריף. הוא גם היה מעורבב עם חום כהה שנותן לו מראה טבעי יותר. הגזרה אופנתית ואופנתית עם הגב שלה והפוני הארוך. זהו סגנון מהמם שיתאים לכולם.

שיער קצר אדום מהמם ומתובל

מָקוֹר: @lavieduneblondie

14. שיער שכבות קצר עם פוני צד

הרעיון הבא שלנו כולל קיצור דרך יפהפה. השיער הוא תערובת של בלונד חום כהה וקרח עם גזרה מדורגת וחבטות צד ארוכות. זה רעיון כל כך אופנתי לשיער. לשחזר את המראה הזה או לבחור גוונים בלונדיניים חמים יותר. כך או כך, השיער שלך ייראה מדהים.

שיער רב שכבתי עם פוני צד

מָקוֹר: @chloenbrown

15. שיער קצר ורוד ורך

מחפשים גזרה מהנה וחמודה? אז בדוק את רעיון השיער הזה. השיער קצר למדי ובו פוני צד ארוך. מה שאנחנו באמת אוהבים בתסרוקת הזו הוא הצבע הוורוד הרך. זהו גוון ורוד כל כך יפה ומסוגנן. שיער כזה ייראה מדהים לאביב ולקיץ. היו נועזים ונסו!

שיער קצר ורוד ורך

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

16. שיער קצר ופאנקי עם פוני

לאחר מכן, יש לנו מראה פאנקי ואופנתי. הנה סגנון קצר עם תואר בהיר, ישר על פני פוני. זהו רעיון סופר מסוגנן ותוכלו לשחזר את כל הלוק או פשוט לנסות את הגזרה עם צבע לבחירתכם. גם הצמה החמודה יפה, אז נסה את השיער הקצר החדש שלך!

שיער קצר ופאנקי עם פוני

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

17. רעיון שיער קצר בלונדיני בהיר

יש כל כך הרבה קיצורי דרך שונים. הנה אחד אופנתי. למראה זה, השיער קצר יותר מצד אחד מהצד השני בחזית. הבדל זה באורך הוא חתך אסימטרי. תסרוקות אסימטריות כל כך אופנתיות ואופנתיות כרגע. אתה יכול לבחור גזרה עדינה כמו זו או ללכת על משהו יותר דרמטי. סגנון מסוג זה פועל בצורה מושלמת גם עם פוני צד שטוף.

רעיון שיער בלונדיני בהיר

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

18. שיער קצר עם פוני ובלונדיני

מעדיפים תסרוקות עדינות יותר? אז זה בשבילך. השיער שמוצג כאן הוא בעל גזרה אופנתית וקצרה עם פוני צד שטוף. תסרוקת כזו קלה ללבוש, לעצב ולתחזק. זהו רעיון שיער פשוט ומסוגנן שיתאים לכולם. אנחנו אוהבים את הדגשים הבלונדיניים בחזית, הם באמת גורמים לגזרה להתבלט עוד יותר.

שיער קצר עם פוני ובלונדיני

מָקוֹר: @dillahajhair

19. תספורת אפורה קצרה ואופנתית

הרעיון הבא שלנו הוא סגנון אפור אחר. האפור המשמש כאן הוא נועז יותר ובעל גוון כסוף כהה יותר. צבע זה מחמיא לגזרה הקצרה והפשוטה להפליא! שיער כזה ידרוש תחזוקה של הצבע והגזרה אבל העיצוב כל יום יהיה די קל. זהו רעיון שיער אופנתי המושלם לנשים שאוהבות להתבלט מההמון.

תספורת אפורה קצרה ואופנתית

מָקוֹר: @the.oliviadanielle

20. שחור ובלונדיני Pixie Cut

משעמם לך את השיער ורוצה לנסות סגנון עצבני ומודרני? אז בחר תספורת כמו זו! השיער קצר ומרקם עם פוני ארוך, בעוד הצבע שחור ובלונדיני בהיר. שילוב שחור ובלונדיני מעניק לשיער מראה מגניב ואופנתי. תסרוקות קצרות כמו זו משחררות היטב את אפרוח הסלע הפנימי שלך!

חתך פיקסי שחור ובלונדיני

מָקוֹר: @brianacisneros

21. שיער קצר עם פוני צד קצרים

הסגנון הבא שעלינו להציג הוא תספורת אופנתית זו. למראה זה, השיער קצר והוא מתארך בחזית כדי ליצור פוני צד שנסחף. זהו רעיון לשיער שקל ללבוש ואנחנו אוהבים את הצבע המסוגנן. תסרוקת כזו מתאימה ביותר לפוני שנסחף בצד במקום ישר לרוחב. שחזור את כל הלוק או שיהיה לך סגנון דומה בצבע שיער שתבחר.

שיער קצר עם פוני צד קצרים

מָקוֹר: @emilyandersonstyling

22. שיער בלונדיני מגולח קצר

לאחר מכן, יש לנו גזרה מגולחת מסוגננת. לשיער יש חלק צדדי עם פוני צד והשיער קצר ומגולח סביב הצדדים והאחוריים. זהו רעיון שיער יפה ובלונדיני שייראה מדהים על כולם. תסרוקות קצרות כאלה נהדרות גם באביב ובקיץ.

שיער בלונדיני וקצר עם פוני

מָקוֹר: @sarah_louwho

23. בוב קצר עם פרינג ‘סייד

הבא ברשימת התסרוקות הקצרות שלנו עם פוני הוא בוב קצר אופנתי זה. בוב זה קצר מאוד ובעל פוני צד ארוך. אנחנו אוהבים את אורך הבוב הזה כי הוא כל כך מסוגנן ומודרני. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לבחור בוב באורך דומה עם פוני ישר לרוחב.

בוב קצר עם שוליים בצד

מָקוֹר: @aarongreniahair

24. בוב באורך הסנטר עם פוני קצר

לאחר מכן, יש לנו בוב עם פוני קצר. השיער נחתך בוב באורך הסנטר והפוני ארוכים בהרבה מהאורך הקלאסי. פוני ארוך יותר הם מראה אופנתי המושלם לנשים שרוצות לנסות משהו חדש. ניתן להשתמש בפוני זה גם על בוביים ארוכים יותר וחתכים קצרים יותר.

בוב הבלונדיני עם פוני

מָקוֹר: @chrisjones_hair

25. שיק קצר

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא לשיער. כאן יש לנו קיצור אופנתי שיק מאוד ללבוש. השיער גזור לסגנון פיקסי עם פוני צד רכים, בהירים וארוכים. זהו רעיון שיער כה אלגנטי ונצחי שיתאים לנשים בכל הגילאים. עם שיער קצר כזה, אתה תיראה מתוחכם ומסוגנן מדי יום.

תספורת קצרה עם פוני צד ארוכים

מָקוֹר: @allthingsneena

26. שיער כסוף מסוגנן

אם אתה רוצה לנסות גזרה חדשה וצבע אופנתי, זה יכול להיות מושלם עבורך. כאן יש לנו סגנון קצר ופשוט עם פוני ישר לרוחב. השיער הוא גם גוון כסוף. אנחנו אוהבים את הצבע כי הוא באמת מזמזם את הגזרה הקלאסית הזו. שיער כזה יגרום לך להתבלט מההמון בסטייל! אתה יכול גם לנסות גזרה דומה עם כל צבע שיער אם הכסף לא מתאים לך.

שיער כסוף קצר מסוגנן

מָקוֹר: @samantha.snipshair

27. בוב חמוד עם פוני מרכז

ישנן דרכים שונות ללבוש פוני. אחד מסגנונות החובה הוא פוני החלק המרכזי. הרעיון הבא מראה כיצד ללבוש את המראה הזה יפה. כאן יש לנו בוב קצר וקלאסי עם פוני בחלק המרכזי. שוליים בסגנון וילון נראים כל כך אופנתיים ומסוגננים. אנו חושבים שהשיער הוא מראה וינטג ‘קלאסי. נסו להחזיק את השיער ארוך יותר עם הפוני הזה מכיוון שהם מתאימים ביותר לבובס ולבוביות קצרות.

בוב חמוד עם פוני מרכז

מָקוֹר: @justinethestylist

28. שיער בלונדיני תות קצר

לאחר מכן, יש לנו עוד צבע וגזרה אופנתיים להראות לך. כאן יש לנו שיער קצר מאוד עם פוני צד שטוף. השיער מרקם, אופנתי וצבוע בגוונים אדומים וורודים. אנחנו אוהבים את גווני התות וחושבים ששילוב הצבעים הזה מושלם לאביב ולקיץ. שיער כזה נהדר למי שרוצה לשנות את השיער בצורה דרמטית.

תות שיער בלונדיני קצר

מָקוֹר: @myguiltycrown

29. רעיון שיער אדום נועז

רעיון השיער הבא הוא כל כך קל ללבוש אבל גם נועז. הסגנון כולל גזרת פיקסי קצרה שהיא גוון אדום מהמם. גוונים עשירים ואדומים כהים כמו אלה מושלמים לתבל את מראה הסתיו והחורף שלך. אנחנו באמת אוהבים את הפוני כי הם לא דרמטיים אבל הם עדיין מסגרים את הפנים בצורה יפה. אם אתה לא צריך שיער מהומה שנראה נהדר כל יום, שקול סגנון דומה.

תספורת אדומה קצרה עם פוני

מָקוֹר: @hairbymakaylao

30. מתקתק Pixie Cut

אם יש לך שיער מתולתל, אז קיצוץ יכול להיראות כמו רעיון גרוע. עם זאת, תסרוקות כמו זו שלמטה מראות עד כמה שיער מתולתל מדהים יכול להיראות בסגנון קצר יותר. כאן יש לנו חתך פיקסי קצר עם פוני ישר ישר לרוחב. כפי שאתה יכול לראות, התלתלים נראים כל כך אופנתיים. סגנונות קצרים יותר כמו אלה מושלמים לקיץ מכיוון שניתן לנהל את התלתלים שלך בקלות.

Cut Pixie Cut

מָקוֹר: @gayhairday

31. קיצור דרך עם פוני קצר במיוחד

חושבים ללכת קצר במיוחד? אם כן, אתה צריך לראות את רעיון השיער הזה. כאן יש לנו שיער פיקסי עצבני שהוא סופר קצר סביב הצדדים. גם הפוני קצר מאוד. תסרוקת זו קלה ללבישה, לתחזוקה והיא נראית אופנתית מאוד. אנחנו אוהבים את הפוני הקצר האלה כי הם מרככים את החלק הקדמי של השיער ומסגרים את הפנים. שחזור זה או שאתה יכול לנסות פוני ארוך יותר. פוני צד שטוף יכול להיות האפשרות הטובה ביותר.

רעיון קצר לתספורת קצרה לנשים

מָקוֹר: @eliasvelloso

32. שיער קצר וצבעוני

התסרוקת הבאה היא עוד אחת מהאהובות עלינו! השיער נחתך לסגנון קצר וקלאסי עם פוני צד ארוך. מה שאנחנו באמת אוהבים זה הצבע. השיער משתלב מגוון חום לסגול ולאחר מכן לשחור. זהו רק רעיון צבע ייחודי והצהרתי שעושה באמת את הסגנון. זהו מראה מהנה המושלם לקיץ.

שיער קצר וצבעוני

מָקוֹר: @myguiltycrown

33. בוב מלוטש עם פוני

אנחנו אוהבים את הרעיון הבא לשיער! כאן יש לנו בוב מלוטש באורך הסנטר עם פוני ישר לרוחב. השיער גם שחור שנראה כל כך בולט עם הבוב. זהו סגנון קל ללבוש שיתאים לכולם. השיער יראה אחרת בהתאם לאופן שבו אתה לובש אותו. זה יכול להיראות מתוחכם, עצבני או אפילו לאווירה וינטאג ‘. זה תלוי בך.

בוב מלוטש עם פוני

מָקוֹר: @dudanunxs

34. Pixie Cut עם פוני צד שנסחף

אם אתה אוהב גזרות פיקסיות, אז תסרוקת זו יכולה להיות מושלמת עבורך. כאן יש לנו חתך פיקסי קצר ומלוטש עם פוני צד ארוך. זו תסרוקת כל כך יפה ויפה. אתה יכול לשחזר את הסגנון הזה בכל צבע שיער וזה ייראה מדהים על כולם. שחזור זה או שאתה יכול לנסות פוני קצר יותר.

גזרה של פיקסי עם פוני צד ארוכים

מָקוֹר: @cabelocurto

35. בוב בהשראת 1920

אוהבים שיער בהשראת וינטג ‘? אם כן, עליך לבדוק זאת. כאן יש לנו בוב בסגנון שנות העשרים. השיער חלק עם פוני וזה גוון בלונדיני יפהפה. אנחנו אוהבים את זה כי זה נותן לנו ויברציות של דייזי מגטסבי הגדול. זוהי גרסה מודרנית ומסוגננת של המראה. הוא מושלם לנשים שרוצות להצהיר עם השיער שלהן.

בוב בהשראת שנות העשרים

מָקוֹר: @melmattison

36. קיצור דרך מתולתל

לאחר מכן, יש לנו עוד קיצור דרך מתולתל. הפעם השיער באורך סנטר בערך עם פוני חמוד וקצר. זהו פשוט סגנון קצר וקל ללבוש. גזרה כזו ניתן לשחזר גם על סוגי שיער אחרים אך היא מצוינת לאילוף התלתלים האלה. פוני ישר לרוחב עובד הכי טוב עם החיתוך הזה אבל אתה יכול לנסות אורך ארוך או קצר יותר.

קיצור מתולתל

מָקוֹר: @gayhairday

37. קיצור דרך ייחודי עם פוני

אוהבים את התסרוקות הייחודיות יותר? אם כן, תסתכל על זה. כאן יש לנו חתך בשכבות. השכבה הארוכה ביותר היא בחלק האחורי והיא סביב אורך הסנטר. אז השיער ממשיך להתקצר עד שנגיע לשכבות הקצרות ביותר המיועדות לפוני. זהו גזרה מגניבה ועצבנית המושלמת למי שרוצה שיער יוצא דופן יותר.

קיצור דרך ייחודי עם פוני

מָקוֹר: @gayhairday

38. שיער קצר סגול וורוד

מוקדם יותר בפוסט חלקנו סגנון קצר עם גווני תות. אם אהבת את הרעיון הזה, כדאי שתסתכל גם על הרעיון הזה. הפעם יש לנו קיצור קצר דומה עם פוני אבל השיער משתמש בגוונים סגולים במקום. השיער סגול כהה עם ורוד בהיר בחזית. זוהי תסרוקת מהנה ונועזת ויש לה אווירה של חד קרן.

שיער קצר סגול וורוד

מָקוֹר: @myguiltycrown

39. גזרה קצרה אופנתית עם פוני סחף בצד

רעיון השיער הבא הוא יותר קז’ואל, אופנתי וקל ללבוש. למראה זה, השיער קצר יותר מסביב לגב ולצדדים עם שיער ארוך יותר בחלקו העליון. פוני צד שנסחפו נחתכו גם הם בשיער. השיער גם חלק ושחור, כך שהוא יהיה נהדר לכל עונה. שיער כזה יראה מדהים על כולם.

תספורת קצרה אופנתית עם פוני צד ארוכים

מָקוֹר: @שום דבר

40. בוב מתולתל עם פוני קצר

לרעיון השיער הבא יש איזון נהדר בין עצבני לחמוד וקלאסי. השיער נחתך בוב קצר עם תלתלים בעוד החזית נחתכה לפוני חד וקצר. זה שילוב כל כך מגניב עם הבוב האופנתי והמפץ המודרני. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה והוא ייראה מדהים גם עם שיער חלק וחלק.

בוב מתולתל עם פוני קצר

מָקוֹר: @hair.by.sarahscherer

41. בוב קופרי

כמו רעיונות לשיער אדום? אם כן, תסתכל על זה. כאן יש לנו בוב חמוד עם פוני. השיער צבוע גם בגווני נחושת. אנו אוהבים את גווני הנחושת מכיוון שהם חמים, אופנתיים ויתאימו לכולם. אתה יכול לנסות את אדום הנחושת עם בוב כמו בהשתתפות או להשתמש בצבע על חתכים קצרים יותר כמו פיקסיות.

קופרי בוב

מָקוֹר: @creature.atl

42. בוב חמוד עם פוני

לאחר מכן, יש לנו את אחד הסגנונות הארוכים ביותר ברשימה זו. למראה זה, השיער נחתך בבוב ארוך עם פוני. זה רק מראה שאתה לא צריך לקצץ את השיער שלך מכדי לשנות אותו לגמרי. שיער כזה נהדר למי שרוצה ללכת על הקצוץ בלי להיות קצר מדי. אנחנו אוהבים את צבע השיער ואת הפוני. אתה יכול גם ליצור מחדש את הבוב הזה עם פוני צד שטוף.

בוב חמוד עם פוני

מָקוֹר: @blend_studio

43. גזרה קצרה מתולתלת עם אווירה וינטאג ‘

התסרוקת הבאה היא עוד אחת עם אווירה וינטאג ‘. כאן יש לנו גזרה חמודה ומתולתלת בעלת פוני קצר. זוהי תסרוקת ייחודית ומהנה מאוד שתתאים לכולם. גזרה כזו מתאימה ביותר לשיער מתולתל מכיוון שהיא נותנת לו נפח וצורה. אנחנו אוהבים את ההצהרה הזו כשהוא יוצר סגנון קצר.

קיצור מתולתל עם אווירה וינטאג '

מָקוֹר: @alexandraefst

אנו מקווים שמצאת תסרוקת קצרה ומגניבה לנסות! אנחנו יודעים שעשינו.