63 ציפורניים סופר חמודות שאת לגמרי יכולה לעשות בבית

בחיפוש אחר ציפורניים חדשות? אז אל תחפשו יותר! בדקנו הרבה עיצובים מדהימים לציפורניים ומצאנו 63 ציפורניים חמודות שאת צריכה לראות. יש מגוון עצום של רעיונות לציפורניים החל מדפוסים מוזרים ועד צבעים עזים. הבחירות המובילות שלנו מושלמות לכל מי שמשעמם לו הציפורניים ורוצה לנסות משהו חדש ומסוגנן. לא תוכל להחליט איזה מהם לנסות קודם!

1. ציפורני קקטוס חמודות

ראשית, יש לנו את ציפורני הקקטוס החמודות האלה. על כל ציפורן צבוע קקטוס אחר וניתן לשחזר את המראה הזה או אולי לבחור אחד כציפורן מבטא. זהו רעיון מהנה ויצירתי המושלם לנשים שאוהבות להיראות ייחודיות. אתה יכול לצפות בהדרכה ובליטושים המשמשים בדף האמן המוצג להלן.

ציפורני קקטוס חמודות

מָקוֹר @nailsbycambria

2. מסמרות קשת

להאיר את המראה שלך עם פסי הקשת האלה. לכל מסמר יש פס צבע תוסס עם נצנוץ יפהפה למעלה. אלה כל כך יפים וצבעוניים, זהו מניקור שיגרום לך להתבלט מההמון. כדי ליצור פסים כאלה אתה יכול להשתמש בקלטת ויש הדרכות קלות לביצוע באינטרנט.

ציפורניים חמודות של קשת

מָקוֹר: @lemoney2

3. ציפורני ארנב מקסימות

לאחר מכן, יש לנו עיצוב חיות מקסים להראות לך. ציפורניים אלה הן בצבע ורוד בהיר עם שני ציפורניים מבטאות. לציפורן מבטא אחת יש נקודות ורודות יפות ולשנייה עיצוב ארנב חמוד. זהו רעיון יפה וייחודי. צור מחדש את מראה הארנב או השתמש בחיה לבחירתך.

ציפורני ארנב מקסימות

מָקוֹר: @kangannynails

4. ציפורני בת הים

הרעיון הבא שלנו הוא מדהים! הציפורניים שחורות עם זילוף נצנצים ויש מסמר מבטא אחד בקנה מידה בתולת הים. זהו רעיון יפה ואופנתי. זהו המניקור המושלם לנשים שאוהבות בתולות ים ואוהבות להיראות מסוגננות. יש מדריך קצר בדף האמן למטה ותוכל לבדוק גם את הלקים המשמשים ליצירת הלוק. אנחנו אוהבים את הרעיון הזה!

ציפורני בתולת ים חמודות

מָקוֹר: @badgirlnails

5. ציפורניים חמודות של דיסני

מסמרים של דיסני מסוגננים וחמודים. הנה לנו דוגמא נפלאה. ציפורניים אלה הן בשחור -לבן עם ציפורניים מנוקדות באדום כהה. עיצוב נקודות פשוט למדי ליצור אם לא ניסית זאת בעבר. אתה יכול להשתמש בכלי נקודה או אם יש לך יד יציבה, השתמש במברשת דקה כדי ליצור את התבנית. צור מחדש את המראה הזה או נסה צבעי בסיס מודגשים אחרים.

ציפורניים חמודות של דיסני

מָקוֹר: @_beyliz_

6. ציפורני פולקה דוט ורודות למדי

נקודות פולקה כאלה הן כל כך מסוגננות ויפות. הציפורניים משתמשות בלוח צבעים ורוד, לבן וכסף יפהפה. חלק מהציפורניים מנוקדות ורוד ולבן, הציפורן הבאה כסופה וורודה והציפורן האחרונה לבנה וכסופה. זוהי דרך אלגנטית וטרנדית ללבוש נקודות. אתה יכול ליצור מראה זה או להשתמש בנקודות עם שילוב צבעים משלך. ניתן לצבוע את הנקודות ביד או להשתמש בשבלונה.

ציפורני פולקה דוט ורודות למדי

מָקוֹר: @justagirlandhernails

7. ציפורניים לב נועזות

לאחר מכן, יש לנו רעיון מסמר נועז הכולל עיצוב לב חמוד. רוב הציפורניים כחולות כהות או סגולות עם ציפורן עם מבטא לב בכל יד. לציפורן מבטא אחת יש לב אחד ולשנייה לבבות קטנים מרובים. אתה יכול לשחזר את כל הלוק או להשתמש בעיצוב לב אחד. הציפורניים יכולות להיות בכל צבע.

ציפורניים לב נועזות

מָקוֹר: @nailz_ann.indigo_

8. ציפורניים חמודות לקיץ

העניקו לציפורניים שלכם מראה מהנה וייחודי בעיצוב כמו זה. הציפורניים ורודות בהירות עם שני ציפורניים מבטאות. אחת הציפורניים לבנה, הציפורן הבאה ירוקה נוצצת בעוד לשאר עיצוב מלון סופר חמוד. זוהי תפיסה מצוינת בעיצוב ציפורני האבטיח הקלאסי וזה יהיה רעיון מצוין למניקור קיץ או לימים בהם תיהנו קצת..

ציפורניים חמודות של אבטיח לקיץ

מָקוֹר: @kt_tk1

9. ציפורני דובדבן חמודות

אוהבים ציפורניים נועזות? אז הרעיון הזה מושלם! מסמרים אלה כוללים דפוס דובדבן תוסס. התבנית מעניקה לציפורניים אווירה חמודה וינטאג ‘. אתה יכול לצבוע דובדבנים כמו אלה ביד או שאתה יכול לקנות מדבקות ציפורניים יפות כדי לתת לך מראה דומה. אנחנו אוהבים את רעיון הציפורן הזה!

ציפורני דובדבן חמודות

מָקוֹר: @superflynails

10. עיצוב אלגנטי של מסמר מאט

הרעיון הבא שלנו הוא אלגנטי ושיקי. לרוב הציפורניים עיצוב שונה. לשניים מהציפורניים יש לק בהיר עם פנינה, הציפורן הבאה נוצצת עם פסים, ואז בכל הנוצץ ולבסוף מסמר בהיר עם פנינים קטנות. צור מחדש את כל עיצובי הציפורניים או פשוט בחר את אלה שאתה הכי אוהב.

עיצוב אלגנטי של מסמר מאט

מָקוֹר: @ana0m