41 דרכים בטעם ללבוש ציפורניים ארוכות ארונות

צורת ציפורן הארון מסוגננת, נראית מדהים עם כל ציפורני הציפורן ונראית לעתים קרובות על ידוענים כמו קיילי ג’נר. עם כל האמור, אין זה מפתיע שציפורני ארונות הפכו לחובה! אנו אוהבים את צורת הציפורן הזו ומצאנו 41 מהציפורניים הארוכות הטובות ביותר באינסטגרם. ישנם עיצובים בהירים, מסמרים עם ניצוץ ועוד. יש לנו משהו לכולם בין אם אתה כבר לובש ציפורניים אופנתיות אלה או אם אתה חושב לנסות את המראה בפעם הראשונה. אז למה אתה מחכה?! המשך לקרוא ובדוק את הציפורניים המדהימות האלה!

6 בנות עם ניסיון ציפורניים ארוך

להלן מספר דברים שבנות עם ניסיון ציפורניים ארוכות על בסיס יומי:

  • אתה לא יכול לאסוף שינוי
  • קולות הקלדה חזקים בעת שליחת הודעות טקסט בטלפון או במקלדת
  • חיתוך שרשראות והכנסת עגילים הופכת לפתע לאחת המשימות הקשות ביותר
  • הוצאת קשרים היא סיוט
  • להיתקע דברים מתחת לציפורניים (ממזון ועד מוצרי קוסמטיקה)
  • הדלקת נר יכולה לשרוף את הטיפים הארוכים שלך

המאבק הוא אמיתי אבל זה המחיר שעלינו לשלם עבור ציפורניים יפות וארוכות. הגיבו למטה אם יש לכם בעיות ציפורניים ארוכות!

1. ציפורני ארונות ארוכות עם טיפים לניאון

אנחנו מתחילים עם ציפורני ארונות הניאון המדהימות האלה. הציפורניים מתחילות בבז ‘נחמד וניטרלי ומסתיימות בקצות ניאון. זה רעיון כל כך מדהים שאתה מקבל ציפורניים מגניבות וצבעוניות עם אומברה קלה. נסה את העיצוב הפאנקי הזה כדי להאיר את המראה שלך או לבחור בצבע קצה אחר. ורוד ניאון יהיה רעיון מדהים!

ציפורני ארונות ארוכות עם עצות ניאון

מָקוֹר: @chaunlegend

2. אומברה כחול נצנצים עם אבני חן

אם אתה אוהב ציפורניים אומברה, בדוק את הרעיון הבא הזה. כאן יש לנו אומברה כחולה ויפה. הציפורניים עירומות ואז משתלבות בכחול נוצץ ופסטלי. יש גם מסמר מבטא קריסטל אחד. זהו מראה יפה ומסוגנן שיתאים לכולם. נסה את הכחול או בחר בצבע אחר, שמור על הצבע בהיר. יש הרבה הדרכות מקוונות שיעזרו לך בטכניקת האומברה.

אומבר כחול נצנצים לציפורני ארונות ארוכים

מָקוֹר: @sheadbeauty

3. ציפורניים מט ומבריקות

לא מצליחים להחליט בין ציפורניים מבריקות ומאטות? אז למה לא לנסות את שניהם ?! עיצוב הציפורן הבא הזה כולל ציפורני ארונות מאט ומבריק וזה נראה מדהים. אז הציפורניים בצבע בורדו מדהים. שלוש מהציפורניים מאט ושניים מבריקים עם גוון כהה יותר. זהו רעיון כל כך פשוט אך בעל אמירה. נסה את הבורגול או נסה בצבע אחר.

ציפורניים ארוכות מאט ומבריקות

מָקוֹר: @chaunlegend

4. רעיון ציפורניים בהיר ונוצץ

הרעיון הבא שלנו הוא בהיר ונוצץ. חלק מהציפורניים כתומות יפות, שתיהן כוללות נצנצים ורודים ומסמר אחד יפה, ורוד בהיר. זהו רעיון כל כך תוסס ומהנה. זה יהיה מושלם לקיץ ולחופשות. אתה יכול לשחזר את כל הלוק בגוונים דומים או פשוט לנסות את אחד מעיצובי הציפורניים שאתה אוהב.

מסמרי ארונות ארוכים ורודים וכתומים

מָקוֹר: @joannasnails

5. מסמרים עירומים פשוטים ושיקיים

האם כל הצבעים והתכשיטים התוססים אינם הדבר שלך? אם כן, אתה צריך לבדוק את הציפורניים הארוכות והארוכות האלה. הציפורניים פשוט צבועות בגוון אחד יפהפה. כפי שאתה יכול לראות, מסמרים אלה משפיעים למרות שהם בצבע אחד. ציפורניים כאלה יתאימו לכל אירוע וישאירו לך מראה זוהר מדי יום. נסה גוון כזה או שטון עירום כהה ורוד פסטלי ייראה מדהים גם כן.

ציפורניים ארוזות עירום פשוטות ושיקניות

מָקוֹר: @philglamournails

6. ציפורניים סגולות עם נצנצים

לאחר מכן, יש לנו עיצוב סגול למדי להראות לך. מראה זה כולל סגול בוהק, נצנצים סגולים ומסמר ורוד בהיר. זהו שילוב צבעים כה יפה והנצנצים מסיימים את הציפורניים בצורה מושלמת. מניקור כזה נהדר לנשים שרוצות ציפורניים נועזות, מהנות ומסוגננות.

ציפורניים סגולות ארוכות עם נצנצים

מָקוֹר: @joannasnails

7. ציפורני ארונות כחולות V טיפ

ציפורניים עם עצות v הפכו פופולריות מאוד. עיצוב זה כולל לעתים קרובות מסמרים במראה מניקור צרפתי, אך במקום הקצה הלבן הקלאסי, הוא בצורת V במקום. הנה סקירה מגניבה של הרעיון הזה. הציפורניים עירומות עם טיפים כחולים מודגשים. למראה זה, העצות ארוכות מאוד ויושבות באמצע הציפורן אך ניתן לשחזר זאת ולקבל את הטיפים בהמשך הציפורן. כך או כך, זה ייראה מדהים!

כחול V טיפ מסמרים ארוכים

מָקוֹר: @chaunlegend

8. ציפורני ארונות הולוגרפיים

מחפשים ציפורני ארונות ארוכות שידהו? אז הרעיון הזה הוא בשבילך! כאן יש לנו מניקור תוסס הכולל לק אדום בוהק, ציפורניים הולוגרפיות ורודות ואבני חן. זה רעיון כל כך יצירתי ופאנקי. ציפורניים כאלה בהחלט ישימו לב אליך! אנו אוהבים את העיצוב הזה מכיוון שהוא משתמש באדום קלאסי ומשלב אותו עם ציפורניים אופנתיות כמו ההולוגרפיה הוורודה. ציפורניים כאלה יעלו את מראהך בסטייל!

ציפורניים ארוכות הולוגרפיות ארונות

מָקוֹר: @מסמרים

9. ציפורני גלאם ורוד עם אבני חן

הרעיון הבא שלנו יפה ונוצץ. ציפורני ארונות אלו נצבעו בוורוד בהיר מהמם וכוללים מסמר מבטא אחד בכל יד. על מסמר המבטא, יש עיצוב קריסטל מדהים. אתה יכול לקנות אבני חן לציפורניים שלך באינטרנט וזו דרך קלה להעניק לציפורניים שלך מראה אלגנטי. נסה את הרעיון הוורוד הזה או השתמש באבני חן בכל צבע.

ציפורני ארונות גלאם ורודות עם אבני חן

מָקוֹר: @sheadbeauty

10. ציפורניים ארוכות לאופנתיות עם נוצץ

לאחר מכן, יש לנו סט מסמרים אופנתי המושלם לנשים שאוהבות להיות נועזות. למראה זה לציפורני הארון כולן בעיצוב שונה. האחד הוא אומברה צרפתית, אחר כך נצנצים מזהב, רסיסים ואבני חן, עוד נצנצים מזהב ולבסוף אומברה צרפתית עם גבישים עדינים. זהו עיצוב נוצץ שיוסיף זוהר למראה שלך. נסה את שילוב הצבעים הזה או שאתה יכול אפילו לנסות נצנצים כסופים במקום זהב.

מסמרים ארוכים לאופנה ארוכה עם נוצץ

מָקוֹר: @margaritasnailz