21 תסרוקות צמות הילה יפות לנסות בשנת 2019

צמות הילה הן סגנון יפה שהפך להיות חובה. אנחנו אוהבים את הסגנון הזה כי הוא כל כך תכליתי. אתה יכול ללבוש אחת מהצמות האלה ביום נינוח או להאיר את התסרוקת המתאימה לאירועים מיוחדים כמו חתונות! כדי לתת לך קצת השראה לשיער, מצאנו 21 מתוך סגנונות הצמת הילה היפים ביותר. תוכלו למצוא תסרוקות תוססות, צמות מאובזרות ועוד. יש צמה שמתאימה לכולם!

1. צמת הילה עם עיצוב קלוע ייחודי

הרעיון הראשון שיש לנו להראות לכם הוא תסרוקת צמת ההילה היפה והייחודית הזו. למראה זה השיער מעוצב לצמה שמנמנה עם עיצוב קלוע במרכז. הצמות תוארו כעיצוב פרחים ויוצרות תסרוקת מוגמרת מהממת. אתה יכול לשחזר את המראה הזה או לנסות כל דפוס קלוע.

צמת הילה עם עיצוב קלוע ייחודי

מָקוֹר: @mekajoi_stylez

2. תסרוקת אלגנטית

לאחר מכן, יש לנו צמת הילה אלגנטית. השיער קלוע להפליא לאורך כל הראש. זהו רעיון שיער מסודר ומסוגנן שייראה מדהים לכל אירוע. עדכון כמו זה יהיה בחירה מצוינת עבור שושבינות או לאירועים מיוחדים אחרים כמו הנשף.

תסרוקת צמת הילה אלגנטית

מָקוֹר: @michellehair

3. צמת הילה כפולה על שיער טבעי

בעת יצירת צמת הילה, ניתן להוסיף יותר מצמה אחת. פשוט בדוק את התסרוקת הזו. השיער קלוע פעמיים ליצירת מראה צמה כפולה והשיער בעיטור חמוד מאחור. אתה יכול לבדוק הדרכה ואת השיער המשמש בדף המוצג להלן.

סגנון צמת הילה כפול על שיער טבעי

מָקוֹר: @littlewithbigcurls_

4. רעיון צמה פרחוני למדי

אתה יכול להאיר את הצמות שלך עם אביזרים. להלן דוגמה מהממת. השיער קלוע ופרחים קטנים נוספו לשיער. צמת הילה כזו תהיה בחירה מדהימה לחתונה או לאירוע מיוחד. אתה יכול להוסיף לא רק פרחים, אולי לנסות פנינים או אבני חן.

רעיון צמת הילה פרחוני למדי

מָקוֹר: @zin_zin_thaw

5. צמת הילה שמנמנה עם וויב

הרעיון הבא שלנו הוא צמת הילה שמנמנה. זהו הצהרת מראה ומראה מסוגנן שיתאים לכולם! אתה יכול ללבוש תסרוקת כזו לכל אירוע, היא נצחית ותמיד תיראה נפלא. עיין במדריך כיצד ליצור את הצמה הזו ביוטי של לונדון ערוץ יוטיוב. הסטייליסטית השתמשה בשיער קנקלון X-Pression בצבע מס ’33.

צמת הילה שמנמנה עם וויב

מָקוֹר: @londonsbeautii

6. צמה הילה קרחת דג קרח

המראה הקלוע הבא הזה כולל צבע שיער אופנתי וקרח. לצמה יש את מראה ההילה הקלאסי אך יש לה טוויסט מודרני ומסוגנן בשל גוון ההצהרה. אתה יכול לגזום כל שיער עם צמת הילה אבל אנחנו אוהבים את המראה הזה! תסרוקת כזו מושלמת לכל מי שמחפש רעיון שיער נועז וחדש!

צמה הילה קרחת דג קרח

מָקוֹר: @sydneyannlopezhair

7. מראה פשוט צמה כפולה

לאחר מכן, יש לנו מראה צמה כפול נוסף. זהו רעיון שיער יפה, פשוט ומסוגנן שיתאים לכולם. זוהי גרסה רב -תכליתית של צמות הילה כפי שניתן ללבוש תסרוקת זו בכל מקום מהמשרד לאירוע מיוחד. גם צמות כמו אלה ייראו מדהימות באבזור!

צמת הילה פשוטה ומסוגננת לשיער שחור

מָקוֹר: @stylezby_bneely

8. צמות הילה צרפתיות ודגים

דרך נוספת שבה אתה יכול להפוך את הצמות שלך לייחודיות היא באמצעות סגנונות צמה שונים. להלן דוגמה מהממת. צמה אחת גדולה, רופפת ומשתמשת בשלושה גדילים הקלאסיים ולצמה השנייה יש מראה של זנב דגים. זהו סגנון יפה ויוצא דופן שיהיה נהדר לימים בהם תרצו להיראות גלאם. זה יהיה מושלם גם לשושבינות או לנשף.

עדכון צמת הילה רופפת

מָקוֹר: @michellehair

9. צמת הילה תוססת

רעיון השיער הבא שלנו הוא דוגמה יפה הן לצמת הילה והן לצבע שיער מדהים. הצמה השמנמנה הזו מהממת וכוללת מגוון גוונים תוססים. אתה יכול לנסות רק את הצמה אבל למה לא לבחור גם את הצבע המדהים? שיער כזה ידהים אותך ויגרום לך להתבלט מההמון! מראה זה מושלם עבור הנשים המתחדשות שרוצות שינוי שיער.

צמת הילה תוססת

מָקוֹר: @liz.colors

10. צמות מאובזרות לתוך לחמנייה

לאחר מכן, יש לנו עוד צמת הילה הכוללת עדכון מדהים מאחור. לשיער יש צמה עבה בחזית ואבזור עם חוט מסוגנן. מאחור, יש עדכון קלוע מדהים שיוצר מראה לחמנייה יפה. תסרוקת קלוע זה יהיה מדהים לאירוע גלאם.

צמת הילה מאובזרת עם לחמנייה

מָקוֹר: @londonsbeautii